Закупівля Роботи з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ.Б) за адресою: м.Одеса, вул. Нежданової,32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи від Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради" .
Роботи з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ.Б) за адресою: м.Одеса, вул. Нежданової,32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ. Б) за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
3 039 816 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15199,08
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.05.2024 15:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ. Б) за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Код ДК 021:2015
45312100-8 -
Встановлення систем пожежної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65055, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 14:51
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 14:51
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 14:51
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради"
Поштовий індекс
65055
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Нежданової, 32
Роботи з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ.Б) за адресою: м.Одеса, вул. Нежданової,32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи
Тендер:
UA-2024-04-19-008793-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-04-19-008793-a.a1
Дата:
02.05.2024 22:02
Стан:
Прийнято до розгляду
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ. Б) за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи»
Відповідно до п. 8 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження відповідності робіт вимогам законодавства Учасник повинен надати скановані копії з оригіналів наступних сертифікатів, щ виді на ім’я учасника:
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що учасника відповідає вимогам ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Тендер
UA-2024-04-19-008793-a
16 стаття
Відповідно до п. 8 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження відповідності робіт вимогам законодавства Учасник повинен надати скановані копії з оригіналів наступних сертифікатів, щ виді на ім’я учасника:
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що учасника відповідає вимогам ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Стандарт ДСТУ 8965:2019 має назву «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», а його застосовувати повинні суб’єкти управління пожежною безпекою об’єкта захисту, органи виконавчої влади, які здійснюють нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки; суб’єкти господарювання, які здійснюють страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно третім особам та їхньому майну; інші юридичні особи, залучені до системи управління пожежною безпекою об’єкта захисту.
Цей стандарт застосовний до:
— організаційної структури системи управління пожежною безпекою об’єкта захисту;
— функціювання системи управління пожежною безпекою об’єкта захисту;
— управлінських заходів щодо виконання технічних вимог, передбачених системою запобігання пожежі та забезпечення протипожежного режиму об’єкта захисту;
— управлінських заходів щодо виконання технічних вимог, передбачених комплексом протипожежного захисту.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі здійснюється закупівля «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ. Б) за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи». Відповідно до положень технічного завдання закупівлі (викладено в Додатку 1 до тендерної документації) здійснюється закупівля капітального ремонту систем пожежної сигналізації.
Таким чином технічне завдання не містить послуг з управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Замовник не закуповує такі послуги, тому вимоги управління пожежною безпекою об’єкта захисту не передбачені закупівлею.
З урахуванням вищевикладеного Замовник не має права вимагати документи, які не обумовлені технічним завданням даної закупівлі. Встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує і обмежує права Скаржника приймати участь. Скаржник не повинен виконувати роботи щодо управління пожежною безпекою об’єкта захисту у відповідності до технічного завдання.
Скаржник має ліцензію, отриману у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, а тому має усі законні права виконувати роботи, передбачені технічним завданням.
Проте Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі, хоча має ліцензію на виконання робіт / надання послуг протипожежного призначення та здатен виконувати роботи, передбачені технічним завданням, оскільки не має та не повинен мати сертифікату ДСТУ 8965:2019. Встановлена вимога є дискримінаційною для Скаржника та необгрунтованою і завищеною з урахуванням технічного завдання.
Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу з тендерної документації.
Доказ: Копія Наказу ДСНС № 499 від 08.09.2020 р. про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА».
Відповідно до п. 8 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження відповідності робіт вимогам законодавства Учасник повинен надати скановані копії з оригіналів наступних сертифікатів, щ виді на ім’я учасника:
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що учасника відповідає вимогам ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Стандарт ДСТУ 8965:2019 має назву «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», а його застосовувати повинні суб’єкти управління пожежною безпекою об’єкта захисту, органи виконавчої влади, які здійснюють нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки; суб’єкти господарювання, які здійснюють страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно третім особам та їхньому майну; інші юридичні особи, залучені до системи управління пожежною безпекою об’єкта захисту.
Цей стандарт застосовний до:
— організаційної структури системи управління пожежною безпекою об’єкта захисту;
— функціювання системи управління пожежною безпекою об’єкта захисту;
— управлінських заходів щодо виконання технічних вимог, передбачених системою запобігання пожежі та забезпечення протипожежного режиму об’єкта захисту;
— управлінських заходів щодо виконання технічних вимог, передбачених комплексом протипожежного захисту.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі здійснюється закупівля «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ. Б) за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи». Відповідно до положень технічного завдання закупівлі (викладено в Додатку 1 до тендерної документації) здійснюється закупівля капітального ремонту систем пожежної сигналізації.
Таким чином технічне завдання не містить послуг з управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Замовник не закуповує такі послуги, тому вимоги управління пожежною безпекою об’єкта захисту не передбачені закупівлею.
З урахуванням вищевикладеного Замовник не має права вимагати документи, які не обумовлені технічним завданням даної закупівлі. Встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує і обмежує права Скаржника приймати участь. Скаржник не повинен виконувати роботи щодо управління пожежною безпекою об’єкта захисту у відповідності до технічного завдання.
Скаржник має ліцензію, отриману у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, а тому має усі законні права виконувати роботи, передбачені технічним завданням.
Проте Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі, хоча має ліцензію на виконання робіт / надання послуг протипожежного призначення та здатен виконувати роботи, передбачені технічним завданням, оскільки не має та не повинен мати сертифікату ДСТУ 8965:2019. Встановлена вимога є дискримінаційною для Скаржника та необгрунтованою і завищеною з урахуванням технічного завдання.
Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу з тендерної документації.
Доказ: Копія Наказу ДСНС № 499 від 08.09.2020 р. про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА».
Відповідно до п. 8 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження відповідності робіт вимогам законодавства Учасник повинен надати скановані копії з оригіналів наступних сертифікатів, щ виді на ім’я учасника:
«….
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам сертифікат ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці»….
Тендер
UA-2024-04-19-008793-a
16 стаття
Відповідно до п. 8 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження відповідності робіт вимогам законодавства Учасник повинен надати скановані копії з оригіналів наступних сертифікатів, щ виді на ім’я учасника:
«….
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам сертифікат ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці»….
Відповідно до п. 8 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження відповідності робіт вимогам законодавства Учасник повинен надати скановані копії з оригіналів наступних сертифікатів, щ виді на ім’я учасника:
«….
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам сертифікат ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці»….
Вимога щодо надання чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам сертифікат ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці є такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, з огляду на наступне:
Обов’язки роботодавця щодо організації охорони праці викладені в ст.13 Закону України «Про охорону праці». Зазначеним Законом не регламентовано вимогу щодо необхідності сертифікації підприємства на відповідність вимогам стандартів ISO, зокрема ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). З метою забезпечення функціонування системи охорони праці наказом директора ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» від 12.08.2020 № 05-ОП призначено відповідальну особу за охорону праці та керівника служби охорони праці – головного інженера Лисицю Олександра Володимировича.
Послуги з предмету закупівлі відносяться до видів діяльності, які підлягають ліцензуванню згідно з Ліцензійними умовами (Постанова КМУ№ 852 від 23.11.2016). Зазначені Ліцензійні умови містять ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Беручи до уваги, що ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» має відповідну ліцензію на виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень а також враховуючи те, що сертифікація за стандартами ISO є добровільною, з метою забезпечення нашої участі у закупівлі звертаємося до Комісії з проханням зобов’язати Замовника видалити вимогу п. 8 «І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації стосовно надання чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам сертифікат ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці.
Доказ: Копія Наказу ДСНС № 499 від 08.09.2020 р. про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА»; наказ директора ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» від 12.08.2020 № 05-ОП «Про призначення відповідального за охорону праці».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Беручи до уваги, що ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» має відповідну ліцензію на виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень а також враховуючи те, що сертифікація за стандартами ISO є добровільною, з метою забезпечення нашої участі у закупівлі звертаємося до Комісії з проханням зобов’язати Замовника видалити вимогу п. 8 «І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації стосовно надання чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам сертифікат ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці.
Відповідно до п. 8 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження відповідності робіт вимогам законодавства Учасник повинен надати скановані копії з оригіналів наступних сертифікатів, щ виді на ім’я учасника:
«….
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату ISO 28000:2007 «Технічні вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»;
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату ISO 23932:2009 або сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»;
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування» (CEN/TS 54-14:2018, IDT)».
Тендер
UA-2024-04-19-008793-a
16 стаття
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Стандарти ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» та ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» напряму стосується технічного завдання даної закупівлі.
Разом з тим Скаржник планує залучати до робіт / послуг в частині побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування, технічного обслуговування, управління безпекою ланцюга постачання та інжинірингу пожежної безпеки субпідрядну організацію – ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС».
Але Скаржник не може залучити дану субпідрядну організацію та підтвердити відповідність встановленій у тендерній документації вимозі, оскільки тендерною документацією чітко передбачено, що сертифікати повинні бути видані саме на ім’я учасника
Відповідно до п. 8 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження відповідності робіт вимогам законодавства Учасник повинен надати скановані копії з оригіналів наступних сертифікатів, щ виді на ім’я учасника:
«….
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату ISO 28000:2007 «Технічні вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»;
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату ISO 23932:2009 або сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»;
- чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування» (CEN/TS 54-14:2018, IDT)».
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Стандарти ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» та ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» напряму стосується технічного завдання даної закупівлі.
Разом з тим Скаржник планує залучати до робіт / послуг в частині побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування, технічного обслуговування, управління безпекою ланцюга постачання та інжинірингу пожежної безпеки субпідрядну організацію – ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС».
Але Скаржник не може залучити дану субпідрядну організацію та підтвердити відповідність встановленій у тендерній документації вимозі, оскільки тендерною документацією чітко передбачено, що сертифікати повинні бути видані саме на ім’я учасника.
Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу щодо того, що сертифікати повинні бути видані на ім’я учасника з тендерної документації.
Доказ: Сертифікати ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 23932:2018, ДСТУ CEN/TS 54-14:2021, видані ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС».
Відповідно до п. 9 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань акумуляторних батарей, електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ та перевірки ємності акумуляторної батареї (надати свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку/сфери вимірювань, видане уповноваженим органом), а також звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюваннями лабораторії або звіт моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії або звіт за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями».
Тендер
UA-2024-04-19-008793-a
16 стаття
Дана вимога є для нас дискримінаційною, як для майбутнього учасника, оскільки ми маємо орендовану електротехнічну лабораторію із Свідоцтвом про відповідність системи вимірювання ДСТУ ISO 10012:2005 № 01-0073/2023, виданим 07.08.2023 року та чинний до 06.08.2026 року разом із переліком вимірювальних можливостей вимірювальної електротехнічної лабораторії, відповідно до якого ми маємо можливість здійснювати такі вимірювання: електроустановки, апарати, вторинні кола та електропроводки напругою до 1 кВ; пристрої блискавкозахисту будівель та споруд. Відповідно до наведеного переліку можливостей електротехнічної лабораторії ми не можемо здійснювати вимірювань акумуляторних батарей та перевірки ємності акумуляторної батареї.
Відповідно до п. 9 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань акумуляторних батарей, електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ та перевірки ємності акумуляторної батареї (надати свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку/сфери вимірювань, видане уповноваженим органом), а також звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюваннями лабораторії або звіт моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії або звіт за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями».
Дана вимога є для нас дискримінаційною, як для майбутнього учасника, оскільки ми маємо орендовану електротехнічну лабораторію із Свідоцтвом про відповідність системи вимірювання ДСТУ ISO 10012:2005 № 01-0073/2023, виданим 07.08.2023 року та чинний до 06.08.2026 року разом із переліком вимірювальних можливостей вимірювальної електротехнічної лабораторії, відповідно до якого ми маємо можливість здійснювати такі вимірювання: електроустановки, апарати, вторинні кола та електропроводки напругою до 1 кВ; пристрої блискавкозахисту будівель та споруд. Відповідно до наведеного переліку можливостей електротехнічної лабораторії ми не можемо здійснювати вимірювань акумуляторних батарей та перевірки ємності акумуляторної батареї.
Відповідно до «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», яка міститься в Додатку 1 до тендерної документації вимірювання акумуляторних батарей та перевірка ємності акумуляторної батареї не передбачено технічним завданням та не входить до послуг технічного обслуговування, які зазначені в технічному завданні.
Вимірювання акумуляторних батарей здійснюється відповідно до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості 13.02.2012 № 91) (далі – Правила).
Ці Правила встановлюють основні організаційні й технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання (далі – електроустановки) споживачів і направлені на забезпечення надійної, безпечної та раціональної експлуатації електроустановок.
Правила поширюються на діючі електроустановки на напругу до 150 кВ включно, які належать суб’єктам господарювання - споживачам електроенергії незалежно від форм власності та відомчої належності, що використовують електричну енергію для забезпечення власних потреб на підставі договору, а також населення, яке на правах власності має електроустановки на напругу понад 1 кВ.
Правила поширюються також на населення, яке є власниками електроустановок на напругу до 1 кВ, в частині вимірювання опору ізоляції електропроводки.
Відповідно до глави 10 розділу VII Правил, вимоги цієї глави поширюються на стаціонарні установки кислотних і лужних АБ, що встановлені на підстанціях, у виробничих цехах споживача. АБ повинні встановлюватися та обслуговуватись відповідно до вимог ПУЕ, цих Правил, ПБЕЕС та інструкцій підприємств-виробників.
Умови праці працівників, що обслуговують акумуляторні установки, та використання засобів індивідуального захисту повинні відповідати вимогам пунктів 6.2, 6.3 розділу VІ цих Правил.
10.26. Огляд акумуляторних батарей здійснюють:
- оперативні працівники - один раз на добу;
- майстер або начальник підстанції - два рази на місяць;
- на підстанціях без постійного чергування оперативних працівників - спеціально навчені експлуатаційні (електротехнічні та електротехнологічні) працівники, одночасно з оглядом обладнання; а також спеціально виділена особа - за графіком, затвердженим особою, відповідальною за електрогосподарство.
10.27. Під час поточного огляду перевіряють:
- значення напруги, густини і температури електроліту в контрольних елементах (напруга та густина електроліту в усіх елементах повинна бути перевірена не рідше ніж один раз на місяць);
- значення напруги та сили струму підзарядження основних і додаткових акумуляторів;
- рівень електроліту;
- правильність положення накривних пластин;
- цілісність акумуляторів;
- чистоту в приміщенні;
- наявність виділення бульбашок газу з акумуляторів;
- рівень та колір шламу в акумуляторах з прозорими баками.
10.28. Під час поточного ремонту акумуляторних батарей здійснюють:
- перевірку стану пластин і заміну їх за необхідності в окремих елементах;
- нейтралізацію електроліту, що потрапив на стелаж;
- заміну частини сепараторів;
- видалення шламу з елементів;
- перевірку якості електроліту;
- перевірку стану стелажів та їх ізоляції відносно землі;
- усунення інших несправностей АБ;
- перевірку та ремонт будівельної частини приміщення.
Згідно з Додатком 1 до Правил вказано норми і обсяг випробувань та вимірювань параметрів електрообладнання та апаратів електроустановок споживачів.
Відповідно до Таблиці 4 «Акумуляторні батареї» здійснюється перевірка ємності відформованої акумуляторної батареї, перевірка густини електроліту в кожному елементі батареї відкритого типу, хімічний аналіз електроліту, вимірювання значення напруги кожного елемента батареї, вимірювання значення опору ізоляції батареї, вимірювання висоти осаду (шламу) у кожному елементі батареї, перевірка працездатності акумуляторної батареї на підстанціях, ТЕС та ВРУ електростанцій в режимах поштовхових струмів.
Крім того зазначаємо, що послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей при виникненні пожежі здійснюються не електроустановках.
Як доказ надаємо договір оренди електротехнічної лабораторії б/н від 12.01.2024 року, укладений між ТОВ «ЕТЛ МЕГАОМ» та ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА», Свідоцтвом про відповідність системи вимірювання ДСТУ ISO 10012:2005 № 01-0073/2023, виданим 07.08.2023 року разом з переліком вимірювальних можливостей вимірювальної лабораторії електротехнічної лабораторії ТОВ «ЕТЛ МЕГАОМ» та посилання на Правила https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1143-06#n20.
На підставі викладеного просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині п. 9 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації: «Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань акумуляторних батарей, електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ та перевірки ємності акумуляторної батареї (надати свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку/сфери вимірювань, видане уповноваженим органом), а також звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюваннями лабораторії або звіт моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії або звіт за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями» виключивши їх.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі викладеного просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині п. 9 «Розділу І. Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації: «Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань акумуляторних батарей, електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ та перевірки ємності акумуляторної батареї (надати свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку/сфери вимірювань, видане уповноваженим органом), а також звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюваннями лабораторії або звіт моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії або звіт за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями» виключивши їх.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «Матеріально-технічна база повинна відповідати Ліцензійним вимогам провадження господарської діяльності з виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852, тому необхідно забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
- пульта пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення)».
Тендер
UA-2024-04-19-008793-a
16 стаття
Встановлення даного формулювання, щодо наявності пульта пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення) не узгоджується з чинним законодавством. Адже предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ. Б) за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи». Для надання послуг за даним предметом закупівлі суб?єкти господарювання керуються п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», в якому затверджено Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази: «Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників».
Таким чином для надання послуг за предметом закупівлі ніякий пульт пожежного спостерігання не використовується. Встановлення формулювання щодо обов?язкового зазначення в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – пульта пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення), є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Та може призвести до відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «Матеріально-технічна база повинна відповідати Ліцензійним вимогам провадження господарської діяльності з виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852, тому необхідно забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
- пульта пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення)».
Встановлення даного формулювання, щодо наявності пульта пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення) не узгоджується з чинним законодавством. Адже предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ. Б) за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи». Для надання послуг за даним предметом закупівлі суб?єкти господарювання керуються п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», в якому затверджено Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази: «Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників».
Таким чином для надання послуг за предметом закупівлі ніякий пульт пожежного спостерігання не використовується. Встановлення формулювання щодо обов?язкового зазначення в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – пульта пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення), є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Та може призвести до відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України.
Документальне підтвердження/докази:
- Постанова 852
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України.
Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ. Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «- підтверджуючі документи щодо проходження працівниками-виконавцями робіт учасника (оригінали або копії протоколу/лів та/або посвідчень) перевірки знань з Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, електробезпеки, пожежної безпеки, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07);
- скановані оригінали документів про медичний огляд працівників-виконавців робіт учасника відповідно до форми №1-ОМК або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними) необхідні для підтвердження спроможності учасника якісно та вчасно виконати роботи;
- журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В, на керівника робіт не нижче IV групи електробезпеки, на працівників – виконавців – не нижче ІІІ групи електробезпеки).
Стосовно директора або іншої особи, відповідальної за проведення робіт надати протокол/и (витяг або виписку з протоколу/лів) та посвідчення з перевірки знань з Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), з пожежної безпеки».
Тендер
UA-2024-04-19-008793-a
16 стаття
Предметом даної закупівлі є: «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ. Б) за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи».
Даний вид послуг (робіт) виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої регламентується Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до пунктів 14 і 15 Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Ліцензійних умов ліцензіат повинен забезпечити виконання таких кадрових вимог:
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.».
Тобто, для виконання робіт, які є предметом закупівлі, достатньо мати керівника робіт, який має вищу освіту та необхідний стаж роботи, електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду, кількість виконавців робіт повинна становити не менше двох осіб.
Для нас, як для Учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати стосовно всіх працівників-виконавців робіт: підтверджуючі документи щодо проходження працівниками-виконавцями робіт учасника (оригінали або копії протоколу/лів та/або посвідчень) перевірки знань з Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, електробезпеки, пожежної безпеки, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07);
- скановані оригінали документів про медичний огляд працівників-виконавців робіт учасника відповідно до форми №1-ОМК або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними) необхідні для підтвердження спроможності учасника якісно та вчасно виконати роботи;
- журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В, на керівника робіт не нижче IV групи електробезпеки, на працівників – виконавців – не нижче ІІІ групи електробезпеки, та стосовно директора або іншої особи, відповідальної за проведення робіт надати протокол/и (витяг або виписку з протоколу/лів) та посвідчення з перевірки знань з Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), з пожежної безпеки».
Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ. Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «- підтверджуючі документи щодо проходження працівниками-виконавцями робіт учасника (оригінали або копії протоколу/лів та/або посвідчень) перевірки знань з Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, електробезпеки, пожежної безпеки, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07);
- скановані оригінали документів про медичний огляд працівників-виконавців робіт учасника відповідно до форми №1-ОМК або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними) необхідні для підтвердження спроможності учасника якісно та вчасно виконати роботи;
- журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В, на керівника робіт не нижче IV групи електробезпеки, на працівників – виконавців – не нижче ІІІ групи електробезпеки).
Стосовно директора або іншої особи, відповідальної за проведення робіт надати протокол/и (витяг або виписку з протоколу/лів) та посвідчення з перевірки знань з Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), з пожежної безпеки».
Предметом даної закупівлі є: «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ. Б) за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи».
Даний вид послуг (робіт) виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої регламентується Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до пунктів 14 і 15 Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Ліцензійних умов ліцензіат повинен забезпечити виконання таких кадрових вимог:
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.».
Тобто, для виконання робіт, які є предметом закупівлі, достатньо мати керівника робіт, який має вищу освіту та необхідний стаж роботи, електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду, кількість виконавців робіт повинна становити не менше двох осіб.
Для нас, як для Учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати стосовно всіх працівників-виконавців робіт: підтверджуючі документи щодо проходження працівниками-виконавцями робіт учасника (оригінали або копії протоколу/лів та/або посвідчень) перевірки знань з Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, електробезпеки, пожежної безпеки, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07);
- скановані оригінали документів про медичний огляд працівників-виконавців робіт учасника відповідно до форми №1-ОМК або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними) необхідні для підтвердження спроможності учасника якісно та вчасно виконати роботи;
- журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В, на керівника робіт не нижче IV групи електробезпеки, на працівників – виконавців – не нижче ІІІ групи електробезпеки, та стосовно директора або іншої особи, відповідальної за проведення робіт надати протокол/и (витяг або виписку з протоколу/лів) та посвідчення з перевірки знань з Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), з пожежної безпеки».
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо керівника робіт, 1 монтажника радіоелектронної апаратури та приладів й 1 налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автомаки, так як це і вимагається ліцензійними умовами.
Як доказ надаємо скан-копії диплому про здобуття вищої освіти керівником робіт, посвідчення та диплом про присвоєння кваліфікації відповідних працівників.
Просимо внести зімни до тендерної документації та привести дану вимогу тендерної документації у відповідність до чинного законодавства.
Відповідно до п. 3 Розділу ІІІ. Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «Довідка, складена у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом зі сканованими копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його код ЄДРПОУ, адреса та телефон.
У зв’язку із специфікою проведення робіт, аналогічним договором вважаються договори на проведення робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання.
Обов’язково до зазначеної довідки надається:
- сканована копія з оригіналу або завіреної копії аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами (у разі їх наявності) та актами приймання виконаних будівельних робіт на суму аналогічного договору».
Тендер
UA-2024-04-19-008793-a
16 стаття
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки:
ПО-ПЕРШЕ, Замовник встановив вимогу, згідно якої: «Аналогічним договором вважаються договори на проведення робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання».
Такі вимоги тендерної документації призводять до того, що з усього досвіду Скаржника, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє Скаржника, як потенційного учасника, можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Так, Скаржник має Договір на виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі та технічного завдання, опублікованого Замовником, а саме:
- Договір № 383 від 04.09.2023, укладений з Відділ освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області, предметом якого є зобовязання щодо Капітального ремонту системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, керування евакуювання (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання) Колунального закладу «Зміївський ліцей №2 імені льотчика-космонавта Ігоря Петровича Вовка» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області, який розташований за адресою: 63400, Харківська обл., Чугуївський район, м. Зміїв, вул. Харківська, буд. 1-В (додається до скарги, як доказ).
Порушення прав Скаржника полягає у тому, що наявний у нас аналогічний Договір, містить виконання робіт, що є предметом закупівлі та виконання умов технічного завдання Замовника, але НЕ містить виконання робіт саме з «на проведення робіт з капітального ремонту системи цілодобового спостерігання», як цього вимагає Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як потенційного учасника закупівлі.
Встановлення вимоги про надання учасником аналогічного договору, а саме: «на проведення робіт з капітального ремонту системи цілодобового спостерігання» є дискримінаційною для нас, як для потенційного учасника закупівлі, адже ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА», як потенційний учасник процедури закупівлі НЕ МАЄ аналогічного договору саме з таким предметом закупівлі, як вимагає Замовник.
Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність встановлення вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору саме на проведення робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, а викладення вимоги у такій редакції незаконно унеможливлює та безпідставно позбавляє Скаржника можливості використати наявний у нього аналогічний договір, що свідчить про безпідставність і незаконність такої вимоги, а також її дискримінаційний характер.
Отже, через встановлення Оскаржуваної умови, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають аналогічний договір саме «на проведення робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання».
Відповідно до п. 3 Розділу ІІІ. Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «Довідка, складена у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом зі сканованими копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його код ЄДРПОУ, адреса та телефон.
У зв’язку із специфікою проведення робіт, аналогічним договором вважаються договори на проведення робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання.
Обов’язково до зазначеної довідки надається:
- сканована копія з оригіналу або завіреної копії аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами (у разі їх наявності) та актами приймання виконаних будівельних робіт на суму аналогічного договору».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки:
ПО-ПЕРШЕ, Замовник встановив вимогу, згідно якої: «Аналогічним договором вважаються договори на проведення робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання».
Такі вимоги тендерної документації призводять до того, що з усього досвіду Скаржника, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє Скаржника, як потенційного учасника, можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Так, Скаржник має Договір на виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі та технічного завдання, опублікованого Замовником, а саме:
- Договір № 383 від 04.09.2023, укладений з Відділ освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області, предметом якого є зобовязання щодо Капітального ремонту системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, керування евакуювання (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання) Колунального закладу «Зміївський ліцей №2 імені льотчика-космонавта Ігоря Петровича Вовка» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області, який розташований за адресою: 63400, Харківська обл., Чугуївський район, м. Зміїв, вул. Харківська, буд. 1-В (додається до скарги, як доказ).
Порушення прав Скаржника полягає у тому, що наявний у нас аналогічний Договір, містить виконання робіт, що є предметом закупівлі та виконання умов технічного завдання Замовника, але НЕ містить виконання робіт саме з «на проведення робіт з капітального ремонту системи цілодобового спостерігання», як цього вимагає Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як потенційного учасника закупівлі.
Встановлення вимоги про надання учасником аналогічного договору, а саме: «на проведення робіт з капітального ремонту системи цілодобового спостерігання» є дискримінаційною для нас, як для потенційного учасника закупівлі, адже ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА», як потенційний учасник процедури закупівлі НЕ МАЄ аналогічного договору саме з таким предметом закупівлі, як вимагає Замовник.
Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність встановлення вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору саме на проведення робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, а викладення вимоги у такій редакції незаконно унеможливлює та безпідставно позбавляє Скаржника можливості використати наявний у нього аналогічний договір, що свідчить про безпідставність і незаконність такої вимоги, а також її дискримінаційний характер.
Отже, через встановлення Оскаржуваної умови, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають аналогічний договір саме «на проведення робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання».
Довідково інформуємо, що Технічним завданням замовника «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не передбачено встановлення системи цілодобового спостерігання. Тому встановлення вимоги, щодо надання аналогічного договору, а саме на капітальний ремонт системи цілодобового спостерігання, є необґрунтованим та дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у даній процедурі закупівлі та має аналогічний договір на виконання аналогічних робіт/послуг, однак вони не відповідають одночасно усім дискримінаційним вимогам Замовника, встановленим щодо аналогічного договору, що позбавляє Скаржника, як потенційного учасника, можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Оскаржувана вимога має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме, виключити вимогу, про надання учасником аналогічного договору саме на: капітальний ремонт системи цілодобового спостерігання.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме, виключити вимогу, про надання учасником аналогічного договору саме на: капітальний ремонт системи цілодобового спостерігання.
Автор:
43731472, ТОВ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА"
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, Сабурівська набеержна, будинок 5, кімната 26
Порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель,
у Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, у Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації , у Загальних відомостей про предмет закупівлі та Відомості обсягів робіт у Додатку 1 до тендерної документації включені дискреминаційні вимоги, що штучно створюють обмеження для участі у данній процедурі Закупівлі.
У зв'язку з великим обсягом порушень та обгрунтувань надаємо інформацію окремим файлом "Скарга АМКУ 02.05"
Тендер
UA-2024-04-19-008793-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
1. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає чинному законодавству України та покликана штучно створити обмеження для участі у даній процедурі закупівлі, оскільки роботи, які є предметом даної закупівлі, а саме: "Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ. Б) за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи" надаються суб’єктами господарювання на підставі отриманої ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій на право виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, а не ліцензії на будівельні роботи. Надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення регламентуються лише Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови). Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Ліцензійні умови не передбачають наявності цієї інформації, як це вимагається Документацією.
Вимоги надати Декларацію з роботою з напругою понад 1000 В не зазначена в Відомості обсягі робіт, що надана Замовником.
Більш детальна інформація по обгрунтуванню надана у файлі "Скарга АМКУ 02.05"
Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Ліцензійні умови не передбачають наявності цієї інформації, як це вимагається Документацією.
Також Відомостю обсягів робіт, що були надані Замовником у ТД не зазначає необхідність робіт з напругою понад 1000 В.
Більш детальна інформація у файлі "Скарга АМКУ 02.05"
cт. 505 Цивільнoгo кoдeкcy Укpaїни та ст.420 Цивільного кодексу України щодо переліку інформації, що відноситься до Комерційної. Аналогічні договори на виконання робіт та акти виконаних робіт.
Вимога надання обгрунтування річного доходу не меньш 95% від очікуваної вартості закупівель не тільки не доводить фінансову спроможність виконання робіт Виконавцем (оскільки валова виручка це не є наявними активами підприємства та не підтверджує компетентність та кваліфікацію виконання робіт), але скаладає комерційну таємницю та відповідно не може бути оприлюднена. Більш детально у файлі "Скарга АМКУ 02.05"
НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва КОШТОРИСНИХ НОРМ УКРАЇНИ
В Настанові зазначено, що локальний кошторис, зведений кошторисний розрахунок, договірна ціна, відомість ресурсів виконується при визначенні технічень характеристик обладнення та Виробника, що зазначені у проєктній документації та погоджено відповідно Експертною установою. Замовник у Відомості не вказав технічні характеристики обладнення та Виробника. Що унеможливлює виконання вищезазначених документів. (як приклад, складіть вартість чотирьох автівок). Додаткова інформація у файлі "Скарга АМКУ 02.05"
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Усунути дискримінаційні умови та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства, виключивши дискримінаційні та незаконні документи та вимоги.
Автор:
20933722, ТОВ "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОДСЕНД ЛТД"
65000, Україна, Одеська область, місто Одеса, 19 КМ СТАРОКИЇВСЬКОЇ ДОРОГИ, будинок 4
Роботи з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ.Б) за адресою: м.Одеса, вул. Нежданової,32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи
Звернення:
За тендером : Роботи з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ.Б) за адресою: м.Одеса, вул. Нежданової,32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи
Тема:
Уточнення
Зміст:
Доброго дня! для правильності виконання кошторисних розрахунків, просимо надати інформацію щодо класу наслідків (відповідальності) СС-1; або СС-2; або СС-3 щодо обєкту на якому плануються роботи за предметом закупівлі.
Дякуємо!
Дата оприлюднення звернення:
29.04.2024 13:57
Шановний Учаснику!
Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо наступне.
Клас наслідків (відповідальності) по об’єкту «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ.Б) за адресою: м.Одеса, вул. Нежданової,32» згідно експертного звіту СС2.
Дата оприлюднення відповіді:
30.04.2024 08:31
Звернення:
За тендером : Роботи з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (Хірургічне відділення, літ.Б) за адресою: м.Одеса, вул. Нежданової,32 за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи
Тема:
Уточнення
Зміст:
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо надати інформацію щодо розрахунку ціни, а саме договірної ціни: вид договірної ціни тверда чи динамічна? дані показники впливатимуть на ряд показників при складанні кошторисів. Для коректного виконання викладених вами вимог в ТД ця інформація просто необхідна
Дата оприлюднення звернення:
29.04.2024 14:24
Шановний Учаснику!
Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо наступне.
Відповідно до умов Проект договору (Додаток 3 до тендерної документації) договірна ціна є твердою.
Дата оприлюднення відповіді:
30.04.2024 08:32
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 039 816
грн.
Період подання пропозицій
до
06.05.2024 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради"