Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3" від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-19-007061-a
План UA-P-2024-04-18-013934-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 15.05.2024 10:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.04.2024 13:38 до 28.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2024 13:38
до 25.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.04.2024 13:38
до 25.04.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.04.2024 15:00
-
Залишилось 3 днів 19 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2024 10:00
до 20.05.2024 00:00
Період уточнень
з 19.04.2024 13:38 до 25.04.2024 00:00
Період оскарження
з 19.04.2024 13:38 до 25.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2024 15:00
Основні параметри
Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3"
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 600 000 грн.
Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3"
Назва предмета закупівлі
Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3"
Очікувана вартість
2 600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
78 000
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2024 14:31
Закінчення аукціону
29.04.2024 15:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3" (згідно додатку 2 до ТД)
Код ДК 021:2015
51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02125, Україна, Київська область, Київ, вул.Петра Запорожця 26
Дата постачання по
15.07.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Лемешко Олександр Георгійович
Пропозиція:
1 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП Безпечний Дім
Пропозиція:
2 582 038.78 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ"
Пропозиція:
1 700 000.04 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2024 14:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2024 13:58
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ліна Маковецька
Електронна пошта
Телефон
+380445122567
Сайт:
http://www.kmkl3.itmed.org
Замовник
ЄДРПОУ
05415958
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
02125
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Петра Запорожця, буд. 26
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3"
Період вимог/скарг з 14.05.2024 10:00 по 20.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
14.05.2024 10:00
-
Звіт про оцінку
Звіт про оцінку
29.04.2024 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:38
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі пропозиції надана банківська гарантія № G0424/5068 від 25 квітня 2024 року (надалі – банківська гарантія). 1) Відповідно до вимоги встановленої умовами тендерної документації, електронна банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). При розгляді банківської гарантії, наданої учасником у складі пропозиції, було встановлено її невідповідність до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628. Відповідно до вимоги пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 встановлено: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією/пропозицією: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону». У пункті 3 банківської гарантії № G0424/5068 від 25 квітня 2024 року зазначено: «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк та спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей». 2) Відповідно до вимоги встановленої умовами тендерної документації, на підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. На виконання встановлених вимог учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність грошових коштів під покриття гарантії № 240425SU18052000 від 25.04.2024 року (далі–Довідка), яка видана банком-гарантом, завірена підписом НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ПІДТРИМКИ ДОКУМЕНТАРНИХ ТА ВЕКСЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" ЗЕМЦОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ. У складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують повноваження Уповноваженої особи від банку-гаранта НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ПІДТРИМКИ ДОКУМЕНТАРНИХ ТА ВЕКСЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" ЗЕМЦОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ. Також встановлено відсутність документу у складі тендерної пропозиції, а саме: виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, подання якого передбачалось тендерною документацією для підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати банківську гарантію відповідно до вимог, зазначених у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації; 2) Документи, які підтверджують повноваження Уповноваженої особи від банку-гаранта НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ПІДТРИМКИ ДОКУМЕНТАРНИХ ТА ВЕКСЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" ЗЕМЦОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надати виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видану банком-гарантом, завірену підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
10.05.2024 18:53
Надати до
11.05.2024 18:53
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2024 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:38
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:38
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
14.05.2024 10:00
Надати до
16.05.2024 0:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380445122567
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380445122567
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності