Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 14:45
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 14:45
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 14:45
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Пунктом 7 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічне завдання) встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати Учасник, а саме: доля страхових платежів Страховика по КАСКО за 2023 рік в загальному обсязі платежів повинна складати понад (більше) 50%.
Пунктом 7 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічне завдання) встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати Учасник, а саме: доля страхових платежів Страховика по КАСКО за 2023 рік в загальному обсязі платежів повинна складати понад (більше) 50%.
Тендер
UA-2024-04-19-008454-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
1. Щодо обов’язкової наявності у Учасника долі страхових платежів по КАСКО за 2023 рік в загальному обсязі платежів, яка є більшою за 50%.
Відповідно до інформації з журналу Insurance Top (підсумки 2023 року) зазначений показник мають лише 4 (чотири) страхові компанії, а саме – ARX, АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ, ВіДі – СТРАХУВАННЯ, ЕКСПРЕС СТРАХУВАННЯ (Доказ: https://forinsurer.com/files/file00750.pdf, сторінка 60). Скаржник має цей показник на рівні 11,80%.
Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі можуть не більше 4 (чотирьох) страхових компаній із 86 існуючих Non-life в Україні (копія витягу з журналу Forinsurer додається), які мають, зокрема, вищенаведені фінансові показники, що є дискримінаційними умовами по відношенню до інших страхових компаній, які не мають таких показників, у тому числі й Скаржника і обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Скаржник не має можливості виконати вищевказану умову ТД та отримати зазначені Замовником обов’язкові фінансові показники, а відтак і взяти участь у процедурі закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаного фінансового показника порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вищевказаних Замовником фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика. Крім того, Скаржник має значне перевищення фактичного запасу платоспроможності над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності та адекватний і достатній страховий резерв, що також підтверджується листом НБУ від 12.04.2024 р. (копія листа додається).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству зазначені у тексті цієї скарги
Пунктом 9 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічне завдання) Замовником регламентовано, що Учасник повинен надати довідки в довільній формі щодо наявності в Учасника цільового безкоштовного центру екстреного зв’язку та перелік експертів/аварійних комісарів, що проводять огляд та оцінку збитку (з номерами та копіями свідоцтва експертів/аварійних комісарів) в усіх регіонах
Пунктом 9 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічне завдання) Замовником регламентовано, що Учасник повинен надати довідки в довільній формі щодо наявності в Учасника цільового безкоштовного центру екстреного зв’язку та перелік експертів/аварійних комісарів, що проводять огляд та оцінку збитку (з номерами та копіями свідоцтва експертів/аварійних комісарів) в усіх регіонах
Тендер
UA-2024-04-19-008454-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
2. Щодо обов’язкової умови про надання Учасником довідки в довільній формі щодо наявності в Учасника цільового безкоштовного центру екстреного зв’язку та перелік експертів/аварійних комісарів, що проводять огляд та оцінку збитку в усіх регіонах.
Вимога Замовника про обов’язкове надання Учасником довідки в довільній формі щодо наявності в Учасника цільового безкоштовного центру екстреного зв’язку та перелік експертів/аварійних комісарів, що проводять огляд та оцінку збитку в усіх регіонах є дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників, які не мають в наявності експертів/аварійних комісарів, але можуть надавати страхові послуги у по всій території України (за винятком тимчасово окупованих територій), шляхом укладання договорів/угод тощо з підприємствами, які забезпечують надання таких послуг, зокрема, з отриманням документів від страхувальника та потерпілих осіб, надання їм консультацій, огляду ТЗ, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України (крім тимчасово окупованих територій), у відповідності до чинного законодавства України.
Скаржник звертає увагу АМКУ на той факт, що:
- Діяльність аварійних комісарів припинена ще 17.08.2022 р., у зв’язку із втратою чинності Положення про організацію діяльності аварійних комісарів (доказ - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/8-98-%D0%BF#Text);
- Таке визначення як «аварійний комісар» не існує та не знаходить під собою нормативного підґрунтя і є нічим іншим як вигаданим визначенням/терміном Замовника.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи те, що Скаржник не має у своїй наявності експертів/аварійних комісарів, що проводять огляд та оцінку збитку в усіх регіонах, Скаржник фактично позбавлений можливості надати і відповідну довідку. Тому, дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших страхових компанії, які не мають в наявності експертів/аварійних комісарів і суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
В той же час, Скаржник має відповідні договори-доручення, зокрема, договір № 2020/01/СК від 09.03.2020 р., згідно пунктів 2.1 – 2.4, 3.3 якого з ТОВ «АСИСТУЮЧА КОМПАНІЯ «УКРАВТОЕКСПЕРТИЗА» забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: цілодобове приймання телефонних дзвінків, отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій, з огляду ТЗ, врегулювання страхових подій, тощо, на всій території України (копія договору додається).
Крім того, Скаржник має Одеське відділення з продажів та врегулювання збитків, яке надає від імені Скаржника весь спектр страхових послуг за місцезнаходженням Замовника.
Діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати у своїй наявності аварійних комісарів, експертів і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, агентські угоди тощо).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству зазначені у тексті цієї скарги
Автор:
33152597, ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС"
03066, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Журавлина, будинок 4, приміщення 222