Показати схожі тендери

Закупівля 44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові) від Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-20-000113-a
План UA-P-2024-04-20-000122-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 06.05.2024 16:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 609 923 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 099.23 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.04.2024 11:25 до 28.04.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.04.2024 11:25
до 25.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.04.2024 11:25
до 25.04.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.04.2024 13:05
-
Залишилось 3 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2024 16:57
до 12.05.2024 00:00
Період уточнень
з 20.04.2024 11:25 до 25.04.2024 00:00
Період оскарження
з 20.04.2024 11:25 до 25.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2024 13:05
Основні параметри
44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові)
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 609 923 грн.
44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові)
Назва предмета закупівлі
44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові)
Очікувана вартість
2 609 923 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26099,23
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2024 12:30
Закінчення аукціону
29.04.2024 13:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вікна металопластикові
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
221
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Кіровоградська область, за адресами Замовника згідно заявок (Додаток 2 до договору)
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником у національній валюті України, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання відповідної видаткової накладної за фактично отриманий Товар
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЕОІД"
Пропозиція:
2 499 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ВКФ Конкорд"
Пропозиція:
2 333 706 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Пропозиція:
2 109 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПСВ ГРУП"
Пропозиція:
2 000 789 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2024 12:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2024 09:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Булда
Електронна пошта
Телефон
+380950931827
Замовник
ЄДРПОУ
40108709
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові)
Період вимог/скарг з 06.05.2024 16:57 по 12.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
06.05.2024 16:57
-
29.04.2024 13:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.04.2024 11:25
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.04.2024 11:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог Додатку 1 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (із зазначенням номеру, дати та вартості договору (договорів)), на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії вказаного(их) в довідці договору (договорів) та видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником на підтвердження досвіду надано Договір № 197/2022 від 05.10.2022 року. Загальна сума договору становить 4415824,20 грн. До вказаного договору Учасником надано Додаткову угоду № 1 без дати та Специфікація (нова редакція) у якій відсутня інформація до якого саме договору та від якої дати. Відповідно до зазначеної додаткової угоди загальна сума договору зменшена та становить 3913080,76 грн. На підтвердження повного виконання умов Договору № 197/2022 від 05.10.2022 року учасником надано видаткові накладні на загальну суму 3436060,34 грн. Надані видаткові накладні не містять дати. Окрім зазначеного, загальна сума видаткових накладних менша ніж загальна сума договору. Відповідно до вимог Додатку 5 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Витяг з ЄДР з обов’язковим зазначенням кінцевого бенефіціара відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 р. № 187 “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” (термін давності витягу не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції). Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником не надано Витяг з ЄДР з обов’язковим зазначенням кінцевого бенефіціара. Відповідно до вимог Додатку 6 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Тендерну пропозицію у якій зазначити найменування кожного предмету закупівлі відповідно до переліку, який зазначено в Додатку 2 ТД. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником надано заповнену тендерну пропозицію (Додаток 6 ТД), зокрема Учасником в стовбці «Найменування предмета закупівлі» зазначено лише одну позицію Вікна металопластикові, кількість 221 шт. та ціна за одиницю 9640,98 грн. Найменування предмету закупівлі, яке зазначене Учасником в тендерній пропозиції (Додаток 6 ТД) не відповідає найменуванню предмета закупівлі, яке зазначене Замовником в Додатку 2 ТД. Для усунення зазначеної невідповідності у строк, визначений Особливостями, Учаснику необхідно: - Додаткову угоду № 1 до Договору № 197/2022 від 05.10.2022 року із датою підписання; - Специфікація (нова редакція) до Додаткової угоди №1 на загальну суму 3436060,34 грн. із заповненою інформацією стосовно основного Договору та дати; - видаткові накладні, які підтверджують факт повного виконання умов Договору № 197/2022 від 05.10.2022 року із відповідними датами; - Витяг з ЄДР з обов’язковим зазначенням кінцевого бенефіціара відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 р. № 187 “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” (термін давності витягу не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції); - заповнену відповідним чином тендерну пропозицію де найменування товару відповідає найменуванню та переліку товару відповідно до вимог Додатку 2 ТД.
Створено
02.05.2024 16:06
Надати до
03.05.2024 16:06
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2024 16:57
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 609 923 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2024 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380950931827
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 609 923 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2024 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380950931827
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності