Закупівля Контейнери для твердих побутових відходів без кришки (за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Контейнери для твердих побутових відходів без кришки (за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Очікувана вартість
2 635 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13176,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.05.2024 12:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Контейнери для твердих побутових відходів без кришки
Код ДК 021:2015
44610000-9 -
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
5
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати фактичного отримання Покупцем товару на підставі відповідної двосторонньої погодженої видаткової накладної та рахунку-фактури.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 15:04
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 15:04
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 15:04
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
1) В додатку 6 до тендерної документації встановлено, що:
Контейнер металевий для збору твердих побутових відходів, оцинкований методом повного занурення у ванну з цинком, товщина цинкового шару не менш 75мк без кришки , повинен бути виготовлений згідно ДСТУ 8476:2015, EN 840-3;
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
2) В додатку 6 до тендерної документації встановлено, що:
Контейнер металевий для збору твердих побутових відходів, оцинкований методом повного занурення у ванну з цинком, товщина цинкового шару не менш 75мк без кришки, повинен бути виготовлений згідно ДСТУ 8476:2015, EN 840-3;
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Скаржник повідомляє, що виділена по тексту та вище зазначена технічна вимога є дискримінаційною, оскільки EN 840-3 визначає розміри та вимоги до конструкції пересувних контейнерів для сміття та переробки з 4 колесами, з куполоподібною(-ими) кришкою(-ами) і місткістю до 1300 л для використання цапфою та/або гребінчастим підйомним пристроєм.
Отже, згідно EN 840-3 виготовляються контейнери з куполоподібною(-ими) кришкою(-ами).
Предметом закупівлі є Контейнер для збору твердих побутових відходів без кришки оцинкований.
В такому разі, Замовник безпідставно встановлює вимогу, що Контейнер для збору твердих побутових відходів без кришки оцинкований повинен бути виготовлений згідно EN 840-3, який встановлює вимоги до контейнерів з куполоподібною(-ими) кришкою(-ами).
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
3) В додатку 6 до тендерної документації встановлено, що:
Корпус контейнера повинен бути виготовлені із суцільного листа металу товщиною не менше 1,2мм, та мати паралельні ребра жорсткості, у кількості не менш шести штук виконані методом глибокого штампування, дно заокруглене, боковини повинні мати фігурні ребра жорсткості виконані методом глибокого штампування та кріпитись до корпусу методом зварювання суцільним зварним швом.
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Корпус контейнера повинен бути виготовлені із суцільного листа металу товщиною не менше 1,2мм, та мати паралельні ребра жорсткості, у кількості не менш шести штук виконані методом глибокого штампування, дно заокруглене, боковини повинні мати фігурні ребра жорсткості виконані методом глибокого штампування та кріпитись до корпусу методом зварювання суцільним зварним швом.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Контейнер повинен бути обладнаний ручками для переміщення у кількості не менш 6.
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
5) В додатку 6 до тендерної документації встановлено, що:
Верхня рама контейнера повинна бути виготовлена з труби круглого перетину діаметром не менш ніж 20мм.;
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Верхня рама контейнера повинна бути виготовлена з труби круглого перетину діаметром не менш ніж 20мм.;
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
6) В додатку 6 до тендерної документації встановлено, що:
З метою уніфікації для можливості застосування для вивантаження будь якої спецтехніки та для посилення конструкції передня стінка контейнера повинна бути посилена швелером 20х40х20х400мм у кількості не менш ніж 3 шт
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
З метою уніфікації для можливості застосування для вивантаження будь якої спецтехніки та для посилення конструкції передня стінка контейнера повинна бути посилена швелером 20х40х20х400мм у кількості не менш ніж 3 шт.
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
7) В додатку 6 до тендерної документації встановлено, що:
З метою посилення конструкції днище контейнера в місці кріплення коліс повинно бути посилено суцільною металевою полосою від одної сторони до протилежної товщиною не менш 2мм.
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
З метою посилення конструкції днище контейнера в місці кріплення коліс повинно бути посилено суцільною металевою полосою від одної сторони до протилежної товщиною не менш 2мм.
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
8) В додатку 6 до тендерної документації встановлено, що:
Кронштейни для утримання коліс повинні бути обладнані додатковими підсилювачамі як зовнішніми так і внутрішніми.
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Кронштейни для утримання коліс повинні бути обладнані додатковими підсилювачамі як зовнішніми так і внутрішніми.
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
9) В додатку 6 до тендерної документації встановлено, що:
Передня панель контейнера повинна бути обладнана упорами із металу товщиною не менш 3 мм. Виконаних методом штамнування.
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Передня панель контейнера повинна бути обладнана упорами із металу товщиною не менш 3 мм. Виконаних методом штамнування.
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
10) В додатку 6 до тендерної документації встановлено, що:
Бічні кронштейни для захвату спецтехнікою повинні бути виготовлені методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менш ніж 2,5мм з використанням труби круглого перетину з товщиною стінки не менш ніж 4мм.
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Бічні кронштейни для захвату спецтехнікою повинні бути виготовлені методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менш ніж 2,5мм з використанням труби круглого перетину з товщиною стінки не менш ніж 4мм.
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
11) В додатку 6 до тендерної документації встановлено, що:
Бічні кронштейни для захвату спецтехнікою повинні кріпитися до корпусу контейнера методом зварювання та щільно прилягати до корпусу контейнера по всій площині кронштейна унеможлюючи доступ вологи та атмосферних опадів.
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Бічні кронштейни для захвату спецтехнікою повинні кріпитися до корпусу контейнера методом зварювання та щільно прилягати до корпусу контейнера по всій площині кронштейна унеможлюючи доступ вологи та атмосферних опадів.
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
12) В додатку 6 до тендерної документації встановлено, що:
Контейнер повинен бути обладнаний чотирма самонаправляючими колесами діаметром не менше 200 мм, два з них з гальмами. Диск колеса з пластику. Кут повороту коліс — 360°. Вантажопідйомність колеса повинна становити не менше 250 кг. З метою надійності та довготривалої експлуатації, кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера болтовим з’єднанням та виготовлені зі сталі товщиною і мають вбудований підсилювач.
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Контейнер повинен бути обладнаний чотирма самонаправляючими колесами діаметром не менше 200 мм, два з них з гальмами. Диск колеса з пластику. Кут повороту коліс — 360°. Вантажопідйомність колеса повинна становити не менше 250 кг. З метою надійності та довготривалої експлуатації, кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера болтовим з’єднанням та виготовлені зі сталі товщиною і мають вбудований підсилювач.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Вага контейнера до 99кг.;
Дискримінаційна вимога. Так як, Замовник конкретно не вказав, що має бути зображено на цих фото, з яких ракурсів має бути сфотографований вузол щоб відповідати вимогам Замовником. Крім того, в ТД відсутнє визначення поняття, що таке «вузли предмету закупівлі». Також відсутні вимоги до «вузлів предмету закупівлі».
Станом на дату подання цієї скарги Скаржник не розуміє з яких ракурсів має бути сфотографований вузол, невідомо скільки вузлів має бути сфотографовано, які елементи вузла мають бути зображені на фото і так далі.
Отже, вище зазначена вимога дискримінує Скаржника та унеможливлює його участь так як Замовник не встановив конкретних вимог до фотозображення кожного з вузлів.
14) В додатку 6 до тендерної документації вказано:
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику пояснювальну записку з технічними характеристиками, також детальні та чіткі фотозображення предмету закупівлі та кожного з вузлів передмету закупівлі окремо, згідно вимог зазначених у технічній частині
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику пояснювальну записку з технічними характеристиками, також детальні та чіткі фотозображення предмету закупівлі та кожного з вузлів передмету закупівлі окремо, згідно вимог зазначених у технічній частині
вимоги тендерної документації суперечать одна одній
15) В додатку 6 до тендерної документації вказано:
Товар повинен бут новим, таким, що не був у використанні.
Крім того, в Додатку 6 встановлено, що для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним та якісним та іншим характеристикам учасник у складі пропозиції повинен надати:
- довідка в довільній формі, засвідченої печаткою та підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, запропонований учасником є новий та якісний, або довідка аналогічного змісту, що такий товар використовувався раніше, але є якісним;
Скаржник зауважує, в ТД вказано, що товар повинен бути новим, таким, що не був у використанні.
Проте, Замовник допускає надає довідки аналогічного змісту, що такий товар використовувався раніше, але є якісним.
Скаржник зауважує, що умовами тендерної документації не допускається товар, що використовувався раніше.
В такому разі, вище зазначені вимоги тендерної документації суперечать одна одній.
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
або довідка аналогічного змісту, що такий товар використовувався раніше, але є якісним;
Незаконна вимога про надання Переможцем документів та зразків товару
16) В додатку 6 до тендерної документації вказано:
Замовник залишає за собою право у переможця запитати відео і фото звіт запропонованого кожного типу товару, та/або запросити зразки кожного типу товару в себе на громаду для встановлення якісних та візуальних характеристик товару, та відповідності його на сто відсотків технічним умовам та заявленим характеристикам.
Тендер
UA-2024-04-23-009376-a
Інші дії замовника
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 6 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Замовник залишає за собою право у переможця запитати відео і фото звіт запропонованого кожного типу товару, та/або запросити зразки кожного типу товару в себе на громаду для встановлення якісних та візуальних характеристик товару, та відповідності його на сто відсотків технічним умовам та заявленим характеристикам.
Автор:
42403886, ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
04070, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОСЬКА, будинок 2/19
Контейнери для твердих побутових відходів без кришки (за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Звернення:
За тендером : Контейнери для твердих побутових відходів без кришки (за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Тема:
ТД
Зміст:
Доброго дня. Згідно з вимогами додатку 6 тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати довідку засвідчену печаткою та підписом уповноваженої особи учасника оформлену згідно форми, наведеній в таблиці 1 додатку 8 із зазначенням чітких технічних характеристик товару. Зважаючи на той факт, що додаток 8 - це форма тендерної пропозиції і вона не містить таблицю №1, просимо уточнити, яка саме таблиця малась на увазі? Наперед вдячні за відповідь.
Дата оприлюднення звернення:
23.04.2024 15:28
Доброго дня. В Додатку 8 "Тендерна пропозиція" Тендерної документації присутня одна таблиця, яка і мається на увазі. В даній таблиці в полі "Найменування" необхідно вказати повну назву товару з його основними технічними характеристиками.
Дата оприлюднення відповіді:
23.04.2024 15:37
Звернення:
За тендером : Контейнери для твердих побутових відходів без кришки (за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Тема:
Технічна частина
Зміст:
Шановний Замовник, для усунення дискримінаційних вимог, просимо Вас надати можливіть прийняти участь у даній закупівлі з еквівалентом товару необхідним для ваших потреб. Дякуємо
Дата оприлюднення звернення:
26.04.2024 16:26
Доброго дня. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи з специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. В той же час Учасник має право брати участь в закупівлі з еквівалентом товару технічні характеристики якого повинні відповідати або бути не гіршими за наведені в Додатку 6 до ТД «Технічні вимоги».
Дата оприлюднення відповіді:
29.04.2024 16:19
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 635 200
грн.
Період подання пропозицій
до
01.05.2024 11:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ