Показати схожі тендери

Закупівля ЦОЗ-24П_154_ВО: Код ДК 021:2015 -98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни) від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-23-009353-a
План UA-P-2024-04-23-010300-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 09.05.2024 11:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
649 700 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 248.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2024 15:03 до 01.05.2024 16:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2024 15:03
до 28.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2024 15:03
до 28.04.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.05.2024 16:00
-
Період уточнень
з 23.04.2024 15:03 до 28.04.2024 00:00
Період оскарження
з 23.04.2024 15:03 до 28.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2024 16:00
Основні параметри
ЦОЗ-24П_154_ВО: Код ДК 021:2015 -98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)
З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
649 700 грн.
Код ДК 021:2015 -98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 -98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)
Очікувана вартість
649 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3248,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прання медичної білизни
Код ДК 021:2015
98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
Кількість
17 800
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Виконавцем Послуги, здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі Акту та на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури: - на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України); - на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати документа, який підтверджує факт надання Послуг. (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЙЛОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
621 220 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2024 15:03
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іванчук Євген Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380444069178
Замовник
ЄДРПОУ
40081352
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 -98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 28.05.2024. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
09.05.2024 11:09
-
01.05.2024 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 15:03
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 15:03
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей а саме: 1. Відповідно до п.п.2 п.4. Додатку 1 «Вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, для виконання послуг, Учасник повинен був надати наступні документи: Для підтвердження відповідності миючих, дезінфікуючих та чистячих засобів потрібно надати у складі пропозиції: копії сертифікатів відповідності та/або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації відповідності на засоби для обробки та прання білизни, зазначених відповідно до переліку у довідці. Учасник в тендерній документації надав інформаційну довідку в якій зазначив що для прання білизни будуть використовуватись наступні миючі та дезінфікуючи засоби: -засіб миючий для автоматичних пральних машин «Ббілизна проф еліт автомат»; -засіб для прання «Дезеліт Д60»; -засіб дезінфікуючий «Дезеліт Т60». На вимогу п.п.2 п.4. Додатку 1 Учасник не надав на засіб миючий для автоматичних пральних машин «Ббілизна проф еліт автомат» копію сертифікату відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларацію відповідності на зазначений засіб для обробки та прання білизни. 2. Відповідно до п.п.2.3 п.2. Додатку 1 «Вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, для виконання послуг, Учасник повинен був надати «Гарантійний лист», що Виконавець несе повну матеріальну і іншу відповідальність за застосування вищезазначених технологій. Учасник в тендерній документації зазначений Гарантійний лист не надав. 3. Відповідно до п.3 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника» Учасник повинен був надати Довідку з відомостями про учасника що надається за встановленою формою, яка наведена в тендерній документації. Учасник в тендерній документації зазначену довідку не надав. 4. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону»: Дата документів, що складені безпосередньо учасником, повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Учасник на вимогу Додатку 2 до тендерної документації надав: - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - Довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). В зазначених довідках учасником не зазначена дата складання документа. Прийнятє рішення: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЙЛОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ", а саме: 1) надати на засіб миючий для автоматичних пральних машин «Ббілизна проф еліт автомат» копію сертифікату відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларацію відповідності на зазначений засіб для обробки та прання білизни (п.п.2 п.4. Додатку 1); 2) Надати «Гарантійний лист», що Виконавець несе повну матеріальну і іншу відповідальність за застосування вищезазначених технологій (п.п.2.3 п.2. Додатку 1); 3) надати Довідку з відомостями про учасника що надається за встановленою формою, яка наведена в тендерній документації (п.3 Додатку 3); 4) Надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також Довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) з датою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (Додаток 2).
Створено
06.05.2024 12:08
Надати до
07.05.2024 12:08
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
649 700 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 16:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444069178
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
649 700 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 16:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444069178
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності