Показати схожі тендери

Закупівля Ц_24П-052_ДК 021:2015-50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування, ремонту комп’ютерної та офісної техніки). від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-19-011911-a
План UA-P-2024-04-18-015920-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 08.05.2024 14:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 449 477 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
29 000 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.04.2024 21:17 до 30.04.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2024 21:17
до 27.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.04.2024 21:17
до 27.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2024 12:36
до 08.05.2024 14:49
Залишилось 4 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2024 14:49
до 14.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.05.2024 14:49
-
Період уточнень
з 19.04.2024 21:17 до 27.04.2024 00:00
Період оскарження
з 19.04.2024 21:17 до 27.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2024 12:36 до 08.05.2024 14:49
Період кваліфікації
з 01.05.2024 12:36 до 08.05.2024 14:49
Основні параметри
Ц_24П-052_ДК 021:2015-50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування, ремонту комп’ютерної та офісної техніки).
Cтрок надання послуг: Послуги надаються систематично за окремими Заявками Замовника, починаючи з дати укладання Договору, але не пізніше ніж до 15.11.2025 року.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 449 477 грн.
Послуги з технічного обслуговування, ремонту комп’ютерної та офісної техніки
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування, ремонту комп’ютерної та офісної техніки
Очікувана вартість
1 449 477 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29000,0
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.05.2024 12:07
Закінчення аукціону
01.05.2024 12:36
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 463 (послуга)
1. Послуги з технічного обслуговування, ремонту офісної техніки.
Опис предмета закупівлі
1. Послуги з технічного обслуговування, ремонту офісної техніки.
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
1 463
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Полтава та/або Полтавська область та/або інша область України за територіальним місцем розташування виробничої бази (сервісного центру) Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі.
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Позиція : №2 356 (послуга)
2. Послуги з технічного обслуговування, ремонту комп’ютерної техніки.
Опис предмета закупівлі
2. Послуги з технічного обслуговування, ремонту комп’ютерної техніки.
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
356
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Полтава та/або Полтавська область та/або інша область України за територіальним місцем розташування виробничої бази (сервісного центру) Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі.
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг та отримання рахунку.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
Пропозиція:
1 331 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ АЙТІ"
Пропозиція:
1 358 820 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Пропозиція:
1 309 121.52 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.05.2024 12:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.04.2024 21:22
Оголошення про проведення закупівлі
19.04.2024 21:17
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Божинська
Електронна пошта
Телефон
+380532515489
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування, ремонту комп’ютерної та офісної техніки
Період вимог/скарг з 08.05.2024 14:49 по 14.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2024 14:49
Довідка НАЗК
08.05.2024 14:49
-
01.05.2024 12:36
Витяг з ЄДР
01.05.2024 12:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 21:17
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 21:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «В.М.» з метою виконання вимог підпункту 1.1. пункту 1 частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації надав Довідку «Довідка щодо наявності виробничої бази та її місцезнаходження» за формою, наведеною у Додатку №1.1.1 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації у файлі «Документи тендерної пропозиції.pdf», однак у Довідці НЕ ЗАЗНАЧЕНО НАЗВУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ, що вимагалося у формі довідки. Таким чином учасником не виконано вимоги до оформлення документу. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: В складі тендерної пропозиції Учасником надається: На підтвердження інформації стосовно наявності виробничої бази надати: 1.1. Довідку за формою, наведеною у Додатку №1.1.1 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації із зазначенням інформації про наявність виробничої бази (сервісного центру) та її місцезнаходження, де учасник планує надавати (виконувати) послуги з технічного обслуговування, ремонту комп’ютерної та офісної техніки відповідно до предмета закупівлі. При цьому, у довідці зазначаються гарантійні зобов’язання щодо збереження техніки Замовника під час її перебування на виробничій базі (приміщенні сервісного центру) Учасника, а також інформація про те, що адреса місцезнаходження виробничої бази (приміщення сервісного центру) не належить до територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації відповідно до «ПЕРЕЛІКУ територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією», затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА З ПИТАНЬ РЕІНТЕГРАЦІЇ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ № 309 від 22.12.2022 року (у редакції чинній на дату подання пропозиції, далі по тексту – Перелік). У випадку, якщо адреса місцезнаходження виробничої бази (приміщення сервісного центру) Учасника, на дату подання пропозиції належить до району, у якому проводяться воєнні (бойові) дії або який перебуває у тимчасовій окупації, допускається зазначення інформації щодо здійснення процесу релокації/переміщення виробничих потужностей (сервісного центру) підприємства до іншого місця із зазначенням відповідної адреси, яка не повинна належати до Переліку. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену «ДОВІДКУ щодо наявності виробничої бази та її місцезнаходження» ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПОВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, що вимагається тендерною документацією. Пункт 2: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «В.М.» з метою виконання вимог підпункту 2.1. пункту 2 частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації надав Довідку «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» за формою, наведеною у Додатку №1.1.2 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації у файлі «Документи тендерної пропозиції.pdf», однак у довідці: -НЕ ЗАЗНАЧЕНО інформацію про предмет закупівлі за договором №ВМ648-22 від 20.10.2022р., що передбачено формою; -не видалена Інструкція щодо заповнення. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 2.1. пункту 2 частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: На підтвердження даного критерію надати: 2.1. Довідку згідно з формою, що наведена у Додатку № 1.1.2 до таблиці Додатку №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» на бланку Учасника за підписом керівника Учасника/посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції, де описується досвід про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), щодо надання послуг з технічного обслуговування та/або ремонту комп’ютерної та/або офісної техніки та/або технічне обслуговування і ремонт обладнання інформаційних технологій та/або технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (достатньо інформації про один договір). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів заявки оновлену Довідку згідно з формою, що наведена у Додатку№1.1.2 до таблиці Додатку №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» складену з дотриманням всіх вимог тендерної документації. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
06.05.2024 17:12
Надати до
07.05.2024 17:12
Договір
UA-2024-04-19-011911-a-c1
Очікує підписання
1 309 121.52 грн.
1 309 121.52 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 463 (послуга)
1. Послуги з технічного обслуговування, ремонту офісної техніки.
Номенклатура
1. Послуги з технічного обслуговування, ремонту офісної техніки.
Кількість
1 463
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
356 (послуга)
2. Послуги з технічного обслуговування, ремонту комп’ютерної техніки.
Номенклатура
2. Послуги з технічного обслуговування, ремонту комп’ютерної техніки.
Кількість
356
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 449 477 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 449 477 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності