Показати схожі тендери

Закупівля Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-23-012979-a
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 16.05.2024 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
90 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
120 000 грн. (0,13 %)
Вартість подання пропозиції:
12 240 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2024 18:00 до 05.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2024 18:02
до 27.04.2024 16:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2024 12:31
до 13.05.2024 11:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2024 19:36
до 16.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.05.2024 11:04
-
Період уточнень
з 23.04.2024 18:02 до 27.04.2024 16:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 12:31 до 13.05.2024 11:04
Період кваліфікації
з 06.05.2024 12:31 до 13.05.2024 11:04
Основні параметри
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3) Лот 1: 20 тис. к-тів Лот 2: 25 тис. к-тів Лот 3: 30 тис. к-тів
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
24 000 000 грн.
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
24 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
120000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 11:52
Закінчення аукціону
06.05.2024 12:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
20 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"
Пропозиція:
23 879 800 грн.
Учасник:
ТОВ "ФОРМТЕКС"
Пропозиція:
23 840 400 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 11:52
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
30 000 000 грн.
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
30 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
150000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 12:08
Закінчення аукціону
06.05.2024 12:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
25 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"
Пропозиція:
29 999 750 грн.
Учасник:
ТОВ "КОЛТРЕЙН"
Пропозиція:
29 250 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 12:08
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
36 000 000 грн.
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
36 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
180000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
30 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"
Пропозиція:
35 999 700 грн.
Документи закупівлі
23.04.2024 18:03
Оголошення про проведення закупівлі
23.04.2024 18:03
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Даценко
Електронна пошта
Телефон
+380975621706, +380685500133
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 08.05.2024 19:36 по 11.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ "ФОРМТЕКС" не надав: довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : довідку в довільній формі (на надані договори) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом постачання (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, обсяг постачання, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток);
Створено
07.05.2024 14:09
Надати до
08.05.2024 14:09
Лот № 2 Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 08.05.2024 19:37 по 11.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ "КОЛТРЕЙН" не надав: 1) інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення 2) інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно п. 3 Додатку 4 до Оголошення. 3) Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login). У разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості, згідно п. 7 розділу 1 Додатку 10 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1) інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення 2) інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно п. 3 Додатку 4 до Оголошення. 3) Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login). У разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості, згідно п. 7 розділу 1 Додатку 10 до Оголошення.
Створено
07.05.2024 14:14
Надати до
08.05.2024 14:14
Період вимог/скарг з 13.05.2024 11:04 по 16.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ "ФАРМІНКО НОРД" не надав: 1) сканований лист-згоду з проектом Договору згідно ДОДАТКУ №5 до Оголошення. 2) Учасник у інформаційній довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю зазначив працівника, Стародуб Сергій Анатолійович, Учасником також надано наказ та повідомлення про прийняття працівника на роботу Стародуба Андрія Анатолійовича, що є невідповідністю. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : сканований лист-згоду з проектом Договору згідно ДОДАТКУ №5 до Оголошення 2) Інформаційна довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю згідно п. 3 Додатку 4 до Оголошення (із ЗАЗНАЧЕННЯМ правильного імені працівника вказаного вище)
Створено
10.05.2024 10:17
Надати до
11.05.2024 10:17
Лот № 3 Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 08.05.2024 19:36 по 11.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ "ФАРМІНКО НОРД" не надав: 1) сканований лист-згоду з проектом Договору згідно ДОДАТКУ №5 до Оголошення. 2) Учасник у інформаційній довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю зазначив працівника, Стародуб Сергій Анатолійович, Учасником також надано наказ та повідомлення про прийняття працівника на роботу Стародуба Андрія Анатолійовича, що є невідповідністю. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : сканований лист-згоду з проектом Договору згідно ДОДАТКУ №5 до Оголошення 2) Інформаційна довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю згідно п. 3 Додатку 4 до Оголошення (із ЗАЗНАЧЕННЯМ правильного імені працівника вказаного вище)
Створено
07.05.2024 15:38
Надати до
08.05.2024 15:38
Угоди
UA-2024-04-23-012979-a-c1
Очікує підписання
35 999 700 грн.
35 999 700 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
30 000 (комплект)
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
30 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-2024-04-23-012979-a-a2
Підписаний і діє
Номер
213/05-24-РМ
23 840 400 грн.
19 867 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2024
Строк дії договору з
15.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
20 000 (комплект)
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
20 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
1 192.02
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 вересня 2024 р.
Документи договору
UA-2024-04-23-012979-a-a3
Очікує підписання
29 999 750 грн.
29 999 750 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
25 000 (комплект)
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
25 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-05-13-000071
Дата створення проекту
13.05.2024 11:53
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
13.05.2024 13:08
Дата завершення моніторингу
04.06.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.05.2024 № 92 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2024-04-23-012979-a 23.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.05.2024 00:00
Документи рішення
13.05.2024 13:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів маскувальних зимових Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-23-012979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином Міністерство оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі ? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі? 3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.05.2024 14:51
Орган перевірки
21.05.2024 00:00
Документи повідомлення
15.05.2024 14:51
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
90 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
90 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності