Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з перезарядки картриджів від Головне управління ДПС у Волинській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-23-012183-a
План UA-P-2024-04-15-011202-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 07.05.2024 11:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
164 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
820 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2024 16:42 до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2024 16:42
до 28.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2024 16:42
до 28.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:00
до 03.05.2024 13:48
Залишилось 1 год. 25 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.05.2024 13:48
до 09.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.05.2024 13:48
-
Період уточнень
з 23.04.2024 16:42 до 28.04.2024 00:00
Період оскарження
з 23.04.2024 16:42 до 28.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:00 до 03.05.2024 13:48
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:00 до 03.05.2024 13:48
Основні параметри
Послуги з перезарядки картриджів
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
164 000 грн.
Послуги з перезарядки картриджів
Назва предмета закупівлі
Послуги з перезарядки картриджів
Очікувана вартість
164 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
820,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перезарядки картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43027, Україна, Волинська область, м. Луцьк, майдан Київський, 4; м. Горохів, вул. Фещака, 4; смт Іваничі, вул. Грушевського, 19; м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2; м. Ківерці, вул. Воїнів-Інтернаціоналістів, 1а; м. Ковель, вул. Чубинського, 1; смт Локачі, вул. Франка, 5; смт Любешів, вул. Бондаренка, 33; м. Любомль, вул. І. Франка, 1; смт Маневичі, вул. Соборності, 32б; смт. Ратне, вул. Центральна, 27; м. Рожище, вул. Кондратюка, 1; смт. Стара Вижівка, площа Миру, 4; смт. Турійськ, м-н Центральний, 1; м. Володимир, вул. Ковельська, 63; м. Нововолинськ, вул. Митрополита Шептицького, буд. 18; смт. Шацьк, вул. Степана Бандери, 7
Дата постачання по
31.12.2024 16:47
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяплата
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Янішевський Андрій Сергійович
Пропозиція:
163 132 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2024 16:48
-
23.04.2024 16:43
-
23.04.2024 16:43
-
23.04.2024 16:43
-
23.04.2024 16:43
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Баглай Надія Тарасівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380332777132
Сайт:
https://vl.tax.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44106679
Повна назва
Головне управління ДПС у Волинській області
Поштовий індекс
43027
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
місто Луцьк
Адреса
майдан Київський, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з перезарядки картриджів
Період вимог/скарг з 03.05.2024 13:48 по 09.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.05.2024 13:48
Довідка НАЗК
03.05.2024 13:48
-
Повідомлення про рішення
01.05.2024 00:01
Витяг з ЄДР
01.05.2024 00:01
Витяг з ЄДР
01.05.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 16:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, визначеному у Додатку 1 до тендерної документації, а саме: на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник повинен, відповідно до п. 1.1 кваліфікаційних критеріїв, надати довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Учасник надав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, але форма довідки не відповідає зазначеній у тендерній документації. Також відсутні документи, що підтверджують виконання наданого договору. 1.2. Для підтвердження інформації про учасника, визначеному у Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен: 1.2.1. відповідно до п. 2.2. кваліфікаційних критеріїв надати копію документа, який містить інформацію про учасника як платника податків. Такого документу немає 1.2.2. відповідно до п. 2.3. кваліфікаційних критеріїв надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Така довідка відсутня. 1.2.3 відповідно до п. 2.3. кваліфікаційних критеріїв надати копії наступних сторінок паспорту: 1, 2, а також 3, 4, 5, 6 (у разі досягнення власником паспорту віку, визначеного вимогами Положення про паспорт громадянина України), та копії сторінок паспорту, на яких міститься інформація про реєстрацію місця проживання/перебування власника паспорта або копію ID картки та копію виписки з інформацією ID картки про місце реєстрації (для фізичних осіб).Такі документи відсутні. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідностей Учасник повинен дозавантажити: 2.1. Виправлену Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, складену відповідно до форми 1. 2.2. Документи що підтверджують виконання договору 2.3. Копію документа, який містить інформацію про учасника як платника податків 2.4. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду 2.5. Копії наступних сторінок паспорту: 1, 2, а також 3, 4, 5, 6 (у разі досягнення власником паспорту віку, визначеного вимогами Положення про паспорт громадянина України), та копії сторінок паспорту, на яких міститься інформація про реєстрацію місця проживання/перебування власника паспорта або копію ID картки та копію виписки з інформацією ID картки про місце реєстрації.
Створено
01.05.2024 15:59
Надати до
02.05.2024 15:59
Договір
UA-2024-04-23-012183-a-a1
Очікує підписання
163 132 грн.
163 132 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з перезарядки картриджів
Номенклатура
Послуги з перезарядки картриджів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
164 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 00:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Волинській області
Контактний телефон:
+380332777132
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
164 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 00:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Волинській області
Контактний телефон:
+380332777132
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності