Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з заправки та відновлення картриджів для лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв згідно ДК 021:2015 код 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів від Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-22-003404-a
План UA-P-2024-04-22-001473-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 07.05.2024 17:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2024 11:14 до 30.04.2024 11:19
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2024 11:14
до 27.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2024 11:14
до 27.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2024 15:53
до 07.05.2024 14:46
Залишилось 4 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.05.2024 10:27
до 13.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 07.05.2024 14:46
-
Період уточнень
з 22.04.2024 11:14 до 27.04.2024 00:00
Період оскарження
з 22.04.2024 11:14 до 27.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2024 15:53 до 07.05.2024 14:46
Період кваліфікації
з 01.05.2024 15:53 до 07.05.2024 14:46
Основні параметри
Послуги з заправки та відновлення картриджів для лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв згідно ДК 021:2015 код 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Категорія замовника: органи соціального страхування (Пенсійний фонд України)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
100 000 грн.
Послуги з заправки та відновлення картриджів для лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв згідно ДК 021:2015 код 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Назва предмета закупівлі
Послуги з заправки та відновлення картриджів для лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв згідно ДК 021:2015 код 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Очікувана вартість
100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.05.2024 15:24
Закінчення аукціону
01.05.2024 15:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з заправки та відновлення картриджів для лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв
Код ДК 021:2015
50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість
400
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, Сервісний центр Виконавця, .
Дата постачання по
21.06.2024 11:19
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться Замовником у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг та рахунку на оплату протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг, за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період
Документи лота
22.04.2024 11:14
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ФРОЛОВА ХРИСТИНА ВАЛЕРІЇВНА
Пропозиція:
45 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Тимофеєв Д.О.
Пропозиція:
65 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа - підприємець ЧОРБА МИХАЙЛО СЕРГІЙОВИЧ
Пропозиція:
45 050.5 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.05.2024 15:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бурдейна Юлія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380487283839
Факс
+380482429677
Замовник
ЄДРПОУ
20987385
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Поштовий індекс
65107
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Канатна, буд. 83
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з заправки та відновлення картриджів для лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв згідно ДК 021:2015 код 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Період вимог/скарг з 03.05.2024 10:27 по 09.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
Зміст
Учасник — ФОП ФРОЛОВА ХРИСТИНА ВАЛЕРІЇВНА, код ЄДРПОУ 3228817940, адреса місцезнаходження: 65005, м. Одеса, вул. Дальницька, 25Е, 1-й поверх, не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Документи кваліфікації
03.05.2024 10:27
-
03.05.2024 10:26
Повідомлення про рішення
01.05.2024 15:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2024 11:14
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2024 11:14
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
01.05.2024 15:53
Надати до
03.05.2024 0:00
Період вимог/скарг з 07.05.2024 11:11 по 13.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
Зміст
ФОП ЧОРБА МИХАЙЛО СЕРГІЙОВИЧ, код ЄДРПОУ 3146612054, адреса: 65058, м. Одеса, пров. Ботанічний, 6, кв. 39, надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою, а саме Учасник — ФОП ЧОРБА МИХАЙЛО СЕРГІЙОВИЧ, код ЄДРПОУ 3146612054 надав лист від 03.05.2024 № 75, в якому зазначено про допущення арифметичної помилки при розрахунку ставки.
Документи кваліфікації
07.05.2024 11:11
-
07.05.2024 11:04
Повідомлення про рішення
03.05.2024 10:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2024 11:14
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2024 11:14
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
03.05.2024 10:27
Надати до
07.05.2024 0:00
Період вимог/скарг з 07.05.2024 14:46 по 13.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2024 14:46
Довідка НАЗК
07.05.2024 14:46
-
Повідомлення про рішення
07.05.2024 14:45
Повідомлення про рішення
07.05.2024 11:11
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-04-22-003404-a-b1
Очікує підписання
65 990 грн.
65 990 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
400 (послуга)
Послуги з заправки та відновлення картриджів для лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв
Номенклатура
Послуги з заправки та відновлення картриджів для лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв
Кількість
400
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 11:19
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Контактний телефон:
+380487283839
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 11:19
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Контактний телефон:
+380487283839
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності