Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування ліфтів - 2 одиниці, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-19-009157-a
План UA-P-2024-04-19-010838-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.05.2024 12:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 149 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 498 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.04.2024 15:04 до 27.04.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2024 15:04
до 24.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.04.2024 15:04
до 24.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.04.2024 09:00
до 02.05.2024 11:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2024 11:51
до 08.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.05.2024 11:51
до 09.05.2024 12:15
Період уточнень
з 19.04.2024 15:04 до 24.04.2024 00:00
Період оскарження
з 19.04.2024 15:04 до 24.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.04.2024 09:00 до 02.05.2024 11:51
Період кваліфікації
з 27.04.2024 09:00 до 02.05.2024 11:51
Основні параметри
Технічне обслуговування ліфтів - 2 одиниці, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 149 800 грн.
Технічне обслуговування ліфтів - 2 одиниці, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Назва предмета закупівлі
Технічне обслуговування ліфтів - 2 одиниці, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
1 149 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11498,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування ліфтів - 2 одиниці
Код ДК 021:2015
50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, пр. Гагаріна, біля буд. 38, надземний пішохідний перехід
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата за кожну надану партію послуг здійснюється замовником щомісячно після надання послуг не пізніше десятого числа наступного місяця
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Пропозиція:
1 093 316.32 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.04.2024 15:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Козир
Електронна пошта
Телефон
+380637439116
Сайт:
http://drs.kh.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03359182
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Поштовий індекс
61004
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Москалівська, 20
Кваліфікація
Лот № 1 Технічне обслуговування ліфтів - 2 одиниці, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Період вимог/скарг з 02.05.2024 11:51 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.05.2024 11:51
Довідка НАЗК
02.05.2024 11:51
-
27.04.2024 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 15:04
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 15:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 34754617) (далі - КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ»), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі – КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції цього учасника, такого змісту: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, у порядку відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, всі документи згідно з переліком документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, викладеним у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпунктів 1.1, 1.3 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за табличною формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації; - для документального підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у третій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору про співпрацю, договору користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Учасником - КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» за умовами підпункту 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «15. Довідки різні.pdf») довідку у табличному вигляді, складену за формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази» (25.04.2024 № 01-10-1096/0-24) (далі – Довідка І). Учасником - КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» у рядку за № 12 третьої графи таблиці Довідки І вказано наявне обладнання (машини, механізми), із зазначенням назв, типу (марки) або моделі, кількості, технічного стану та підстава користування, а саме: «W 18LTX 125 Ак.кут.шліфмаш. 18В,2х4Аh Li – 1 шт., власна, у справному стані». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника - КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» відсутнє документальне підтвердження права власності на обладнання, що вказане учасником у рядку за № 12 третьої графи таблиці Довідки І, що не відповідає вимогам підпункту 1.3 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: надати документальне підтвердження права власності на обладнання, що вказано учасником у рядку за № 12 третьої графи таблиці Довідки І відповідно до вимог підпункту 1.3 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТІВ 3.1, 3.2, 3.3 ПУНКТУ 3 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІІ, наведеною у підпункті 3.1 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації; - оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою ІІІ аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі, у тому числі щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі; - оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою ІІІ. Учасником - КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» за умовами підпункту 3.1 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «15. Довідки різні.pdf») довідку у табличному вигляді, складену за формою ІІІ, наведеною у підпункті 3.1 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (25.04.2024 № 01-10-1098/0-24) (далі – Довідка ІІ). За умовами підпунктів 3.2, 3.3 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації, учасником - КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель: - у файлі: «11. Дог. №10 від 05.01.23+Дод.Угоди.pdf», - оригінал аналогічного договору, зазначеного учасником у таблиці Довідки ІІІ, а саме: Договір про надання послуг № 10, укладений Комунальним спеціалізованим підприємством «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» (ВИКОНАВЦЕМ за договором) з Комунальним некомерційним підприємством «Міська студентська лікарня» Харківської міської ради (ЗАМОВНИКОМ за договором)» 05 січня 2023 р. (далі – ДОГОВІР № 10). У цьому файлі, між іншого, також міститься оригінал додаткової угоди до ДОГОВОРУ № 10, а саме: «Додаткова угода № 3 до договору про надання послуг № 10 від 05 січня 2023 року», від 26 грудня 2023 року (далі – ДОДАТКОВА УГОДА № 3); - у файлі: «11.1. Акти наданих послуг до Дог.№10 від 05.01.23.pdf», завантажено оригінали актів наданих послуг до ДОГОВОРУ № 10, а саме: • Акт наданих послуг № 1 від 31 січня 2023р.; • Акт наданих послуг № 10/2 від 28 лютого 2023р; • Акт наданих послуг від 31 березня 2023р.; • Акт наданих послуг № 10/4 від 30 квітня 2023р.; • Акт наданих послуг № 10-5 від 31 травня 2023р.; • Акт наданих послуг № 10-6 від 30 червня 2023р.; • Акт наданих послуг № 10-7 від 31 липня 2023р.; • Акт наданих послуг від 31 серпня 2023р.; • Акт наданих послуг від 30 вересня 2023р.; • Акт наданих послуг від 31 жовтня 2023р.; • Акт наданих послуг від 30 листопада 2023р.; • Акт наданих послуг № 10-12 від 19 грудня 2023р.; підписані уповноваженими представниками Сторін договору: Комунального спеціалізованого підприємства «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» (ВИКОНАВЦЯ за договором) та Комунального некомерційного підприємства «Міська студентська лікарня» Харківської міської ради (ЗАМОВНИКА за договором) (далі – АКТИ до ДОГОВОРУ № 10). У відповідності до вимог підпункту 3.1 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації учаснику у четвертій графі таблиці форми ІІІ необхідно зазначити назву та адресу замовника, його код згідно з ЄДРПОУ, власне ім’я, прізвище керівника (для юридичної особи) або власне ім’я, прізвище фізичної особи, номер телефону. Проте у, учасник - КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» не зазначив інформацію про адресу замовника, вказаного у рядку за № 1 четвертої графи таблиці Довідки ІІ, а саме: «Комунальне некомерційне підприємство «Міська студентська лікарня» Харківської міської ради». Також, учасником - КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» у третій графі таблиці Довідки ІІ, серед іншого, зазначено ціну договору: «402 912,72 грн.». У пункті 2.2 розділу 2 ДОГОВОРУ № 10 визначено: «Загальна вартість послуг за Договором складає: 402 912,72 грн (чотириста дві тисячі дев’ятсот дванадцять грн. 72 коп), у тому числі ПДВ 20%: 67152,12грн. (шістдесят сім тисяч сто п’ятдесят дві грн 12 коп)…». У пункті 1.2 ДОДАТКОВОЇ УГОДІ № 3 встановлено: «1.2. Викласти п.2.2. договору в наступній редакції: «2.2. Загальна вартість послуг за Договором складає: 316 099,92 грн (триста шістдесят тисяч дев’яносто дев’ять грн 92 коп), у тому числі ПДВ 20%: 52 683,32 грн.(п’ятдесят дві тисячі шістсот вісімдесят три грн 32 коп)…» Разом з тим, АКТИ до ДОГОВОРУ № 10 свідчать про те, що фактична вартість наданих послуг складає 316 099,92 грн. з урахуванням ПДВ. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати: Довідку ІІ, складену і заповнену у відповідності до вимог підпункту 3.1 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації, та/ або надати документальне підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно з вимогами підпунктів 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації.
Створено
01.05.2024 9:59
Надати до
02.05.2024 9:59
Договір
UA-2024-04-19-009157-a-a1
Підписаний і діє
Номер
99
1 093 316.32 грн.
911 096.93 грн.
З ПДВ
Підписано
09.05.2024
Строк дії договору з
09.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Технічне обслуговування ліфтів - 2 одиниці
Номенклатура
Технічне обслуговування ліфтів - 2 одиниці
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
09.05.2024 12:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 149 800 грн.
Період подання пропозицій
до 27.04.2024 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Контактний телефон:
+380637439116
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 149 800 грн.
Період подання пропозицій
до 27.04.2024 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Контактний телефон:
+380637439116
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності