Показати схожі тендери

Закупівля прилади нічного бачення від Турківська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-19-011321-a
План UA-P-2024-04-19-013668-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.05.2024 13:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
241 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 205 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.04.2024 17:30 до 29.04.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2024 17:30
до 26.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.04.2024 17:30
до 26.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2024 11:02
до 02.05.2024 11:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2024 11:49
до 08.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.05.2024 11:49
до 13.05.2024 13:47
Період уточнень
з 19.04.2024 17:30 до 26.04.2024 00:00
Період оскарження
з 19.04.2024 17:30 до 26.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2024 11:02 до 02.05.2024 11:49
Період кваліфікації
з 29.04.2024 11:02 до 02.05.2024 11:49
Основні параметри
прилади нічного бачення
В місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації, або національними стандартами, нормами та правилами, чи конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент».
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
241 000 грн.
прилади нічного бачення
Назва предмета закупівлі
прилади нічного бачення
Очікувана вартість
241 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1205,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Монокуляр нічного бачення PVS-14 RM2041 WP (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Монокуляр нічного бачення PVS-14 RM2041 WP (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
38632000-4 - Прилади нічого бачення
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82500, Україна, Львівська область, м.Турка, вул.Січових Стрільців, 62
Дата постачання по
24.05.2024 17:35
Позиція : №2 1 (штуки)
Монокуляр нічного бачення DTS-13 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Монокуляр нічного бачення DTS-13 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
38632000-4 - Прилади нічого бачення
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82500, Україна, Львівська область, м.Турка, вул.Січових Стрільців, 62
Дата постачання по
24.05.2024 17:35
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Харків Спецприлад"
Пропозиція:
239 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.04.2024 17:37
-
19.04.2024 17:33
Проект договору
19.04.2024 17:33
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
19.04.2024 17:33
Критерії оцінки
19.04.2024 17:33
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шубін Іванна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Shubin Ivanna Alexandrovna
Електронна пошта
Телефон
+380992110471
Замовник
ЄДРПОУ
04056026
Назва (англійською мовою)
Turkiv City Council of Sambir District, Lviv Region
Повна назва
Турківська міська рада
Повна назва (англійською мовою)
Turkiv City Council of Sambir District, Lviv Region
Поштовий індекс
82500
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Турка
Адреса
м.Турка пл.Ринок 26
Кваліфікація
Лот № 1 прилади нічного бачення
Період вимог/скарг з 02.05.2024 11:49 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.05.2024 11:49
Довідка НАЗК
02.05.2024 11:48
-
02.05.2024 11:47
Повідомлення про рішення
29.04.2024 11:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 17:30
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 17:30
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано інформацію яка містить відомості про учасника, а саме: повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців) учасника процедури закупівлі; код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків; місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців;- поштова адреса); інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) (банківські реквізити); керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон) – для юридичних осіб; телефон, факс; електронна пошта; особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію. - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист про погодження учасника процедури з проєктом договору про закупівлю. - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано скановану з оригіналу копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано у сканованому вигляді не менше одного з наступних документів: декларацію про відповідність, сертифікат якості (паспорт якості) або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби оформлені відповідно до вимог законодавства України; інструкцію з експлуатації Товару, що закуповується. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 3 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію яка містить відомості про учасника, а саме: повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців) учасника процедури закупівлі; код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків; місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців;- поштова адреса); інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) (банківські реквізити); керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон) – для юридичних осіб; телефон, факс; електронна пошта; особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію. - відповідно до пункту 6 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про погодження учасника процедури з проєктом договору про закупівлю. - відповідно до пункту 8 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати скановану з оригіналу копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). - відповідно до пункту 10 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати у сканованому вигляді не менше одного з наступних документів: декларацію про відповідність, сертифікат якості (паспорт якості) або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби оформлені відповідно до вимог законодавства України; інструкцію з експлуатації Товару, що закуповується. Якщо Товар не підлягає сертифікації, Учасник при поставці товару надає письмове пояснення про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати в довільній формі інформацію яка містить відомості про учасника, а саме: повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців) учасника процедури закупівлі; код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків; місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців;- поштова адреса); інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) (банківські реквізити); керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон) – для юридичних осіб; телефон, факс; електронна пошта; особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію. - надати гарантійний лист про погодження учасника процедури з проєктом договору про закупівлю. - надати скановану з оригіналу копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). - надати у сканованому вигляді не менше одного з наступних документів: декларацію про відповідність, сертифікат якості (паспорт якості) або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби оформлені відповідно до вимог законодавства України; інструкцію з експлуатації Товару, що закуповується. Якщо Товар не підлягає сертифікації, Учасник при поставці товару надає письмове пояснення про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Створено
01.05.2024 11:43
Надати до
02.05.2024 11:43
Договір
UA-2024-04-19-011321-a-b1
Підписаний і діє
Номер
080/24-Т
239 500 грн.
239 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.05.2024
Строк дії договору з
13.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Монокуляр нічного бачення PVS-14 RM2041 WP (або еквівалент)
Номенклатура
Монокуляр нічного бачення PVS-14 RM2041 WP (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
121 100
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
24 травня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Монокуляр нічного бачення DTS-13 (або еквівалент)
Номенклатура
Монокуляр нічного бачення DTS-13 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
118 400
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
24 травня 2024 р.
Документи договору
13.05.2024 13:47
-
13.05.2024 13:39
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
241 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2024 11:00
Замовник:
Турківська міська рада
Контактний телефон:
+380992110471
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
241 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2024 11:00
Замовник:
Турківська міська рада
Контактний телефон:
+380992110471
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності