Закупівля ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) від Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 11:46
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 11:46
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 11:46
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
02091
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Харківське шосе, 168-к
ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тендер:
UA-2024-04-23-004973-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-04-23-004973-a.a1
Дата:
27.04.2024 16:31
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
ФОП Левицька Олена Петрівна вважає, що умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше підприємство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Закупівля конкретної марки товару у визначеного виробника є неправомірною, необгрінтованою і такою, що одразу виключає з участі у закупівлі велику кількість учасників (тобто є дискримінаційною). Також Жоден учасник, що матиме на меті запропонувати до закупівлі еквіваленти, не зможе підтвердити усю сукупність вимог Замовника, з урахуванням вимог до документального підтвердження, якого вимагає Додаток 3 до ТД.
Замовник всупереч частині четвертій статті 23 Закону необгрунтовано планує закупити товар чітко визначеного виробника із чітко визначеною торговою маркою, при цьому встановлюючи формальні вимоги щодо необхідності підтвердження технічних характеристик товару. В той же час, замовник встановлює з незрозумілих причин у своїй тендерній документації набагато складніші ширші вимоги підтвердження технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі у разі пропозиції закупівлі еквівалентних товарів, які заздалегідь неможливо виконати. ФОП Левицька О. П. є постачальником широкого асортименту фарб, лаків, емалей різноманітного призначення іноземного та вітчизняного виробництва. У даній закупівлі можемо запропонувати, наприклад, продукцію виробництва України виробника ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ». Проте, взяти участь у даній закупівлі, запропонувавши цю продукцію, ми не зможемо, з урахуванням окремих вимог Додатку 3 до ТД до документального підтвердження.
Тендер
UA-2024-04-23-004973-a
Інші дії замовника
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Дискримінаційність вимог Замовника полягає в тому, що п. 2.3 Додатку 3 визначена вимога щодо еквівалентів:
«2.3. На кожну позицію запропонованого еквівалентного товару надати сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14024, що виданий незалежним, компетентним національним або міжнародним органом з сертифікації систем менеджменту. Національний орган сертифікації систем менеджменту (сертифікаційний орган або орган з оцінки відповідності) має бути акредитований на вказаний стандарт. У складі пропозиції надати відповідні підтвердження компетентності (уповноваження, акредитації тощо). Найменування товару в даному сертифікаті ISO 14024 повинно відповідати запропонованому найменуванню еквівалентного товару в технічній пропозиції учасника, найменуванню в наданих протоколах випробувань та в паспортах якості, найменуванню на запропонованих етикетках.»
Отже Замовник, з незрозумілих підстав, звужує засоби підтвердження відповідності товару своїм вимогам.
Разом з тим, таке формулювання вимоги дискримінує учасників, зокрема ФОП Левицька О. П., в яких наявні протоколи випробувань та інші документи, Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (тобто державному стандарту України) та сфера об’єктів та процесів системи вимірювань якої видані державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації (тобто, у спосіб, визначений законодавством).
Отже, відповідно до Закону, учасники мають право надавати, а на Замовника покладено обов’язок приймати не лише конкретні види документального підтвердження щодо характеристик товару (які можна надати в даній закупівлі на продукцію лише одного виробника), але й інші документи, якщо вони видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Лабораторія, сертифікована уповноваженим державним органом (державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації) за державним стандартом (ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання») саме й є органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена способом, визначеним законодавством.
Усі показники, щодо яких Замовником вимагається надання підтвердження протоколами випробувань, можуть бути підтверджені учасниками, зокрема ФОП Левицька О. П., відповідно до частини шостої статті 23 Закону, протоколами лабораторії, сертифікованої за ДСТУ ISO 10012:2005.
Отримати сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14024, є дороговартісним та тривалим процесом, тобто отримати сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14024 на продукцію відповідно до вимог замовника, та у терміни, визначені у оголошенні про закупівлю, є неможливим.
Жоден інший виробник/постачальник, окрім того, який підготував вищезазначені документи заздалегідь, не може надати на свої товари протоколи випробувань, що повністю відповідають вимогам ТД.
Це стосується не лише продукції виробництва ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» але й інших виробників, продукція яких може бути запропонована у даній закупівлі.
Саме цей заявлений Замовником спосіб документального підтвердження наявності сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14024, дискримінує учасників, зокрема, ФОП Левицьку О. П., в яких наявні усі необхідні документи, які підтверджують дотримання законодавства з питань екологічного марковання та декларації та екологічного менеджменту.
Виходячи з вищенаведеного вважаємо, що:
А) закупівля конкретної марки товару у визначеного виробника є неправомірною, необгрінтованою і такою, що одразу виключає з участі у закупівлі велику кількість учасників (тобто є дискримінаційною). Закон встановлює чіткі вимоги щодо формування технічних специфікацій тендерних документацій, зокрема частиною четвертою статті 23 визначено, що «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".». Обгрунтування у замовника щодо закупівлі конкретного товару у конкретного виробника відсутнє, а до еквівалентів встановлено вимоги, виконати які є неможливим для більшості учасників.
Б) вимога замовника щодо надання сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14024, що виданий незалежним, компетентним національним органом з сертифікації систем менеджменту, який акредитований на вказаний стандарт, є надмірною та дискримінаційною, оскільки виключає із участі у закупівлі учасників, які можуть підтвердити виконання вимог замовника за допомогою інших документів, що видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Єдиним поясненням, чому Замовник встановлює дискримінаційні вимоги є наявність змови із заздалегідь обраним учасником/виробником.
Дискримінаційність вимог Замовника полягає в тому, що п. 3.4 Додатку 3 визначена вимога щодо еквівалентів:
«2.4. На показники якості та медичні критерії безпеки/показники еквівалентного товару надати протокол випробувань (або будь-який інший документ- звіт, висновок, сертифікат тощо) лабораторіі будь-якої форми власності, що розташована в Україні або іншій країні яка:
- відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189 (ДСТУ ISO/IEC 15189); (на підтвердження у складі пропозиції надається документ від уповноваженого державного органу України про відповідність випробувальної лабораторії вимогам ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189)
або
- відповідає вимогам належної лабораторної практики Організації економічного співробітництва та розвитку (GLP OECD) (на підтвердження у складі пропозиції надається лист/сертифікат або інший документ виданий OECD про відповідність випробувальної лабораторії вимогам GLP)
або
- акредитована Національним органом України з акредитації, або іноземним органом з акредитації, який є повним членом Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій (International Laboratory Accreditation Cooperation - ILAC) (на підтвердження у складі пропозиції надається документ про акредитацію випробувальної лабораторії від уповноваженого державного органу згідно чинного законодавства)»
Отже Замовник, з незрозумілих підстав, звужує засоби підтвердження відповідності товару своїм вимогам.
Разом з тим, таке формулювання вимоги дискримінує учасників, зокрема ФОП Левицьку О. П., в якої наявні протоколи випробувань та інші документи, Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (тобто державному стандарту України) та сфера об’єктів та процесів системи вимірювань якої видані державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації (тобто, у спосіб, визначений законодавством). Більш того, на підтвердження вимог щодо продукції ТМ «Янтар» виробника ПрАТ “Коростенський завод Замовник вважає доцільним і достатнім надати протокол лабораторії, що отримала свідоцтво про відповідність вимогам саме ДСТУ ISO 10012:2005 (п. 1.1 Додатку 3 до ТД):
1.1. Медичні критерії безпеки/показники та показники якості, що зазначені в колонці «технічні характеристики» підтвердити протоколом або іншим відповідним документом на запропоновану партію продукції у складі пропозиції учасника, виданим не раніше 2023 року:
- випробувальною лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній галузі (додатково у складі пропозиції надати атестат про акредитацію НААУ лабораторії, що провела випробування, (уповноваження, визнання тощо) з підтвердженням можливості здійснювати зазначені у протоколі або іншому відповідному документі випробування, що відповідають показникам якості у таблиці Додатку 1 до цієї тендерної документації (з відповідністю об’єкта випробувань (фарба та/або емаль та/або лакофарбові вироби), досліджуваного показника та нормативного документа на метод проведення випробування галузі (сфері тощо) акредитації лабораторії)),
або
- лабораторією, що отримала свідоцтво про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (додатково у складі пропозиції надати свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з підтвердженням відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань випробуванням, що відповідають показникам якості у таблиці Додатку 1 до цієї тендерної документації показникам (з відповідністю об’єкта випробувань ( фарба та/або емаль та/або лакофарбові вироби) та досліджуваного показника (величини)). Зазначене свідоцтво та сфера об’єктів та процесів системи вимірювань мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації
Отже, відповідно до Закону, учасники мають право надавати, а на Замовника покладено обов’язок приймати не лише конкретні види документального підтвердження щодо характеристик товару (які можна надати в даній закупівлі на продукцію лише одного виробника), але й інші документи, якщо вони видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Лабораторія, сертифікована уповноваженим державним органом (державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації) за державним стандартом (ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання») саме й є органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена способом, визначеним законодавством.
Усі показники, щодо яких Замовником вимагається надання підтвердження протоколами випробувань, можуть бути підтверджені учасниками, зокрема ФОП Левицькою О. П. відповідно до частини шостої статті 23 Закону, протоколами лабораторії, сертифікованої за ДСТУ ISO 10012:2005.
Отримати протоколи випробувань лабораторії, яка відповідає вищезазначеним вимогам Замовника, є дороговартісним та тривалим процесом, тобто отримати нові протоколи випробувань на продукцію відповідно до вимог замовника, та у терміни, визначені у оголошенні про закупівлю, є неможливим.
Жоден інший виробник/постачальник, окрім того, який підготував вищезазначені документи заздалегідь, не може надати на свої товари протоколи випробувань, що повністю відповідають вимогам ТД.
Це стосується не лише продукції виробництва ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ», але й інших виробників, продукція яких може бути запропонована у даній закупівлі.
Саме цей заявлений Замовником спосіб документального підтвердження наявності протоколу випробувань, дискримінує учасників, зокрема, ФОП Левицьку О. П., в якої наявні усі необхідні документи, які підтверджують дотримання законодавства з питань екологічного марковання та декларації та екологічного менеджменту.
Виходячи з вищенаведеного вважаємо, що:
А) закупівля конкретної марки товару у визначеного виробника є неправомірною, необгрінтованою і такою, що одразу виключає з участі у закупівлі велику кількість учасників (тобто є дискримінаційною). Закон встановлює чіткі вимоги щодо формування технічних специфікацій тендерних документацій, зокрема частиною четвертою статті 23 визначено, що «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".». Обгрунтування у замовника щодо закупівлі конкретного товару у конкретного виробника відсутнє, а до еквівалентів встановлено вимоги, виконати які є неможливим для більшості учасників.
Б) вимога замовника щодо надання протокол випробувань (або будь-який інший документ- звіт, висновок, сертифікат тощо) лабораторіі, країні яка:
- відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189 (ДСТУ ISO/IEC 15189); (на підтвердження у складі пропозиції надається документ від уповноваженого державного органу України про відповідність випробувальної лабораторії вимогам ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189)
або
- відповідає вимогам належної лабораторної практики Організації економічного співробітництва та розвитку (GLP OECD) (на підтвердження у складі пропозиції надається лист/сертифікат або інший документ виданий OECD про відповідність випробувальної лабораторії вимогам GLP)
або
- акредитована Національним органом України з акредитації, або іноземним органом з акредитації, який є повним членом Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій (International Laboratory Accreditation Cooperation - ILAC) (на підтвердження у складі пропозиції надається документ про акредитацію випробувальної лабораторії від уповноваженого державного органу згідно чинного законодавства, є надмірною та дискримінаційною, оскільки виключає із участі у закупівлі учасників, які можуть підтвердити виконання вимог замовника за допомогою інших документів, що видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Єдиним поясненням, чому Замовник встановлює дискримінаційні вимоги є наявність змови із заздалегідь обраним учасником/виробником.
Дискримінаційність вимог Замовника полягає в тому, що Пунктом 1.5 Додатку 3 до тендерної документації вимагається «1.5. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника або дилера виробника в м. Києві*, яким виробник або дилер підтверджує можливість поставки Учаснику предмету закупівлі (товару) цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені в документації. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, повне найменування товару та торгову марку згідно специфікації учасника та відповідно згідно предмету закупівлі, кількість товару згідно документації, строки поставки згідно документації.»
Також, у примітках Додатку 3 зазначено «Примітка: Назва виробника, термін придатності, фасування, ТУУ не відносяться до показників якості у разі надання листа від офіційного представника у складі пропозиції надати підтвердження представництва на території Києва.».
Зазначена вимога є прямою дискримінацією, оскільки обмежує діяльність виробника/дилера виробника певною територією. ФОП Левицька О. П. у закупівлі може запропонувати продукцію вітчизняного виробництва, яка виготовлена виробником не на території міста Києва, яка повністю відповідає вимогам замовника, проте надати оригінал гарантійного листа від виробника або дилера виробника в м. Києві*, яким виробник або дилер підтверджує можливість поставки Учаснику предмету закупівлі (товару), ФОП Левицька О. П не зможе.
Встановлюючи вимогу щодо конкретного місця розташування виробника/ дилера замовник виключає можливість участі у закупівлі потенційних учасників, які можуть запропонувати до закупівлі продукцію виробників/дилерів виробників із інших регіонів, що є штучним обмеженням конкуренції.
Виходячи з вищенаведеного вважаємо, що вимоги щодо:
- надання оригіналу гарантійного листа від виробника або дилера виробника в м. Києві*, яким виробник або дилер підтверджує можливість поставки Учаснику предмету закупівлі (товару) цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені в документації,
є необгрунтованими, але, разом з тим, такими, що одразу виключають із участі у закупівлі велику кількість учасників.
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
1. Просимо зобов’язати Замовника дотримуватись частини четвертої статті 23 Закону, надати можливість учасникам пропонувати еквіваленти та підтверджувати їх технічні характеристики у спосіб, визначений законодавством, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, що пропонуватимуть продукцію різних виробників.
2. Просимо зобов’язати замовника надати документальне обгрунтування необхідності закупівлі конкретної марки товару у конкретного виробника.
3. Просимо зобов’язати Замовника надати підтвердження наявності продукції щонайменше двох виробників, товари яких можуть бути надані у якості еквівалентних у відповідності до сукупності всіх вимог ТД з урахуванням вимог саме до документального підтвердження та кваліфікаційних вимог до учасників, в тому числі, з урахуванням вимог, викладених в Примітках до Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовника.
Автор:
2926503568, ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА
02140, Україна, Київська область, Київ, Україна, 02140, місто Київ, вул.Руденко Лариси, будинок 13, квартира 57
ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тема:
Медичні вимоги
Зміст:
Ви нічого не переплутали? Вам фарба потрібна, чим крем для корупційних рук? Що це за вимога до фарби Медичні критерії безпеки/показники: Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів Визначення індексу «хронічної» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів?
Дата оприлюднення звернення:
23.04.2024 14:52
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Держа?вні саніта?рні но?рми, пра?вила, гігієні?чні нормати?ви (саніта?рні но?рми) — обов'язкові для виконання нормативні документи, що визначають критерії безпеки та/або нешкідливості для людини факторів навколишнього середовища і вимоги щодо забезпечення оптимальних чи допустимих умов життєдіяльності людини. При визначені медичних критеріїв безпеки, враховується ситуація коли фарба може випадково потрапити на шкіру людини. Тому це повинно бути безпечно. Самі показники визначені саме виходячи з норм державних санітарних норм і правил згідно САНІТАРНОГО РЕГЛАМЕНТУ для закладів загальної середньої освіти ЗАТВЕРДЖЕНОго Наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 220 та Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції»
Дата оприлюднення відповіді:
26.04.2024 11:44
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тема:
Щодо довідки ДПС
Зміст:
Згідно з Порядком подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів (далі -- Порядок), який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 18 серпня 2015 No721 (із змінами) банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку платника податків до контролюючого органу, у якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку. Контролюючим органом, який реєструє та веде облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням є Державна податкова служба України.
Порядком також передбачено, що платник податків може надіслати до Державної податкової служби України в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Податкового кодексу України, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 Порядку. Таким чином, чинними нормативно правовими актами встановлений порядок оперативного (протягом одного робочого дня) отримання інформації про всі відкриті платником податків рахунки у фінансових установах у вигляді витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, сформованого засобами інформаційно-комунікаційної системи Державної податкової служби України. Одночасно серед адміністративних послуг, які надають органи Державної податкової служби України, відсутня така послуга, як видача довідки з інформацією про відкриті рахунки платника податків. Просимо надати можливість надання альтернативного способу підтвердження наявності відкритих рахунків відповідно до законодавства.
Дата оприлюднення звернення:
30.04.2024 14:33
Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
30.04.2024 15:34
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тема:
Щодо строків надання довідок
Зміст:
Пунктами 1.1.10 та 1.1.11 встановлена вимог про надання довідок не більш ніж 10 денної давнини та не більш ніж 5 денної давнини по відношенню до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. При цьому на закупівлю подано скаргу та сьогодні було внесено зміни, отже строки постійно змінюються і підтримувати актуальність документів неможливо. Прохання встановити фіксований строк чинності документів, наприклад не раніше ніж за 30 днів до дати оприлюднення оголошення.
Дата оприлюднення звернення:
30.04.2024 14:38
Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
30.04.2024 15:34
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тема:
Щодо умов проєкту договору
Зміст:
У п.2.5. зазначено, що Якщо протягом гарантійного терміну товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.
ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Гарантійного строку для експлуатації для ЛФМ не передбачено. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.2.5 проєкту договору:
2.5. Якщо протягом строку придатності товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 11:02
Відповідь: ""Гарантійний термін" та "Гарантійний строк придатності" є тотожними за своєю суттю поняттями. В першу чергу замовника цікавить саме заміна неякісного товару, якщо такий буде виявлено під час, або вже після, поставки товару. Відтак замовник не вбачає необхідності для внесення змін до тендерної документації."
Дата оприлюднення відповіді:
03.05.2024 15:41
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тема:
Щодо умов проєкту договору
Зміст:
на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу терміном до 120 к. днів згідно видаткових накладних.
Шановний Замовник вважаємо, що відтермінування оплати за поставлений товар до 120 календарних днів є необґрунтовано великим. Сторони знаходяться в умовах воєнного стану, економічної кризи, підвищення цін. Через зазначені обставини вартість продукції зростає, то відтермінування оплати за поставлений товар до 120 календарних днів (4 місяці) є таким, що може нанести фінансових втрат Постачальнику. Просимо зменшити відтермінування оплати за поставлений товар до 60 календарних днів.
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 11:03
Відповідь: Зважаючи на те, що Замовник є неприбутковою бюджетною організаціє, фінансування якої залежить від рішень розпорядника бюджетних коштів, та враховуючи нестабільну ситуацію в країні дане право сприяє виконанню умов договору Замовником в частині здійснення оплати в залежності від реального фінансування.
Дата оприлюднення відповіді:
03.05.2024 15:52
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тема:
Щодо умов проєкту договору
Зміст:
У п.6.2. зазначено, що У разі затримки поставки Товару в обсязі, визначеному Покупцем у заявці на поставку Товару, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 1% від вартості непоставленого якісного Товару за кожен день затримки прострочення поставки Товару за Договором, а за прострочення понад 1 (одного) дня Постачальник, додатково, сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) від ціни Договору, крім випадків, коли Товар, вказаний у Специфікації, не поставляється Покупцю у зв’язку з призупиненням або зняттям Товару з виробництва. У такому випадку, Постачальник повинен надати відповідні підтверджуючі документи (постанова суду, акт перевірки територіального органу з питань продовольчої безпеки та захисту прав споживачів тощо).
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктом 6.2 є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить у нерівне правове положення із Замовником.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення.
До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що:
- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до пункту 6.2.:
6.2. У разі затримки поставки Товару в обсязі, визначеному Покупцем у заявці на поставку Товару, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1% від вартості непоставленого якісного Товару за кожен день затримки прострочення поставки Товару за Договором, а за прострочення понад 30 (тридцяти) днів Постачальник, додатково, сплачує Покупцю штраф у розмірі 7% (семи відсотків) від вказаної вартості, крім випадків, коли Товар, вказаний у Специфікації, не поставляється Покупцю у зв’язку з призупиненням або зняттям Товару з виробництва. У такому випадку, Постачальник повинен надати відповідні підтверджуючі документи (постанова суду/ акт перевірки територіального органу з питань продовольчої безпеки та захисту прав споживачів тощо).
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 11:03
Відповідь: дана вимога встановлена відповідно до Господарського та Цивільного кодексу України та не суперечить законодавству
Дата оприлюднення відповіді:
03.05.2024 15:39
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тема:
Щодо умов проєкту договору
Зміст:
У п.7.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше п’яти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту 7.2.:
7.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше десяти робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 11:04
Відповідь: отримання листа на електронну адресу замовника також вважається повідомлення "письмовою формою"
Дата оприлюднення відповіді:
03.05.2024 15:19
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тема:
Щодо умов проєкту договору
Зміст:
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 11:05
Відповідь: відповідно до законодавства не є форс-мажором ситуація, коли постачальник (заявник на засвідчення форс-мажору) не виконує зобов’язання щодо поставки товару замовнику через відсутність на ринку сировини для його виготовлення або самого товару. Статтею 617 Цивільного кодексу України та статтею 218 Господарського кодексу України передбачено, що не вважаються обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), зокрема, недодержання своїх обов’язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов’язання, чи відсутність у боржника необхідних коштів.
Дата оприлюднення відповіді:
03.05.2024 15:36
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тема:
Щодо умов проєкту договору
Зміст:
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 11:05
Відповідь: шановний учасник, дана постанова не стосується господарської діяльності безпосередньо замовника та публічних закупівель
Дата оприлюднення відповіді:
03.05.2024 15:18
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тема:
Щодо довідок про рахунки
Зміст:
Доброго дня!
Просимо пояснити що має на меті Замовник, встановлюючи вимогу надання учасниками у своїх пропозиціях довідок з усіх обслуговуючих банків/банківських установ, в яких відкрито рахунок(ки) учасника, про наявність відкритих рахунків та відсутність або наявність в учасника заборгованості; та довідки виданої державною податковою інспекцією/службою України про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, або витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, окрім як обмеження кількості учасників та створення перешкод при підготовці учасниками тендерних пропозицій.
Хочемо наголосити, що інформація про наявність чи відсутність рахунків у банках та їх кількість не є кваліфікаційним критерієм та ні про що не свідчить для Замовника.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо виключити п. 1.1.11 Розділу ІІІ з тендерної документації.
Дякуємо!
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 15:04
Відповідь: Встановлена вимога зумовлена тим, що Замовник хоче отримати інформацію про всі відкриті рахунки, оскільки учасник може приховувати наявність значної заборгованості по рахунках, що є суттєвим при оцінці його здатності на виконання робіт/надання послуг на умовах післяплати. Окрім того в тендерну документацію вже було внесено зміни та розширено вимоги як і до документального підтвердження, так і до строків надання документів. Так платник податків може надіслати до Державної податкової служби України в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Податкового кодексу України, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 Порядку. Державна податкова служба України не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до Порядку. Виходячи з зазначеного вище учасники можуть в термін не більше 1 дня зібрати весь пакет необхідних документів за цим пунктом. Відтак дані вимоги жодним чином не звужують коло учасників.
Дата оприлюднення відповіді:
03.05.2024 15:17
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тема:
Щодо вимоги надання сертифікатів
Зміст:
Добрий день!
Додатком 3 до тендерної документації передбачено ряд дискримінаційних вимог до умов підтвердження Учасниками відповідності технічних характеристик запропонованого товару технічним вимогам зазначеним Замовником, які виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, в тому числі безпосередньо виробників.
Зокрема, пунктом 2.3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасниками на кожну позицію запропонованого еквівалентного товару сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14024, що стосується екологічного маркування, водночас пунктом 2.7 Додатку 3 передбачено надання сертифікату ISO 14001, що також стосується екологічної безпеки. Отримання таких сертифікатів для участі в певному тендері є довготривалим та вартісним процесом, що унеможливлює подати тендерну пропозицію багатьом учасникам, окрім тих, хто мав змогу раніше підготувати дані документи.
Водночас, пунктом 2.8 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником сертифікату ISO 22000, що видані виробнику органом з сертифікації на запропонований товар. Проте сертифікат ISO 22000 стосується області харчової безпеки, що ніяк не стосується предмету закупівлі, а саме – лакофарбових матеріалів. Те ж стосується і медичних критеріїв безпеки, що зазначені у технічних характеристиках до предмету закупівлі, а саме:
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів,
Визначення індексу «хронічної» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів,
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів.
Дані показники не передбачені для лакофарбових матеріалів. Існує інструкція із застосування даної продукції та правила дотримання техніки безпеки, в яких передбачені заходи безпеки при використанні продукту та перестороги у разі потрапляння на шкіру.
Хочемо наголосити, що вимога Замовника щодо надання значної кількості сертифікатів, інформація в яких не є кваліфікаційними критеріями чи технічними характеристиками товару, є дискримінаційною, оскільки є практика рішення АМКУ щодо аналогічної ситуації у відкритих торгах.
У зв’язку з вищезазначеним, з метою уникнення повторного блокування процедури через можливу додаткову скаргу до АМКУ, просимо виключити вимогу щодо надання вищевказаних сертифікатів та вимоги щодо медичних критеріїв безпеки та їх підтвердження.
Сподіваємося на розуміння Замовника!
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2024 17:46
Відповідь: 1.на виконання вимог частини першої Статті 5 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» - замовник вимагає підтвердження того, що продукція вважається безпечною, якщо вона відповідає вимогам щодо забезпечення безпечності продукції, встановленим законодавством. На виконання вимог частини 3 Статті 5 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» доказом безпечності продукції є її відповідність національним стандартам, що гармонізовані з відповідними європейськими стандартами. Перелік таких гармонізованих національних стандартів формується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації. Цей перелік станом на 1 січня щороку оприлюднюється шляхом його опублікування у друкованому медіа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації (у разі його відсутності - у друкованому медіа, визначеному цим органом) та шляхом розміщення на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації. ДСТУ ISO що зазначені в додатку 3 є державними стандартами України, гармонізованим з європейським стандартом та таким, що відповідають законодавству України та містяться у відкритому доступі. Технічна специфікація містить вичерпний перелік технічних характеристик, відповідно до яких учасники повинні запропонувати товари та список документів на їх підтвердження. Ніяких додаткових умов технічна специфікація замовника не містить. 2. Держа?вні саніта?рні но?рми, пра?вила, гігієні?чні нормати?ви (саніта?рні но?рми) — обов'язкові для виконання нормативні документи, що визначають критерії безпеки та/або нешкідливості для людини факторів навколишнього середовища і вимоги щодо забезпечення оптимальних чи допустимих умов життєдіяльності людини. При визначені медичних критеріїв безпеки, враховується ситуація коли фарба може випадково потрапити на шкіру людини. Тому це повинно бути безпечно. Самі показники визначені саме виходячи з норм державних санітарних норм і правил згідно САНІТАРНОГО РЕГЛАМЕНТУ для закладів загальної середньої освіти ЗАТВЕРДЖЕНОго Наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 220 та Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції»
Дата оприлюднення відповіді:
03.05.2024 15:16
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 991 900
грн.
Період подання пропозицій
до
06.05.2024 00:00
Замовник:
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації