Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із благоустрою населених пунктів (Послуги з видалення дерев на території Станишівської сільської ради) від Станишівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-22-011563-a
План UA-P-2024-04-22-014019-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 09.05.2024 11:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2024 16:59 до 30.04.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2024 16:59
до 27.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2024 16:59
до 27.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2024 09:01
до 09.05.2024 11:29
Залишилось 2 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2024 11:29
до 15.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.05.2024 11:29
-
Період уточнень
з 22.04.2024 16:59 до 27.04.2024 00:00
Період оскарження
з 22.04.2024 16:59 до 27.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2024 09:01 до 09.05.2024 11:29
Період кваліфікації
з 30.04.2024 09:01 до 09.05.2024 11:29
Основні параметри
Послуги із благоустрою населених пунктів (Послуги з видалення дерев на території Станишівської сільської ради)
Мова (мови), якою (якими) повинна готуватись тендерна пропозиція - українська.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
300 000 грн.
Послуги із благоустрою населених пунктів (Послуги з видалення дерев на території Станишівської сільської ради)
Назва предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів (Послуги з видалення дерев на території Станишівської сільської ради)
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 21 (штуки)
с.Станишівка (вул.Нагірна), верба, клен, тополя, липа, дiаметр стовбура 20-50 см
Опис предмета закупівлі
с.Станишівка (вул.Нагірна), верба, клен, тополя, липа, дiаметр стовбура 20-50 см
Код ДК 021:2015
77211300-5 - Послуги з видалення дерев
Кількість
21
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 11 (штуки)
с.Станишівка (вул.Корольова), сосна, дiаметр стовбура 30-80 см
Опис предмета закупівлі
с.Станишівка (вул.Корольова), сосна, дiаметр стовбура 30-80 см
Код ДК 021:2015
77211300-5 - Послуги з видалення дерев
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 6 (штуки)
с.Зарічани (пров.Шкільний), верба, дiаметр стовбура 60 см
Опис предмета закупівлі
с.Зарічани (пров.Шкільний), верба, дiаметр стовбура 60 см
Код ДК 021:2015
77211300-5 - Послуги з видалення дерев
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
с.Зарічани (вул.Бориса Тена), клен, дiаметр стовбура 60 см
Опис предмета закупівлі
с.Зарічани (вул.Бориса Тена), клен, дiаметр стовбура 60 см
Код ДК 021:2015
77211300-5 - Послуги з видалення дерев
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 19 (штуки)
с.Лука (вул.Лесі Українки), тополя, дiаметр стовбура 30-80 см
Опис предмета закупівлі
с.Лука (вул.Лесі Українки), тополя, дiаметр стовбура 30-80 см
Код ДК 021:2015
77211300-5 - Послуги з видалення дерев
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №6 11 (штуки)
с.Скоморохи (кладовище) липа, акація, дiаметр стовбура 35-70 см
Опис предмета закупівлі
с.Скоморохи (кладовище) липа, акація, дiаметр стовбура 35-70 см
Код ДК 021:2015
77211300-5 - Послуги з видалення дерев
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за послуги здійснюється Замовником безготівковим платежем на розрахунковий рахунок Виконавця після надання послуги згідно акту наданих послуг. Розрахунки здійснюються шляхом поетапної оплати після підписання сторонами акту виконаних послуг протягом 10 банківських днів за наявності фінансування.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БРЄЖНЄВ А. В.
Пропозиція:
280 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2024 17:00
Оголошення про проведення закупівлі
22.04.2024 16:59
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Рябчук
Електронна пошта
Телефон
+380412558505, +380976845514
Замовник
ЄДРПОУ
04348444
Повна назва
Станишівська сільська рада
Поштовий індекс
12430
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, с. Станишівка
Адреса
Вул. Кооперативна, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із благоустрою населених пунктів (Послуги з видалення дерев на території Станишівської сільської ради)
Період вимог/скарг з 09.05.2024 11:29 по 15.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.05.2024 11:29
-
Звіт про оцінку
30.04.2024 09:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2024 16:40
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2024 16:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП БРЄЖНЄВ А. В. (2849006916) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно надати довідку в довільній формі про наявність транспортних засобів, машин і механізмів, необхідних для надання послуг. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника та документи на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці (файли під назвою «Обладнання.docx», «договір оренди вантажівки.pdf»). Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме: - відповідно до пункту 8.1. Договору №8 про надання послуг від 04.03.2024 року, цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31 грудня 2023 року та до повного його виконання. Разом з тим, договір укладено 04 березня 2024 року, а строк дії його – до 31 грудня 2023 року. Крім цього, учасником надано копію Договору №8 про надання послуг від 04.03.2024 року, остання сторінка якого нечитаєма (не видно підписантів та реквізити сторін). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком №1 до тендерної документації. У пункті 1 (Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати довідку в довільній формі про наявність транспортних засобів, машин і механізмів, необхідних для надання послуг. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, машини, механізми, додатково подаються: - посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації). Договір оренди/найму за участю фізичної особи укладений нотаріально. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - читаємий Договір №8 про надання послуг від 04.03.2024 року із урахуванням встановлених вище невідповідностей. 2. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та документи на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці (файли під назвою «Довідка досвід.pdf», «дог10Лук'янівський заповідник.pdf», «Договір Бородянська селищна рада.pdf», «Договір №32 Лук'янівський заповідник.pdf», «Договір 93-3 Глухів.pdf», «Договір 501 Звягель.pdf»). Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме: - у графі Найменування, що закуповується за договором щодо Державного історико-меморіального Лук’янівського заповідника - учасником неправильно зазначено предмет договору. Відповідно до п.1.1. Договору №10 від 18.02.2020, предметом договору є послуги з видалення дерев, а не видалення дерев на кладовище; - у графі Найменування, що закуповується за договором щодо Бородянської селищної ради - учасником неправильно зазначено предмет договору. Відповідно до п.1.1. Договору №242 від 20.10.2020, предметом договору послуги є знесення та кронування аварійних дерев на території Бородянської селищної об’єднаної територіальної громади 77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, а не знесення та кронування дерев на території громади; - у графі Найменування, що закуповується за договором щодо Державного історико-меморіального Лук’янівського заповідника - учасником неправильно зазначено предмет договору. Відповідно до п.1.1. Договору №32 від 06.05.2021, предметом договору є послуги з видалення дерев, а не видалення дерев на кладовище; - у графі Найменування, що закуповується за договором щодо Управління житлово-комунального господарства та містобудування Глухівської міської ради - учасником неправильно зазначено предмет договору. Відповідно до п.1.1. Договору №93 від 04.06.2021, предметом договору є видалення аварійно-небезпечних дерев (за допомогою методу промислового альпінізму) на території кладовищ у м. Глухові Сумської обл., а не видалення дерев на кладовище; - у графі Найменування, що закуповується за договором щодо Комунального підприємства Звягельсервіс - учасником неправильно зазначено предмет договору. Відповідно до п.1.1. Договору №501 від 02.10.2023, предметом договору є послуги з благоустрою кладовища по вул. Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області (зрізання аварійних дерев), а не видалення дерев на кладовище. Крім цього, у складі тендерної пропозиції відсутні копії документів, що підтверджують фактичне виконання зазначених вище договорів, копії яких надано у складі пропозиції – акти надання послуг або інші аналогічні документи (акти звірки взаєморозрахунків, тощо), складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують надання послуг за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору. Зміст зазначених документів повинен містити інформацію щодо реквізитів договорів, на виконання яких надаються такі документи. Також, по договору №501 від 02.10.2023 у складі тендерної пропозиції відсутній документ, який підтверджує обсяг закупівлі – 165,31 м3. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком №1 до тендерної документації. У пункті 1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - копію аналогічного договору в повному обсязі; - копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі пропозиції – акти надання послуг або інші аналогічні документи (акти звірки взаєморозрахунків, тощо), складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують надання послуг за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору. Зміст зазначених документів повинен містити інформацію щодо реквізитів договорів, на виконання яких надаються такі документи. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - нову довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із урахуванням встановлених вище невідповідностей; - копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічних договорів, копії яких надано у складі пропозиції – акти надання послуг або інші аналогічні документи (акти звірки взаєморозрахунків, тощо), складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують надання послуг за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору. Зміст зазначених документів повинен містити інформацію щодо реквізитів договорів, на виконання яких надаються такі документи; - документ, який підтверджує обсяг закупівлі – 165,31 м3 по договору №501 від 02.10.2023. 3. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно надати Погоджені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з додатком №2. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано погоджене технічне завдання (файл під назвою «Технічне завдання.docx»). Проте, згідно із вимогами додатку №2 (Технічне завдання) до тендерної документації, учасник повинен зазначити Власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи Учасника, а не прізвище та ініціали, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: - інформацією та документами, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації. У пункті 4 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати Погоджені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з додатком №2. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - нові Погоджені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з додатком №2 із урахуванням встановлених вище невідповідностей. 4. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно надати форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно з Додатком №4 до тендерної документації. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано форму «Тендерна пропозиція» (файл під назвою «Тендерна пропозиція.docх»). Проте, згідно із формою замовника, яку визначено у додатку №4 (Тендерна пропозиція) до тендерної документації, учасник повинен зазначити Власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи Учасника, а не прізвище та ініціали, що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім цього, згідно із формою замовника, яку визначено у додатку №4 (Тендерна пропозиція) до тендерної документації, учасник повинен вказати загальна вартість тендерної пропозиції, грн. (цифрами та прописом словами) з ПДВ або без ПДВ (потрібно чітко вказати), учасником просто зазначено - 280000,00 грн. Двісті вісімдесят тисяч грн 00 коп., що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: - форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно з Додатком №4 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - нову форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно з Додатком №4 до тендерної документації, із урахуванням встановлених вище невідповідностей. 5. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно надати інформацію про субпідрядні організації (співвиконавців), яких Учасник планує/не планує залучити для надання послуг (складену в довільній формі). 1) перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника зазначена вище інформація та/або документи відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: • інформацію про субпідрядні організації (співвиконавців), яких Учасник планує залучити для надання послуг (складену в довільній формі). У разі, якщо для надання послуг учасник не планує залучати субпідрядників, учасник у складі ТП повинен надати довідку, складену в довільній формі з інформацією про те, що субпідрядників для надання послуг залучено не буде. У підпунктах 8.1., 8.2., 8.3. пункту 8 (Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у разі закупівлі робіт або послуг)) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає відомості про залучення співвиконавців та документи (в довільній формі) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати для виконання робіт/надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник планує залучати співвиконавця (співвиконавців) для надання послуг в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких співвиконавців, або взагалі не планує залучати співвиконавців, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. В такому випадку учасник під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей, для інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (щодо кожного з них окремо), у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених субпідрядником/співвиконавцем у довільній формі (за підписом таких субпідрядників/співвиконавців), зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі для таких субпідрядників/співвиконавців. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - інформацію про субпідрядні організації (співвиконавців), яких Учасник планує залучити для надання послуг (складену в довільній формі). У разі, якщо для надання послуг учасник не планує залучати субпідрядників, учасник у складі ТП повинен надати довідку, складену в довільній формі з інформацією про те, що субпідрядників для надання послуг залучено не буде. 6. Відповідно до умов тендерної документації, пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі. Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 1) перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції ФОП БРЄЖНЄВ А. В. (2849006916) міститься файл "sign.p7s" (30 квіт. 01:57). За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: «Підписувачі Підписувач Брєжнєв Андрій Вікторович П.І.Б. Брєжнєв Андрій Вікторович Країна Україна РНОКПП 2849006916 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 01:57:52 30.04.2024 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 4950C10700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований». Відповідно до Роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України щодо КЕП від 16.02.2021 року №1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.4. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) Тендерної документації встановлено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі. Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції учаснику необхідно накласти кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі на пропозицію учасника. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Створено
07.05.2024 9:47
Надати до
08.05.2024 9:47
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380412558505, +380976845514
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380412558505, +380976845514
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності