Показати схожі тендери

Закупівля Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт; Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт від УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-23-006200-a
План UA-P-2024-04-23-007487-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 09.05.2024 11:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
680 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 404.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2024 12:42 до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2024 12:42
до 28.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2024 12:42
до 28.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:03
до 07.05.2024 11:48
Залишилось 3 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2024 11:48
до 13.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 07.05.2024 11:48
-
Період уточнень
з 23.04.2024 12:42 до 28.04.2024 00:00
Період оскарження
з 23.04.2024 12:42 до 28.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:03 до 07.05.2024 11:48
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:03 до 07.05.2024 11:48
Основні параметри
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт; Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
680 900 грн.
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт; Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт
Назва предмета закупівлі
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт; Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт
Очікувана вартість
680 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3404,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт
Опис предмета закупівлі
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт
Код ДК 021:2015
44621200-1 - Котли
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44201, Україна, Волинська область, заклади Управління гуманітарної політики Любешівської селищної ради, заклади Управління гуманітарної політики Любешівської селищної ради
Дата постачання по
31.05.2024 12:47
Позиція : №2 1 (штуки)
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт
Опис предмета закупівлі
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт
Код ДК 021:2015
44621200-1 - Котли
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44201, Україна, Волинська область, заклади Управління гуманітарної політики Любешівської селищної ради, заклади Управління гуманітарної політики Любешівської селищної ради
Дата постачання по
31.05.2024 12:47
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом повної оплати упродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "НОВАК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
600 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.04.2024 12:24
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кравчик Ігор Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976901960
Сайт:
https://lbv.osv.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
42043220
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
44200
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Любешів
Адреса
вул.Незалежності , 53
Кваліфікація
Лот № 1 Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт; Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт
Період вимог/скарг з 07.05.2024 11:48 по 13.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2024 11:48
Довідка НАЗК
07.05.2024 11:48
-
Повідомлення про рішення
01.05.2024 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 12:43
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 12:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю «код ДК 021:2015 44620000-2 – "Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі" (Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт; Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП "НОВАК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ". Відповідно до абз.1 п.36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Згідно із абз. 2 п.36 Особливостей замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "НОВАК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 44620000-2 – "Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі" (Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт; Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, якінадаютьсяучасникомпроцедуризакупівлі на виконаннявимогтехнічноїспецифікації до предмета закупівлі, вважаютьсяпомилки, виправленняяких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до ч. 5 розділу ІІІ ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалось надання довідки, що підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Пропозиція Учасника не містить довідку щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, що суперечить вимогам ТД. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати довідку, що підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівельповідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Створено
03.05.2024 13:31
Надати до
04.05.2024 13:31
Договір
UA-2024-04-23-006200-a-c1
Очікує підписання
600 000 грн.
600 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт
Номенклатура
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 (штуки)
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт
Номенклатура
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
680 900 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380976901960
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
680 900 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380976901960
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності