Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Воскресенська, 3 у Дніпровському районі міста Києва. від Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-22-002275-a
План UA-P-2024-04-22-002458-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 08.05.2024 12:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
850 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.04.2024 00:00 до 01.05.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2024 10:32
до 26.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2024 10:00
до 08.05.2024 12:12
Залишилось 1 днів 14 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2024 12:12
до 11.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.05.2024 12:12
-
Період уточнень
з 22.04.2024 10:32 до 26.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2024 10:00 до 08.05.2024 12:12
Період кваліфікації
з 01.05.2024 10:00 до 08.05.2024 12:12
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Воскресенська, 3 у Дніпровському районі міста Києва.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Воскресенська, 3 у Дніпровському районі міста Києва.
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3) не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби.
Документи закупівлі
26.04.2024 15:10
Оголошення про проведення закупівлі
Оголошення про проведення закупівлі
Оголошення про проведення закупівлі
Оголошення про проведення закупівлі
Оголошення про проведення закупівлі
Оголошення про проведення закупівлі
Оголошення про проведення закупівлі
Оголошення про проведення закупівлі
Оголошення про проведення закупівлі
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Смарусь Юрій Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380687299055, 380445174827
Замовник
ЄДРПОУ
39606435
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv"
Повна назва
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv"
Поштовий індекс
02002
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Челябінська, будинок 9-Г
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Справжня імперія вікон"
Пропозиція:
849 840.46 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 08.05.2024 12:12 по 11.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
08.05.2024 12:10
-
documentType.award.awardNotice
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей. Замовником вимагалось відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами: 1. Відповідно до пункту 1.1 Розділу І. ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА, Учасник на підтвердження вимог повинен завантажити (в період подання пропозицій) на електронний майданчик в електронному (сканованому в форматі pdf jpg) вигляді в складі своєї пропозиції такі документи: 1.1. Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі. Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту покрівлі або влаштування покрівлі житлового будинку * *Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти договір (договори) з аналогічними видами робіт за своїм складом, виконаний в повному обсязі та укладений (укладені) протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник, у складі документів тендерної пропозиції, повинен надати копії повністю виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів), які виконані у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Учасником надана інформація та/або документи в складі пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на виконання вищезазначеної вимоги було надана інформація про аналогічний договір на суму 498590,64 гривень. Очікувана вартість предмета закупівлі: 850 000,00 гривень з ПДВ (вісімсот п’ятдесят гривень 00 копійок). Тобто для підтвердження кваліфікаційним вимогам потрібно було надати договір (договори) та усі відповідні документи сумарно в обсязі не менше 849 150,00 гривень. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повний пакет підтверджуючих документів відповідно до вимог цього пункту. 2. Відповідно до пункту 2.1 Розділу І. ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА Учасник на підтвердження вимог повинен завантажити (в період подання пропозицій) на електронний майданчик в електронному (сканованому в форматі pdf jpg) вигляді в складі своєї пропозиції такі документи: 2.1. Довідку про наявність в учасника інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції. 2.3. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність на підприємстві інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. 2.5. Учасник підтверджує наявність на підприємстві сертифікованого інженера – проектувальника, кваліфікаційний сертифікат повинен бути чинним, інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. 2.6. У складі інженерно-технічних працівників має бути не менше 1-ї особи з: ? посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; ? правила пожежної безпеки в Україні з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах; 2.7. Учасник повинен підтвердити наявність працівників робітничих професій, працевлаштованих на підприємстві учасника - не менше 2-х покрівельників, інформація по яким відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. На зазначених працівників робітничих професій надати копії посвідчень та протоколів (або витягів з протоколів) навчання по проходженню перевірки знань з питань охорони праці видані уповноваженим органом, чинні на момент розкриття пропозицій, а саме: ? чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; ? чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». У складі працівників робітничих професій має бути не менше 1-ї особи з: ? чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; ? чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації підйомних кранів, пристроїв та відповідного обладнання»; 2.8. Надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (копії з оригіналів посвідчень чи свідоцтва та протоколів (витягів з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії). 2.11. До довідки складеної відповідно до п.2 пп.2.1. цього Додатку додати оригінали або копії документів на кожного працівника зазначеного в довідці: копії дипломів інженерно-технічних працівників які зазначені у довідці п. 2.1., копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, а у разі сумісництва додатково копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання робіт, або інших документів, які підтверджують трудові відносини Учасника з відповідними працівниками, які будуть задіяними у виконанні робіт. Учасником надана інформація та/або документи в складі пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на виконання вищезазначеної вимоги було надана неповна інформація та роз’яснення стосовно навчання інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій відповідної кваліфікації. Також не надано підтвердження про наявність у Учасника інженера з охорони праці та сертифікованого інженера – проектувальника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повний пакет підтверджуючих документів про кваліфікацію інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій та навчання відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної процедури. Необхідно в повному обсязі документально підтвердити наявність інженерно-технічних працівників та підтверджуючих документів відповідно до вимог Оголошення. 3. Відповідно до пункту 3.4 Розділу І. ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА Учасник на підтвердження вимог повинен завантажити (в період подання пропозицій) на електронний майданчик в електронному (сканованому в форматі pdf jpg) вигляді в складі своєї пропозиції такі документи: 3.4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці п. 3.1, Учасник надає наступні документи: ? підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання та спорядження; ? документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних та складських приміщень, також вказується адреса офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Термін оренди не менше, ніж до 31.12.2024 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника); ? копію ліцензії, щодо застосування певного програмного комплексу, для розрахунку кошторисної документації або копію договору про надання відповідних послуг та копію ліцензії організації з якої заключений договір про надання послуг. Учасником надана інформація та/або документи в складі пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на виконання вищезазначеної вимоги була надана інформація про програмний комплекс для розрахунку вартості будівництва, яка не відповідає вимогам Оголошення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в повному обсязі підтверджуючі документи відповідно до вимог Оголошення про наявність ліцензії або підтвердити надання відповідних послуг організацією, яка має ліцензію на певний програмний комплекс з розрахунку кошторисної документації. 4. Відповідно до Розділу ІІ. Інформація про субпідрядника /співвиконавця Учасник повинен надати документи або інформацію про залучення або незалучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців відповідно до вимог до Оголошення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, інформацію та/або документи про залучення або незалучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців відповідно до вимог Оголошення. 5. Відповідно до пункту 10 Розділу ІІІ. Документи, що вимагаються Замовником та які необхідно подати учаснику у складі пропозиції (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), Учасник на підтвердження вимог повинен завантажити (в період подання пропозицій) на електронний майданчик в електронному (сканованому в форматі pdf jpg) вигляді в складі своєї пропозиції такі документи: Документи дозвільного характеру: 1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації Учасник надає чинний Дозвіл Держпраці та/або Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») (зі змінами) за виконання робіт: ? роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; ? зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; ? вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; ? верхолазні роботи та промисловий альпінізм; ? виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів; 2. Надати чинну Ліцензію на будівельну діяльність, яка видана профільною організацією, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. На підтвердження надати копію ліцензії на право здійснення будівельної діяльності відповідно до предмету закупівлі та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт. Учасником надана інформація та/або документи в складі пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на виконання вищезазначеної вимоги була надана копія ліцензії виданої Держархбудінспекцією України від 18 квітня 2016 року №15-Л. Строк дії вищезазначеної ліцензії до 18 квітня 2019 року. Також була надана копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази з неповним переліком робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, які вимагалися в Оголошенні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, інформацію та/або документи - повний пакет чинних документів дозвільного характеру відповідно до вимог Оголошення.
Створено
06.05.2024 15:49
Надати до
07.05.2024 15:49
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Контактний телефон:
380687299055, 380445174827
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Контактний телефон:
380687299055, 380445174827
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності