Звернення:
За тендером : Послуги з перезарядки картриджів
Тема:
дискримінаційна вимога
Зміст:
Шановний Замовник чи буде відхилена пропозиція учасника який виконувати роботи буде за місцем розташування учасника? Надання якісних послуг на місті розташування друкуючого обладнання не можливо, так як роботи по заправка та відновлення вимагають наявність спеціального обладнання яке є стаціонарним (йдеться про станцію очистки картриджів, так як вона досить громістка і потребує доступ до компресора). Крім того хочемо зазначити що на виконання робіт потрібно мінімум 3 робочі дня: один день на забір картриджів, другий на виконання заправки/відновлення і третій на доставку заправленого/відновленого картриджа. Відповідно вище сказаного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію надавши можливість прийняти участь у закупівлі учасникам які знаходяться в інших регіонах України.
Дата оприлюднення звернення:
24.04.2024 17:23
Шановний Учаснику, тендерна документація Замовника не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників, які знаходяться в інших регіонах України. Учасник не обмежується територіально у місці виконання робіт по перезарядці картриджів.
Що стосується вимоги надати послуги протягом 48 годин з моменту отримання заявки від Замовника, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положеннями пп. 6 та пп. 7 п. 2 ст. 22, а також п. 3 ст. 22, який дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне.
Враховуючи необхідність забезпечення безперервного робочого процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з перезарядки картриджів. Зокрема, на території області в центрах обслуговування платників податків, щоденно отримують послуги тисячі платників. Крім того об’єм документів, що щорічно надсилається поштою підрозділами Замовника, становить більше мільйона екземплярів. Цей процес не носить лінійний характер, може наростати лавиноподібно перед звітними датами, тому Замовник додатково ставить вимогу Учасникам надати на безоплатній основі, у разі відсутності у Замовника змінного картриджу до будь-якого апарату, свій картридж на час виконання робіт з перезарядки картриджів, щоб забезпечити безперебійність робочого процесу (п.4 Додатку 2 до «Проєкту договору про закупівлю»).
Додатково звертаємо увагу на вимогу Замовника викладену у п. 4.2 «Проєкту договору про закупівлю», а саме «Отримання картриджів від замовника та повернення картриджів Замовнику здійснюється виключно фахівцем Виконавця, використання послуг служб доставок вантажів не допускається». Дана вимога пов’язана з тим, що в переважній більшості заявлених місць надання послуг на території області відсутні працівники з достатньою кваліфікацією для роботи з периферійним обладнанням (заміна картриджів, заміна драм картриджу і т. п.), що унеможливлює заміну обладнання власними силами без ризику пошкодження його вузлів.
Дата оприлюднення відповіді:
26.04.2024 09:45