Показати схожі тендери

Закупівля Електричні прилади (Електрочайник, Шафа жарочна) від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1491.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-20-000293-a
План UA-P-2024-04-20-000310-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 04.05.2024 20:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
71 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.04.2024 16:33 до 28.04.2024 17:00
Завершено
Період уточнень
з 20.04.2024 16:33
до 25.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.04.2024 16:33
до 25.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2024 11:59
до 04.05.2024 20:04
Залишилось 1 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2024 10:18
до 10.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.05.2024 20:04
-
Період уточнень
з 20.04.2024 16:33 до 25.04.2024 00:00
Період оскарження
з 20.04.2024 16:33 до 25.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2024 11:59 до 04.05.2024 20:04
Період кваліфікації
з 29.04.2024 11:59 до 04.05.2024 20:04
Основні параметри
Електричні прилади (Електрочайник, Шафа жарочна)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
14 200 грн.
Електричні прилади (Електрочайник, Шафа жарочна)
Назва предмета закупівлі
Електричні прилади (Електрочайник, Шафа жарочна)
Примітки
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.
Очікувана вартість
14 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
71,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2024 11:36
Закінчення аукціону
29.04.2024 11:59
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 (штуки)
Електрочайник
Опис предмета закупівлі
Електрочайник
Код ДК 021:2015
39711300-2 - Електронагрівальні прилади
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Шафа жарочна
Опис предмета закупівлі
Шафа жарочна
Код ДК 021:2015
39711361-7 - Електричні печі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"
Пропозиція:
11 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенкова О.О.
Пропозиція:
10 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2024 11:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.04.2024 16:33
Оголошення про проведення закупівлі
20.04.2024 16:33
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Славінська-Артамонова Ольга Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380938526550
Замовник
ЄДРПОУ
14321848
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1491
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Електричні прилади (Електрочайник, Шафа жарочна)
Період вимог/скарг з 02.05.2024 10:18 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронну систему закупівель повідомлення про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронну систему закупівель повідомлення про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.04.2024 16:33
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.04.2024 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП Кутенкова Ольга Олександрівна виявлено невідповідність Додатку 1 до тендерної документації, а саме пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*»: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник має надати копію не менше одного аналогічного договору (за 2022 - 2024 р.), зазначеного в наданій Учасником довідці. На підтвердження виконання наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного договору, учасник має надати у складі тендерної пропозиції копії/ю документів/а, підтверджуючих/ого виконання аналогічного договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, тощо) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів). *Аналогічним вважається договір предметом якого є постачання товарів за кодом код ДК 021:2015 – 39710000-2 «Електричні побутові прилади». пункту 5 «Інші документи від Учасника» «Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати погоджений та заповнений проєкт договору». Учасником було надано «ЗГОДА ІЗ ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ.pdf», що не зовсім відповідає вимоги Додатку 1 до тендерної документації, а саме пункту 5 «Інші документи від Учасника». Тому Замовник звертається до Учасника через електронну систему закупівель з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
30.04.2024 10:05
Надати до
01.05.2024 10:05
Період вимог/скарг з 04.05.2024 20:04 по 10.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронну систему закупівель повідомлення про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Замовником було розміщенно повідомлення про виправлення невідповідності Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮТ КОМПАНІ», де було детально виложено в чому саме полягає невідповідність в документах та інформації Учасника. ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» надало в «Документи до пропозиції вкладені на "Кваліфікації"» погоджений та заповнений «Договір Додаток № 4.pdf», що вимагалося в повідомленні про невідповідність. А також «1.2. Інформація про аналогічний досвід.pdf», «3.2. Висновок ДСЕЕ Технологічне КІЙ-В.pdf», «3.3.ТЕПЛО ПРОФЕСІЙНЕ до 05 12 2025.pdf», «3.4.Висновок СЕС чайник.pdf», «3.5. Декл+СЕТ+Rohs.pdf», що надавалось раніше в «Документи до комерційної пропозиції» і не вимагались замовником. Тобто Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮТ КОМПАНІ» не виправив невідповідність в повному об’ємі, що вимагав Замовник. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронну систему закупівель повідомлення про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.04.2024 16:33
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.04.2024 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮТ КОМПАНІ» виявлено невідповідність Додатку 1 до тендерної документації, а саме пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*»: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник має надати копію не менше одного аналогічного договору (за 2022 - 2024 р.), зазначеного в наданій Учасником довідці. На підтвердження виконання наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного договору, учасник має надати у складі тендерної пропозиції копії/ю документів/а, підтверджуючих/ого виконання аналогічного договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, тощо) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів). *Аналогічним вважається договір предметом якого є постачання товарів за кодом код ДК 021:2015 – 39710000-2 «Електричні побутові прилади». Учасником було надано «1.2. Інформація про аналогічний досвід.pdf», що не відповідає вимоги Додатку 1 до тендерної документації, а саме «Кваліфікаційних критерій». Замовником можуть бути встановлені кваліфікаційні критерії - це вимоги, які замовник встановлює до учасників державних закупівель. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може вчасно доставити необхідні товари у потрібному замовникові обсязі. Встановлення таких кваліфікаційних критеріїв визначає стаття 16 Закону про закупівлі. Також Учасником не було надано заповненого проєкту договору відповідно до пункту 5 «Інші документи від Учасника» Додатку 1 до тендерної документації «Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати погоджений та заповнений проєкт договору». Учасником було надано «5. Лист згода да договору+Договір.pdf», де був «ЛИСТ ЗНОДА», в якому Учасник погоджується та приймає до виконання проект договору про закупівлю. Але сам проєкт договору був завантажений зовсім іншого замовника, що не відповідає вимогам закупівлі UA-2024-04-20-000293-a. Тому Замовник звертається до Учасника через електронну систему закупівель з вимогою про усунення таких невідповідностей. У зв’язку з відсутністю вищевказаної документації та інформації Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в інформації Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Створено
02.05.2024 14:32
Надати до
03.05.2024 14:32
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
14 200 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2024 17:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1491
Контактний телефон:
380938526550
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
14 200 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2024 17:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1491
Контактний телефон:
380938526550
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності