Показати схожі тендери

Закупівля Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2) від ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-22-010345-a
План UA-P-2024-04-22-010722-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 10.05.2024 16:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
90 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2024 15:53 до 30.04.2024 17:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2024 15:53
до 27.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2024 15:53
до 27.04.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.05.2024 14:35
-
Залишилось 4 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2024 16:11
до 16.05.2024 00:00
Період уточнень
з 22.04.2024 15:53 до 27.04.2024 00:00
Період оскарження
з 22.04.2024 15:53 до 27.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2024 14:35
Основні параметри
Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 000 000 грн.
Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2)
Назва предмета закупівлі
Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2)
Очікувана вартість
9 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
90000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
90 000
Аукціон
Cтарт аукціону
01.05.2024 14:06
Закінчення аукціону
01.05.2024 14:35
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 19 500 (штуки)
Теніска спеціальна (вид 1)
Опис предмета закупівлі
Теніска спеціальна (вид 1)
Код ДК 021:2015
18330000-1 - Футболки та сорочки
Кількість
19 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.05.2024 00:00
Дата постачання по
31.07.2024 00:00
Позиція : №2 500 (штуки)
Теніска спеціальна (вид 2)
Опис предмета закупівлі
Теніска спеціальна (вид 2)
Код ДК 021:2015
18330000-1 - Футболки та сорочки
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.05.2024 00:00
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВАЙТ"
Пропозиція:
6 399 599.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД"
Пропозиція:
6 399 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
6 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.05.2024 14:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2024 15:53
Оголошення про проведення закупівлі
22.04.2024 15:53
Тендерна документація
22.04.2024 15:53
Тендерна документація
22.04.2024 15:53
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зозуля Артем Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380445276671
Замовник
ЄДРПОУ
23311317
Повна назва
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2)
Період вимог/скарг з 07.05.2024 16:11 по 13.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2024 15:53
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2024 15:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
06.05.2024 року ТОВ «УКРВАЙТ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРВАЙТ» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 18330000-1 «Футболки та сорочки» (Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-04-22-010345-a. 06 травня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВАЙТ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник подає довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРВАЙТ» відсутня інформація про наявність в учасника транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). 2. Відповідно до підпункту 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник подає довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2019-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРВАЙТ» не надано повної інформації яка вимагається відповідно до підпункту 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 3. Відповідно до підпункту 5.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРВАЙТ» міститься: - фінансова звітність малого підприємства за 2023 р. (з квитанцією про її прийняття). Проте, обсяг доходу (виручки) згідно рядка 2000 за звітний період становить 0 тис. грн., що є менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі та не відповідає вимогам підпункту 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. На виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРВАЙТ» містяться: - БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 2646-24 від 29 квітня 2024 року, підписана першим заступником Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Віктором Буркицею. - ДОВІРЕНІСТЬ від вісімнадцятого травня дві тисячі двадцять першого року, видана від АТ «БАНК АЛЬЯНС» в особі Голови Правління Фролової Юлії Миколаївни на першого заступника Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Буркицю Віктора Григоровича. Дана довіреність видана/підписана Головою Правління Фроловою Юлією Миколаївною. Уповноваженою особою встановлено, що на файл, який містить у собі ДОВІРЕНІСТЬ від вісімнадцятого травня дві тисячі двадцять першого року, видана від АТ «БАНК АЛЬЯНС» в особі Голови Правління Фролової Юлії Миколаївни на першого заступника Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Буркицю Віктора Григоровича, накладено кваліфікований електронний підпис заступника Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС», що суперечить вимозі тендерної документації про те, що «Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в Учасника транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних); - довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2019-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору; - копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. - копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Уповноважена особа Артем ЗОЗУЛЯ
Створено
06.05.2024 15:58
Надати до
07.05.2024 15:58
Період вимог/скарг з 10.05.2024 16:04 по 16.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2024 15:53
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2024 15:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
09.05.2024 року ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 18330000-1 «Футболки та сорочки» (Теніска спеціальна (вид 1), теніска спеціальна (вид 2))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-04-22-010345-a. 09 травня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник подає довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД» відсутня інформація про наявність в учасника транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). 2. Відповідно до підпункту 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник подає довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2019-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД» не надано повної інформації яка вимагається відповідно до підпункту 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 3. Відповідно до підпункту 5.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД» міститься: - фінансова звітність малого підприємства за 1 кв-л. 2024 р. (з квитанцією про її прийняття). Проте, обсяг доходу (виручки) згідно рядка 2000 за звітний період становить 0 тис. грн., що є менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі та не відповідає вимогам підпункту 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. На виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД» містяться: - БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 115937/Т-1147 від 30 квітня 2024 року, підписана заступником начальника Центру документарних операцій АТ «АЛЬТБАНК» Назаренко Юлією Олександрівною. - ДОВІРЕНІСТЬ від двадцять другого лютого дві тисячі двадцять четвертого року, видана від АТ «АЛЬТБАНК» в особі Голови Правління Воробйової Надії Леонідівни на заступника начальника Центру документарних операцій АТ «АЛЬТБАНК» Назаренко Юлію Олександрівну. Дана довіреність видана/підписана Головою Правління Воробйовою Надією Леонідівною. Уповноваженою особою встановлено, що на файл, який містить у собі ДОВІРЕНІСТЬ від двадцять другого лютого дві тисячі двадцять четвертого року, видана від АТ «АЛЬТБАНК» в особі Голови Правління Воробйової Надії Леонідівни на заступника начальника Центру документарних операцій АТ «АЛЬТБАНК» Назаренко Юлію Олександрівну, накладено кваліфікований електронний підпис заступника начальника Центру документарних операцій АТ «АЛЬТБАНК», що суперечить вимозі тендерної документації про те, що «Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)». 5. Відповідно до абзацу 3 підпункту 5.7.4 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації на підставі абзацу другого пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД» відсутні лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в Учасника транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних); - довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2019-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору; - копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. - копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). - лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства. - довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Уповноважена особа Артем ЗОЗУЛЯ
Створено
09.05.2024 12:15
Надати до
10.05.2024 12:15
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2024 16:04
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 17:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380445276671
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 17:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380445276671
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності