Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво під’їзної дороги до багатоквартирних житлових будинків для внутрішньо переміщених осіб на вул. Лепкого Богдана (співфінансування з реалізації заходів грантового договору по проєкту «Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішнього переміщених осіб у Чернівцях») від ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-23-009010-a
План UA-P-2024-04-23-011349-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 14.05.2024 20:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 900 834.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
144 504.17 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2024 14:51 до 08.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2024 14:51
до 05.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2024 14:51
до 05.05.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.05.2024 00:04
-
Період уточнень
з 23.04.2024 14:51 до 05.05.2024 00:00
Період оскарження
з 23.04.2024 14:51 до 05.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2024 00:04
Основні параметри
Будівництво під’їзної дороги до багатоквартирних житлових будинків для внутрішньо переміщених осіб на вул. Лепкого Богдана (співфінансування з реалізації заходів грантового договору по проєкту «Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішнього переміщених осіб у Чернівцях»)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
28 900 834.8 грн.
Будівництво під’їзної дороги до багатоквартирних житлових будинків для внутрішньо переміщених осіб на вул. Лепкого Богдана (співфінансування з реалізації заходів грантового договору по проєкту «Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішнього переміщених осіб у Чернівцях»)
Назва предмета закупівлі
Будівництво під’їзної дороги до багатоквартирних житлових будинків для внутрішньо переміщених осіб на вул. Лепкого Богдана (співфінансування з реалізації заходів грантового договору по проєкту «Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішнього переміщених осіб у Чернівцях»)
Очікувана вартість
28 900 834.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
144504,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
144 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво під’їзної дороги до багатоквартирних житлових будинків для внутрішньо переміщених осіб на вул. Лепкого Богдана (співфінансування з реалізації заходів грантового договору по проєкту «Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішнього переміщених осіб у Чернівцях»)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Лепкого Богдана
Дата постачання по
01.12.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 365 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника такий акт передається Замовнику для вирішення питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України (детальні умови в додатку 4 - проект договору)
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Техно-Буд Сервіс"
Пропозиція:
27 444 988 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Гулейчук
Електронна пошта
Телефон
+380372553740
Замовник
ЄДРПОУ
44327100
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
вул.Героїв Майдану, будинок 176
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво під’їзної дороги до багатоквартирних житлових будинків для внутрішньо переміщених осіб на вул. Лепкого Богдана (співфінансування з реалізації заходів грантового договору по проєкту «Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішнього переміщених осіб у Чернівцях»)
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 14:51
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 14:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником на підтвердження наявності автомобіля-самоскида, зазначеного у пункті 5 довідки про наявність техніки (файл під назвою «16 довідка техніка.pdf»), надано скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу неналежної якості, з якого неможливо прочитати інформацію про власника даного транспортного засобу. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано інформаційну довідку (файл під назвою «2 довідка досвід.pdf»), в якій зазначено інформацію про виконання чотирьох договорів. Проте, відповідно до інформації, зазначеної в цій довідці, за жодним з цих договорів не виконувався весь комплекс робіт, передбачених підпунктом 1.3.1. пункту 1.3. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, а отже жоден з цих договорів не є аналогічним згідно вимог підпункту 1.3.1. пункту 1.3. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації та підпункт 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.3.1. пункту 1.3. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Створено
14.05.2024 9:27
Надати до
15.05.2024 9:27
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
28 900 834.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2024 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
28 900 834.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2024 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності