Показати схожі тендери

Закупівля Куртка костюма утеплювача Вид 2, Куртка костюма утеплювача Вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-23-012998-a
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 10.05.2024 15:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
188 829 685 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
139 186.5 грн. (0,07 %)
Вартість подання пропозиції:
16 320 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2024 18:00 до 05.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2024 18:06
до 27.04.2024 15:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2024 16:15
до 10.05.2024 15:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2024 18:08
до 15.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.05.2024 15:01
-
Період уточнень
з 23.04.2024 18:06 до 27.04.2024 15:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 16:15 до 10.05.2024 15:01
Період кваліфікації
з 06.05.2024 16:15 до 10.05.2024 15:01
Основні параметри
Куртка костюма утеплювача Вид 2, Куртка костюма утеплювача Вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3) Лот 1: 30 тис. шт Лот 2: 33,5 тис. шт Лот 3: 60 тис. шт Лот 4: 80 тис. шт
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
27 837 300 грн.
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
27 837 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
139186,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 14:43
Закінчення аукціону
06.05.2024 15:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРМТЕКС"
Пропозиція:
27 000 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІЛОВИЙ СВІТ"
Пропозиція:
23 940 000 грн.
Учасник:
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"
Пропозиція:
27 837 300 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 14:43
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
31 084 985 грн.
Куртка костюма утеплювача Вид 2, Куртка костюма утеплювача Вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Куртка костюма утеплювача Вид 2, Куртка костюма утеплювача Вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
31 084 985 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
155424,93
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 15:15
Закінчення аукціону
06.05.2024 15:38
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 30 000 (штуки)
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Опис предмета закупівлі
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Позиція : №2 3 500 (штуки)
Куртка костюма утеплювача Вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Опис предмета закупівлі
Куртка костюма утеплювача Вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
3 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКВИРАТЕКС"
Пропозиція:
31 054 500 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІЛОВИЙ СВІТ"
Пропозиція:
26 431 500 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 15:15
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
55 674 600 грн.
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
55 674 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
278373,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 15:40
Закінчення аукціону
06.05.2024 16:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
60 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АнВа"
Пропозиція:
55 670 400 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
55 584 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІЛОВИЙ СВІТ"
Пропозиція:
44 398 799 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"
Пропозиція:
41 940 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 15:40
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
74 232 800 грн.
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
74 232 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
371164,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 11:01
Закінчення аукціону
06.05.2024 11:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
80 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
74 112 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"
Пропозиція:
73 920 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІЛОВИЙ СВІТ"
Пропозиція:
62 335 680 грн.
Учасник:
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"
Пропозиція:
74 232 800 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"
Пропозиція:
73 432 800 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 11:01
Документи закупівлі
23.04.2024 18:09
Оголошення про проведення закупівлі
23.04.2024 18:06
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Даценко
Електронна пошта
Телефон
+380975621706, +380685500133
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 10.05.2024 15:00 по 15.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІЛОВИЙ СВІТ" надав 1) документ передбачений пунктом 6 Розділу 1 Додатку № 10 до Оголошення – довідка, видана міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура видана ПІЗНІШЕ ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) документ передбачений пунктом 7 Розділу 1 Додатку № 10 до Оголошення – довідка ДПС про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи датована ДО оприлюднення оголошення. 3) Учасником не виконано вимоги п.3 Додатку 4 до Оголошення (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). 4) надана довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме відсутні посади контрагентів згідно п. 1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1) Сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Довідка має бути видана НЕ ПІЗНІШЕ ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login). У разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. 3) інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно п.3 Додатку 4 до Оголошення. 4) довідку в довільній формі(на надані договори) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом постачання (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, обсяг постачання, контактних осіб контрагентів (ПІБ, ПОСАДА та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток).
Створено
09.05.2024 9:25
Надати до
10.05.2024 9:25
Лот № 2 Куртка костюма утеплювача Вид 2, Куртка костюма утеплювача Вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 10.05.2024 15:01 по 15.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІЛОВИЙ СВІТ" надав 1) документ передбачений пунктом 6 Розділу 1 Додатку № 10 до Оголошення – довідка, видана міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура видана ПІЗНІШЕ ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) документ передбачений пунктом 7 Розділу 1 Додатку № 10 до Оголошення – довідка ДПС про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи датована ДО оприлюднення оголошення. 3) Учасником не виконано вимоги п.3 Додатку 4 до Оголошення (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). 4) надана довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме відсутні посади контрагентів згідно п. 1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1) Сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Довідка має бути видана НЕ ПІЗНІШЕ ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login). У разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. 3) інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно п.3 Додатку 4 до Оголошення. 4) довідку в довільній формі(на надані договори) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом постачання (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, обсяг постачання, контактних осіб контрагентів (ПІБ, ПОСАДА та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток).
Створено
09.05.2024 9:25
Надати до
10.05.2024 9:25
Лот № 3 Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 07.05.2024 18:08 по 10.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 10.05.2024 14:59 по 15.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІЛОВИЙ СВІТ" надав 1) документ передбачений пунктом 6 Розділу 1 Додатку № 10 до Оголошення – довідка, видана міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура видана ПІЗНІШЕ ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) документ передбачений пунктом 7 Розділу 1 Додатку № 10 до Оголошення – довідка ДПС про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи датована ДО оприлюднення оголошення. 3) Учасником не виконано вимоги п.3 Додатку 4 до Оголошення (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). 4) надана довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме відсутні посади контрагентів згідно п. 1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1) Сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Довідка має бути видана НЕ ПІЗНІШЕ ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login). У разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. 3) інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно п.3 Додатку 4 до Оголошення. 4) довідку в довільній формі(на надані договори) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом постачання (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, обсяг постачання, контактних осіб контрагентів (ПІБ, ПОСАДА та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток).
Створено
09.05.2024 9:26
Надати до
10.05.2024 9:26
Лот № 4 Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 10.05.2024 15:01 по 15.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІЛОВИЙ СВІТ" надав 1) документ передбачений пунктом 6 Розділу 1 Додатку № 10 до Оголошення – довідка, видана міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура видана ПІЗНІШЕ ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) документ передбачений пунктом 7 Розділу 1 Додатку № 10 до Оголошення – довідка ДПС про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи датована ДО оприлюднення оголошення. 3) Учасником не виконано вимоги п.3 Додатку 4 до Оголошення (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). 4) надана довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме відсутні посади контрагентів згідно п. 1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1) Сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Довідка має бути видана НЕ ПІЗНІШЕ ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login). У разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. 3) інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно п.3 Додатку 4 до Оголошення. 4) довідку в довільній формі(на надані договори) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом постачання (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, обсяг постачання, контактних осіб контрагентів (ПІБ, ПОСАДА та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток).
Створено
09.05.2024 9:26
Надати до
10.05.2024 9:26
Угоди
UA-2024-04-23-012998-a-a1
Очікує підписання
44 398 799 грн.
44 398 799 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
60 000 (штуки)
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
60 000
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-2024-04-23-012998-a-a2
Очікує підписання
23 940 000 грн.
23 940 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
30 000 (штуки)
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-2024-04-23-012998-a-c3
Очікує підписання
62 335 680 грн.
62 335 680 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
80 000 (штуки)
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
80 000
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-2024-04-23-012998-a-c4
Очікує підписання
26 431 500 грн.
26 431 500 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
30 000 (штуки)
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Куртка костюма утеплювача Вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 500 (штуки)
Куртка костюма утеплювача Вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Куртка костюма утеплювача Вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
3 500
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
188 829 685 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
188 829 685 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності