Звернення:
За тендером : Мультимедійне обладнання
Тема:
Стовно Програмного забезпечення до обладнання викладеного у Додатку 1 до Тендерної документації
Зміст:
Доброго дня. Шановний Замовнику. У Додатку 1 – ДК 021:2015, код 32320000-2– Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання) Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі ви вказали, таке Базове програмне забезпечення для інтерактивної панелі: «Єдиний програмний комплекс для створення, перегляду та програвання навчального вмісту (зазначити виробника ). Сумісний з операційною системою Підтримує імпорт створених файлів різних форматів. Містить функціонал створення та зміни (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) об’єктів за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення. Містить вбудований інструмент запису екрану з функцією запису та збереження робочого стола або його обраної зони. Містить функціонал автоматичного оновлення. Містить не менше 1200 вбудованих 3D моделей освітньої тематики українською мовою. Містить інтерактивні інструменти для створення тестів. Містить вільний доступ користувачів до не менше 100-та україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів (Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати посилання на перелік таких підручників та копію договорів або cертифікатів про передачу прав розробнику або офіційному дистриб’ютору на території України спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, видавництвом підручників, або інших документів на надання прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу) Містить готову бібліотеку цифрових уроків українською мовою у кількості не менше 300 уроків.»
.
Окрім MozaBook жодна спеціалізована програмна продукція, яка представлена на ринку України не містить 1200 вбудованих 3Dмоделей, не менше 100-та україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів та містить готову бібліотеку цифрових уроків українською мовою у кількості не менше 300 уроків. Кількість моделей, що містить програмне забезпечення не впливає на якість навчального процесу, адже головне не їх кількість, а відповідність вимогам навчальних програм, що використовуються в Україні. Невідомо чи відповідають вбудовані в MozaBook 3Dмоделі освітнім програмам навчання. Також слід зазначити, що предметом закупівлі є код ДК 021:2015 : 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, а не спеціалізоване програмне забезпечення. Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних необґрунтованих пунктів є реальною дискримінацією до інших учасників (окрім ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», звичайно), не дозволяють Скаржнику та багатьом іншим підприємствам взяти участь та перемогти у Торгах. Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель, які викладені в ст. ст. 3, 5, 22 «Про публічні закупівлі». Тому, просимо внести виправлення до тендерної документації, що надасть можливість приймати участь у закупівлі іншим учасникам ринку та зробити умови для участі конкурентними. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Просимо надати розгорнуту відповідь згідно яких саме документів або вимог (наказів) МОН ви обрали саме такі характеристики та саме такі вимоги. Надайте об’єктивне і розумне виправдання.
Дата оприлюднення звернення:
26.04.2024 13:30
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
При формуванні технічних вимог Замовник чітко дотримувався наказу МОН 574. Замовником було обрано пункт Електронні освітні ресурси який стосовно опису містить припис: Повинні відповідати навчальним програмам
Додаток 1 до тендерної документації передбачає закупівлю Єдиного програмного комплексу для створення, перегляду та програвання навчального вмісту. Характеристики програмного забезпечення встановлені для дотримання вимог навчальної програми та не передбачають конкретної моделі програмного забезпечення або конкретного виробника. Для повного забезпечення учнів навчальним обладнанням/ програмним забезпеченням – програмне забезпечення, що будуть пропонувати потенційні учасники має бути не гіршим ніж те, що вимагається в Додатку 2.
Отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог.
Дата оприлюднення відповіді:
29.04.2024 10:36