Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні хвойних порід від КЗ ПЛОСКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ СЕЛЯТИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-04-23-006435-a
План UA-P-2024-04-23-008089-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.04.2024 13:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Дрова паливні хвойних порід
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні хвойних порід
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
214
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
59130, Україна, Чернівецька область, Плоска, Чернівецька область Виижницький район с.Плоска вул.Головна 77
Дата постачання по
31.12.2024 13:03
Документи закупівлі
23.04.2024 13:09
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фіцич Роман Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380968178693
Сайт:
http://ploskivska.ucoz.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
25075329
Повна назва
КЗ ПЛОСКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ СЕЛЯТИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
59130
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Плоска
Адреса
Путильський район, село Плоска, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 77
Кваліфікація
Договір
UA-2024-04-23-006435-a-a1
Підписаний і діє
Номер
5/531
250 000 грн.
208 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2024
Строк дії договору з
22.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
214 (метри кубічні)
Дрова паливні хвойних порід
Номенклатура
Дрова паливні хвойних порід
Кількість
214
Одиниця виміру
метр кубічний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.04.2024 13:06
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-05-06-000031
Дата створення проекту
06.05.2024 14:26
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
06.05.2024 15:51
Дата завершення моніторингу
28.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.05.2024 № 30-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 травня 2024 року № 30-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2024-04-23-006435-a від 23.04.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2024 00:00
Документи рішення
06.05.2024 15:51
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Дрова паливні хвойних порід» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-006435-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Філію «Путильське лісове господарство» ДП «Ліси України» (#45091894), з яким укладений договір про закупівлю товару від 22.04.2024 № 5/531 без використання електронної системи закупівель? 4. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі? Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.05.2024 11:19
Орган перевірки
11.05.2024 00:00
Документи повідомлення
07.05.2024 11:19
-
Відповідь
• Грунтовні пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу закупівлі • UA-M-2024-05-06-000031 ? 9d98a22d6a84460180123a70f08bb242
• Грунтовні пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу закупівлі • UA-M-2024-05-06-000031 ? 9d98a22d6a84460180123a70f08bb242
Рішеня
08.05.2024 14:46
Замовник
Документи повідомлення
08.05.2024 14:46
-
10.05.2024 10:58
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
• Грунтовні пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу закупівлі • UA-M-2024-05-06-000031 ? 9d98a22d6a84460180123a70f08bb242
Рішеня
08.05.2024 14:47
Замовник
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
• Грунтовні пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу закупівлі • UA-M-2024-05-06-000031 ? 9d98a22d6a84460180123a70f08bb242
Рішеня
08.05.2024 14:48
Замовник
Документи повідомлення
08.05.2024 14:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Замовник:
КЗ ПЛОСКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ СЕЛЯТИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380968178693
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КЗ ПЛОСКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ СЕЛЯТИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380968178693
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності