Звернення:
За тендером : послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки
Тема:
Щодо змісту ТД
Зміст:
Замовником у з тендерній документації встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема, «наявність обладнання та матеріально- технічної бази та технологій» та «наявність та достатню кількість у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Однак, відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначає:
«залучення субпідрядників до виконання послуг, використання орендованого обладнання та персоналу на умовах сумісництва не допускається.»
Проте, даною вимогою Замовник порушує норму Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що визначена абзацом другим частини третьої статті 16:
«Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Також слід зазначити, що п.п. 1 п. 1 технічні вимоги до калібрування повірочних установок УПЛГ-1, PVT-ЕЛ, Темпо-3 МР, PVT-6М викладені у Додатку 3.3 документації містять вимогу до Виконавця про надання витягу з бази даних КСDB BIPM (СМС – рядки), який підтверджує міжнародне визнання вимірювальних та калібрувальних можливостей підприємства в галузі вимірювання об’єму та витрати газу. Таке підтвердження визнання вимірювальних та калібрувальних можливостей здійснюється суб’єктами господарювання у наявносі яких є національні еталони. Субєкти господарювання, які здійснюють діяльність на робочих еталонах здійснюють визнання можливостей вимірювань згідно з національними еталонами. Таким чином субєкти господарювання, які також спроможні здійснювати діяльність в галузі вимірювання об’єму та витрати газу, штучно та безпітставно обмежені вимогами документації щодо участі у закупівлі.
Хочемо зауважити, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. У цьому зв’язку, Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відтак, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вимог щодо заборони залучення субпідрядника штучно обмежують коло учасників, є дискримінаційними, порушують права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у цій процедурі закупівлі та взагалі спотворюють саму мету Закону.
Зважаючи на викладене вище та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо вилучити вимогу щодо заборони залучення субпідрядника та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою усунення порушень.
Сподіваємось на сумлінне дотримання Замовником норм законодавства. В іншому разі, ми будемо вимушені звертатись до органів оскарження, визначених п. 6 Розділу VI з метою захисту своїх прав та інтересів.
Дата оприлюднення звернення:
25.04.2024 12:12
Вимоги в тендерній документації, на які ви звернули увагу, спрямовані на отримання якісних метрологічних послуг і підвищення відповідальності Виконавця за результати роботи. На сьогодні в тендерну документацію внесені ряд змін та уточнень. Зміни внесені в документаці і додатки 2, 3.3. 4, 5 і 5.3.
Дата оприлюднення відповіді:
29.04.2024 15:07