Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 44830000-7 – Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-6) від НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-19-008788-a
План UA-P-2024-04-19-009424-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.05.2024 13:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
150 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.04.2024 14:51 до 27.04.2024 15:00
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2024 14:51
до 24.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.04.2024 14:51
до 24.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2024 12:10
до 03.05.2024 21:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2024 17:03
до 09.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.05.2024 21:33
до 10.05.2024 13:39
Період уточнень
з 19.04.2024 14:51 до 24.04.2024 00:00
Період оскарження
з 19.04.2024 14:51 до 24.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2024 12:10 до 03.05.2024 21:33
Період кваліфікації
з 29.04.2024 12:10 до 03.05.2024 21:33
Основні параметри
ДК 021:2015 – 44830000-7 – Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-6)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
30 000 грн.
Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-6
Назва предмета закупівлі
Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-6
Примітки
Предмет закупівлі: Шпаклівка. Тип: фінішна фасадна. Бренд: Ceresit. Кількість товару: 40 шт. Загальна очікувана вартість закупівлі – 30 000,00 грн (Тридцять тисяч грн 00 коп) з ПДВ. Місце постачання товару: за адресою Замовника. Термін постачання товару: протягом 1 дня з моменту підписання договору. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282. Поставка Товару транспортом Учасника за рахунок Учасника, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок Учасника.
Очікувана вартість
30 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2024 11:47
Закінчення аукціону
29.04.2024 12:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-6
Код ДК 021:2015
44831200-6 - Шпаклівки
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011 , Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙБУДМАРКЕТ"
Пропозиція:
20 808 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
30 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2024 11:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.04.2024 14:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сіроштан Ілона Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380532608733
Сайт:
https://nupp.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02071100
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Поштовий індекс
36011
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
проспект Першотравневий, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-6
Період вимог/скарг з 02.05.2024 17:03 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1), копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Відомості про Учасника Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Відомості про Учасника Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. Учасником не було надано скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати скановану копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Учасником не було надано копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 тендерної документації – подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проєкту договору уповноваженою особою учасника (завірений печаткою за наявністю). Учасником не було надано завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 тендерної документації. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі зазначених докуметів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Учасником № 1 – ТОВ «АЙБУДМАРКЕТ», код ЄДРПОУ 39926609 в період з 01.05.2024 року по 02.05.2024 року не було надано Лист-відгук в довільній формі щодо аналогічного договору, скановану копію Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника, копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника, завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 Тендерної документації. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити пропозицію Учасника № 1 – ТОВ «АЙБУДМАРКЕТ», код ЄДРПОУ 39926609, по процедурі відкритих торгів з особливостями, на «ДК 021:2015 – 44830000-7 – Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-6)» на підставі пункту 3 Розділу 5 Тендерної документації – не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Розмістити інформацію про відхилення пропозиції переможця відбору протягом одного робочого дня на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) відповідно до пункту 64 Постанови.
Документи кваліфікації
02.05.2024 17:03
-
29.04.2024 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 14:51
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 14:51
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
29.04.2024 12:10
Надати до
01.05.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 1 – ТОВ «АЙБУДМАРКЕТ», код ЄДРПОУ 39926609, (надалі – Учасник) та відповідно до пункту 43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з вищевказаним, НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА» вимагає усунути наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, шляхом розміщення необхідної інформації та документів в електронній системі закупівель у встановлений законом строк. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відповідно до пункту 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1), копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. Учасником не було надано лист-відгук в довільній формі щодо аналогічного договору. 1.2. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Відомості про Учасника Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Учасником не було надано скановану копію Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 1.3. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Відомості про Учасника Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. Учасником не було надано скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу. 1.4. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати скановану копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Учасником не було надано копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. 1.5. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 тендерної документації – подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проєкту договору уповноваженою особою учасника (завірений печаткою за наявністю). Учасником не було надано завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.2 пункт 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.3. Підпункт 1.4 пункт 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.4. Пункт 2 Додатку 1 Тендерної документації. 2.5. Пункт 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Лист-відгук в довільній формі щодо аналогічного договору. 3.2. Сканована копія Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 3.2. Сканована копія паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. 3.4. Копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. 3.5. Завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 Тендерної документації.
Створено
01.05.2024 15:02
Надати до
02.05.2024 15:02
Період вимог/скарг з 03.05.2024 21:33 по 09.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 2 – ТОВ «Епіцентр К», код ЄДРПОУ 32490244, (надалі – Учасник) було виявлено, що вона відповідає умовам Тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, зазначені у статті 17 Закону. Запропонований Учасником № 2 товар відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам.
Документи кваліфікації
03.05.2024 21:33
Довідка НАЗК
03.05.2024 21:33
-
02.05.2024 17:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 14:51
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 14:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 2 – ТОВ «Епіцентр К», код ЄДРПОУ 32490244, (надалі – Учасник) та відповідно до пункту 43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з вищевказаним, НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА» вимагає усунути наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, шляхом розміщення необхідної інформації та документів в електронній системі закупівель у встановлений законом строк. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відповідно до пункту 1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, відомості про Замовника (назва організації, код ЄДРПОУ та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. Учасником не було надано довідку у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років. 1.2. Відповідно до підпункту 1.2 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. Учасником не було надано копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.2. Пункт 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Довідка у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років. 3.2. Копія вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору.
Створено
02.05.2024 17:22
Надати до
03.05.2024 17:22
Договір
UA-2024-04-19-008788-a-c1
Підписаний і діє
Номер
923
30 000 грн.
25 000 грн.
З ПДВ
Підписано
09.05.2024
Строк дії договору з
09.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
40 (штуки)
Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-6
Номенклатура
Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-6
Кількість
40
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
10.05.2024 13:39
-
10.05.2024 13:39
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.04.2024 15:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Контактний телефон:
380532608733
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.04.2024 15:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Контактний телефон:
380532608733
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності