39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Тарілка супова, Тарілка обідня, Чашка скляна, Салатник, Ніж столовий, Набір для спецій, Виделка одноразова, Ложка одноразова, Ніж одноразовий, Котел з кришкою, Каструля 19л з кришкою, Каструля 15л з кришкою, Гастроємність ? з кришкою, Гастроємність 1/1 з кришкою, Рукавички, Столова ложка, Столова вилка, Пластиковий піднос, Поліетиленові рукавички, Фартух ПЕ)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України
Поштовий індекс
18034
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ ОНОПРІЄНКА, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Тарілка супова, Тарілка обідня, Чашка скляна, Салатник, Ніж столовий, Набір для спецій, Виделка одноразова, Ложка одноразова, Ніж одноразовий, Котел з кришкою, Каструля 19л з кришкою, Каструля 15л з кришкою, Гастроємність ? з кришкою, Гастроємність 1/1 з кришкою, Рукавички, Столова ложка, Столова вилка, Пластиковий піднос, Поліетиленові рукавички, Фартух ПЕ)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 13:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Тарілка супова (39221210-2 Тарілки), Тарілка обідня (39221210-2 Тарілки), Чашка скляна (39221121-1 Чашки), Салатник (39221240-1 Миски), Ніж столовий (39221000-7 Кухонне приладдя), Набір для спецій (39221000-7 Кухонне приладдя) , Виделка одноразова (39222110-8 Столові прибори і тарілки одноразового використання), Ложка одноразова (39222110-8 Столові прибори і тарілки одноразового використання), Ніж одноразовий (39222110-8 Столові прибори і тарілки одноразового використання), Котел з кришкою (39221000-7 Кухонне приладдя), Каструля 19л з кришкою (39221000-7 Кухонне приладдя), Каструля 15л з кришкою (39221000-7 Кухонне приладдя), Гастроємність ? з кришкою (39221000-7 Кухонне приладдя), Гастроємність 1/1 з кришкою (39221000-7 Кухонне приладдя), Рукавички (39221000-7 Кухонне приладдя), Столова ложка (39223100-2 Ложки), Столова вилка (39223200-3 Виделки), Пластиковий піднос (39221160-6 Таці), Поліетиленові рукавички (39221000-7 Кухонне приладдя), Фартух ПЕ (39221000-7 Кухонне приладдя))
Тендер:
UA-2024-04-19-006533-a
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За лотом 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Тарілка супова, Тарілка обідня, Чашка скляна, Салатник, Ніж столовий, Набір для спецій, Виделка одноразова, Ложка одноразова, Ніж одноразовий, Котел з кришкою, Каструля 19л з кришкою, Каструля 15л з кришкою, Гастроємність ? з кришкою, Гастроємність 1/1 з кришкою, Рукавички, Столова ложка, Столова вилка, Пластиковий піднос, Поліетиленові рукавички, Фартух ПЕ)
UA-2024-04-19-006533-a.c2
Стан:
Скасовано
Неправомірне відхилення тедерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Шинкар Ю.І. та рішення про визнання переможцем іншого учасника.
Скарга на рішення Замовника (Протокол від 02 травня 2024 року №204) про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів «UA-2024-04-19-006533-a»
ФОП Шинкар Юрій Іванович
26 квітня 2024 року мною, Фізичною особою-підприємцем Шинкар Юрієм Івановичем (надалі за текстом – ФОП Шинкар Ю.І.) для участі у процедурі закупівлі UA-2024-04-19-006533-a було подано тендерну пропозицію, в тому числі, Додаток 4 -Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Тарілка супова, Тарілка обідня, Чашка скляна, Салатник, Ніж столовий, Набір для спецій, Виделка одноразова, Ложка одноразова, Ніж одноразовий, Котел з кришкою, Каструля 19л з кришкою, Каструля 15л з кришкою, Гастроємність ½ з кришкою, Гастроємність 1/1 з кришкою, Рукавички, Столова ложка, Столова вилка, Пластиковий піднос, Поліетиленові рукавички, Фартух ПЕ).
02 травня 2024 року Замовником було прийнято Рішення, оформлене Протоколом №204 (надалі за текстом – Оскаржуване рішення), яким було відхилено тендерну пропозицію ФОП Шинкар Ю.І. у зв’язку з тим, що вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: у тендерній пропозиції учасником пропонується під номером 5 «VIN-6001-1/4К Набір ножів столових 1/4 VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC – набір 125»,
№ Найменування предмета Одиниця виміру Кількість
5 VIN-6001-1/4К Набір ножів столових 1/4 VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC Н-р 125
в той час коли у додатку 4 до тендерної документації технічними вимогами передбачалось під номером 5 «Ніж столовий – 500 штук», що є порушенням вимогам Додатку 4 тендерної документації
№ Найменування предмета Матеріал Кількість Одиниця вимірювання
5 Ніж столовий з нержавіючої сталі 500 шт
03 травня 2024 року ФОП Шинкар Ю.І. було подано Вимогу (Скаргу) про скасування вищевказаного Рішення про відхилення тендерної пропозиції, з мотивів того, що невідповідність могла бути усунена ним шляхом надання виправленої технічної специфікації із зазначенням кількості, яка передбачалась пунктом 5 в додатку 4 до тендерної документації, що не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури, що передбачене п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі за текстом – Особливості).
Вищевказана Вимога (Скарга) була залишена Замовником 07 травня 2024 року без задоволення, в обґрунтування своєї відмови Замовник послався на той факт, що ФОП Шинкар Ю.І. не було зазначено яка саме кількість ножів столових є у одному наборі, що є суттєвою помилкою, оскільки надання 125 наборів не дає гарантії Замовнику вважати, що у цих наборах буде необхідна кількість ножів, що дорівнює заявленій необхідності у 500 шт. ножів столових, а надання кількості предмету закупівлі, що не відповідає вимогам, встановленим у Документації не відносяться до документів, визначених пунктом 30 Особливостей, тобто не підлягають виправленню протягом 24 годин, та не є підставою для усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції Учасника.
З Оскаржуваним рішенням ФОП Шинкар Ю.І не згоден, вважає його протиправним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Кваліфікація
UA-2024-04-19-006533-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
З Оскаржуваним рішенням ФОП Шинкар Ю.І не згоден, вважає його протиправним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Як зазначено вище, в Оскаржуваному рішенні Замовник зазначає, що у тендерній пропозиції ФОП Шинкар Ю.І. «пропонується під номером 5 ««VIN-6001-1/4К Набір ножів столових 1/4 VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC – набір 125»
№ Найменування предмета Одиниця виміру Кількість
5 VIN-6001-1/4К Набір ножів столових 1/4 VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC Н-р 125
в той час коли у додатку 4 до тендерної документації технічними вимогами передбачалось під номером 5 «Ніж столовий – 500 штук», що є порушенням вимогам Додатку 4 тендерної документації
№ Найменування предмета Матеріал Кількість Одиниця вимірювання
5 Ніж столовий з нержавіючої сталі 500шт
Однак, вищевказане твердження Замовника в Оскаржуваному рішенні не відповідає дійсності, оскільки в Тендерній пропозиції (Додаток №4) під номером 5 мною було зазначено:
№ Найменування предмета Матеріал Кількість Одиниця вимірювання
5 Ніж столовий з нержавіючої сталі 500 шт
Водночас, у зв’язку з наданням ФОП Шинкар Ю.І. еквіваленту частини товарів, ним було подано інформацію про еквівалентність, в т.ч.,
№
з/п Найменування товару відповідно до тендерної документації Найменування запропонованого товару у тендерній пропозиції
Міжнародна непатентована назва (склад/діюча речовина) Торгівельна назва, форма випуску, дозування К-сть
шт. Міжнародна непатентована назва (склад/діюча речовина) Торгівельна назва,
форма випуску, дозування К-сть шт.
3 Ніж столовий Ніж столовий 500 VIN-6001-1/4К Набір ножів столових 1/4 VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC VIN-6001-1/4К Набір ножів столових ¼ ТМ VINNARC Ніж столовий
Довжина 230мм 125 н-р, де позначення «1/4» згідно міжнародної практики маркування означало «в 1 наборі 4 предмети».
У відповідності з п.1 Особливостей, ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вищезазначена невідповідність могла бути усунена учасником ФОП Шинкар Ю.І. процедури закупівлі шляхом надання виправленої технічної специфікації із зазначенням кількості, яка передбачалась пунктом 5 в додатку 4 до тендерної документації, що не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури, в тому числі, з огляду на роз’яснення виробника продукції, яке підтверджує кількісний склад наборів, заявлених ФОП Шинкар Ю.І у тендерній пропозиції, тому вимоги ч.43 Особливостей розповсюджуються на правовідносини, що виникли між Замовником та ФОП Шинкар Ю.І.
Таким чином, для уточнення та усунення розбіжностей в технічній специфікації, поданій ФОП Шинкар Ю.І в тендерній пропозиції, Замовник був зобов’язаний у строк не меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чого він не зробив, що призвело до винесення ним протиправного Оскаржуваного рішення та фактичного усунення ФОП Шинкар Ю.І як учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією від участі у процедурі закупівлі.
Разом з тим, Замовник у відповіді про відхилення вимоги ФОП Шинкар Ю.І безпідставно посилається на Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка своїм рішенням №6069-р/пк-пз від 08.05.2023 року, номер оголошення про проведення закупівлі UA-2023-03-31-005022-a, просто вириваючи фразу із його контексту, оскільки мають місце зовсім інші факти та обставини проведення цієї процедури.
Лист-роз’яснення виробника продукції, яке підтверджує кількісний склад наборів, заявлених ФОП Шинкар Ю.І
Вищезазначена невідповідність могла бути усунена учасником ФОП Шинкар Ю.І. процедури закупівлі шляхом надання виправленої технічної специфікації із зазначенням кількості, яка передбачалась пунктом 5 в додатку 4 до тендерної документації, що не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури, в тому числі, з огляду на роз’яснення виробника продукції, яке підтверджує кількісний склад наборів, заявлених ФОП Шинкар Ю.І у тендерній пропозиції, тому вимоги ч.43 Особливостей розповсюджуються на правовідносини, що виникли між Замовником та ФОП Шинкар Ю.І.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення процедури закупівлі ідентифікатор №UA-2024-04-19-006533-a.
2. Скаргу Фізичної особи-підприємця Шинкар Юрія Івановича задовольнити у повному обсязі.
3. Зобов’язати Замовника - Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України (18034, Україна, м.Черкаси, вул.Онопрієнка, будинок 8, код 39117736) скасувати у повному обсязі Рішення, оформлене Протоколом №204 Черкаського інституту пожежної безпеки ім.Героїв Чорнобиля НУЦЗ України від 02 травня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Шинкар Юрія Івановича у закупівлі №UA-2024-04-19-006533-а.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення процедури закупівлі ідентифікатор №UA-2024-04-19-006533-a.
2. Скаргу Фізичної особи-підприємця Шинкар Юрія Івановича задовольнити у повному обсязі.
3. Зобов’язати Замовника - Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України (18034, Україна, м.Черкаси, вул.Онопрієнка, будинок 8, код 39117736) скасувати у повному обсязі Рішення, оформлене Протокол № 213 від 07.05.2024 Розгляду тендерних пропозицій Черкаського інституту пожежної безпеки ім.Героїв Чорнобиля НУЦЗ України щодо визнаня ФОП Майстренко Світлана Олександрівна переможцем торгів та укладання відповідного договору про закупівлю товарів.
Автор:
2971004331, ФОП ШИНКАР ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛ.КОСМОНАВТІВ, будинок 28, квартира 71
За лотом 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Тарілка супова, Тарілка обідня, Чашка скляна, Салатник, Ніж столовий, Набір для спецій, Виделка одноразова, Ложка одноразова, Ніж одноразовий, Котел з кришкою, Каструля 19л з кришкою, Каструля 15л з кришкою, Гастроємність ? з кришкою, Гастроємність 1/1 з кришкою, Рукавички, Столова ложка, Столова вилка, Пластиковий піднос, Поліетиленові рукавички, Фартух ПЕ)
UA-2024-04-19-006533-a.c3
Дата:
11.05.2024 16:58
Стан:
Очікує розгляду
Неправомірне відхилення тедерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Шинкар Ю.І. та рішення про визнання переможцем іншого учасника.
Скарга на рішення Замовника (Протокол від 02 травня 2024 року №204) про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів «UA-2024-04-19-006533-a»
ФОП Шинкар Юрій Іванович
26 квітня 2024 року мною, Фізичною особою-підприємцем Шинкар Юрієм Івановичем (надалі за текстом – ФОП Шинкар Ю.І.) для участі у процедурі закупівлі UA-2024-04-19-006533-a було подано тендерну пропозицію, в тому числі, Додаток 4 -Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Тарілка супова, Тарілка обідня, Чашка скляна, Салатник, Ніж столовий, Набір для спецій, Виделка одноразова, Ложка одноразова, Ніж одноразовий, Котел з кришкою, Каструля 19л з кришкою, Каструля 15л з кришкою, Гастроємність ½ з кришкою, Гастроємність 1/1 з кришкою, Рукавички, Столова ложка, Столова вилка, Пластиковий піднос, Поліетиленові рукавички, Фартух ПЕ).
02 травня 2024 року Замовником було прийнято Рішення, оформлене Протоколом №204 (надалі за текстом – Оскаржуване рішення), яким було відхилено тендерну пропозицію ФОП Шинкар Ю.І. у зв’язку з тим, що вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: у тендерній пропозиції учасником пропонується під номером 5 «VIN-6001-1/4К Набір ножів столових 1/4 VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC – набір 125»,
№ Найменування предмета Одиниця виміру Кількість
5 VIN-6001-1/4К Набір ножів столових 1/4 VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC Н-р 125
в той час коли у додатку 4 до тендерної документації технічними вимогами передбачалось під номером 5 «Ніж столовий – 500 штук», що є порушенням вимогам Додатку 4 тендерної документації
№ Найменування предмета Матеріал Кількість Одиниця вимірювання
5 Ніж столовий з нержавіючої сталі 500 шт
03 травня 2024 року ФОП Шинкар Ю.І. було подано Вимогу (Скаргу) про скасування вищевказаного Рішення про відхилення тендерної пропозиції, з мотивів того, що невідповідність могла бути усунена ним шляхом надання виправленої технічної специфікації із зазначенням кількості, яка передбачалась пунктом 5 в додатку 4 до тендерної документації, що не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури, що передбачене п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі за текстом – Особливості).
Вищевказана Вимога (Скарга) була залишена Замовником 07 травня 2024 року без задоволення, в обґрунтування своєї відмови Замовник послався на той факт, що ФОП Шинкар Ю.І. не було зазначено яка саме кількість ножів столових є у одному наборі, що є суттєвою помилкою, оскільки надання 125 наборів не дає гарантії Замовнику вважати, що у цих наборах буде необхідна кількість ножів, що дорівнює заявленій необхідності у 500 шт. ножів столових, а надання кількості предмету закупівлі, що не відповідає вимогам, встановленим у Документації не відносяться до документів, визначених пунктом 30 Особливостей, тобто не підлягають виправленню протягом 24 годин, та не є підставою для усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції Учасника.
З Оскаржуваним рішенням ФОП Шинкар Ю.І не згоден, вважає його протиправним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Кваліфікація
UA-2024-04-19-006533-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
З Оскаржуваним рішенням ФОП Шинкар Ю.І не згоден, вважає його протиправним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Як зазначено вище, в Оскаржуваному рішенні Замовник зазначає, що у тендерній пропозиції ФОП Шинкар Ю.І. «пропонується під номером 5 ««VIN-6001-1/4К Набір ножів столових 1/4 VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC – набір 125»
№ Найменування предмета Одиниця виміру Кількість
5 VIN-6001-1/4К Набір ножів столових 1/4 VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC Н-р 125
в той час коли у додатку 4 до тендерної документації технічними вимогами передбачалось під номером 5 «Ніж столовий – 500 штук», що є порушенням вимогам Додатку 4 тендерної документації
№ Найменування предмета Матеріал Кількість Одиниця вимірювання
5 Ніж столовий з нержавіючої сталі 500шт
Однак, вищевказане твердження Замовника в Оскаржуваному рішенні не відповідає дійсності, оскільки в Тендерній пропозиції (Додаток №4) під номером 5 мною було зазначено:
№ Найменування предмета Матеріал Кількість Одиниця вимірювання
5 Ніж столовий з нержавіючої сталі 500 шт
Водночас, у зв’язку з наданням ФОП Шинкар Ю.І. еквіваленту частини товарів, ним було подано інформацію про еквівалентність, в т.ч.,
№
з/п Найменування товару відповідно до тендерної документації Найменування запропонованого товару у тендерній пропозиції
Міжнародна непатентована назва (склад/діюча речовина) Торгівельна назва, форма випуску, дозування К-сть
шт. Міжнародна непатентована назва (склад/діюча речовина) Торгівельна назва,
форма випуску, дозування К-сть шт.
3 Ніж столовий Ніж столовий 500 VIN-6001-1/4К Набір ножів столових 1/4 VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC VIN-6001-1/4К Набір ножів столових ¼ ТМ VINNARC Ніж столовий
Довжина 230мм 125 н-р, де позначення «1/4» згідно міжнародної практики маркування означало «в 1 наборі 4 предмети».
У відповідності з п.1 Особливостей, ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вищезазначена невідповідність могла бути усунена учасником ФОП Шинкар Ю.І. процедури закупівлі шляхом надання виправленої технічної специфікації із зазначенням кількості, яка передбачалась пунктом 5 в додатку 4 до тендерної документації, що не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури, в тому числі, з огляду на роз’яснення виробника продукції, яке підтверджує кількісний склад наборів, заявлених ФОП Шинкар Ю.І у тендерній пропозиції, тому вимоги ч.43 Особливостей розповсюджуються на правовідносини, що виникли між Замовником та ФОП Шинкар Ю.І.
Таким чином, для уточнення та усунення розбіжностей в технічній специфікації, поданій ФОП Шинкар Ю.І в тендерній пропозиції, Замовник був зобов’язаний у строк не меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чого він не зробив, що призвело до винесення ним протиправного Оскаржуваного рішення та фактичного усунення ФОП Шинкар Ю.І як учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією від участі у процедурі закупівлі.
Разом з тим, Замовник у відповіді про відхилення вимоги ФОП Шинкар Ю.І безпідставно посилається на Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка своїм рішенням №6069-р/пк-пз від 08.05.2023 року, номер оголошення про проведення закупівлі UA-2023-03-31-005022-a, просто вириваючи фразу із його контексту, оскільки мають місце зовсім інші факти та обставини проведення цієї процедури.
Лист-роз’яснення виробника продукції, яке підтверджує кількісний склад наборів, заявлених ФОП Шинкар Ю.І
Вищезазначена невідповідність могла бути усунена учасником ФОП Шинкар Ю.І. процедури закупівлі шляхом надання виправленої технічної специфікації із зазначенням кількості, яка передбачалась пунктом 5 в додатку 4 до тендерної документації, що не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури, в тому числі, з огляду на роз’яснення виробника продукції, яке підтверджує кількісний склад наборів, заявлених ФОП Шинкар Ю.І у тендерній пропозиції, тому вимоги ч.43 Особливостей розповсюджуються на правовідносини, що виникли між Замовником та ФОП Шинкар Ю.І.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення процедури закупівлі ідентифікатор №UA-2024-04-19-006533-a.
2. Скаргу Фізичної особи-підприємця Шинкар Юрія Івановича задовольнити у повному обсязі.
3. Зобов’язати Замовника - Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України (18034, Україна, м.Черкаси, вул.Онопрієнка, будинок 8, код 39117736) скасувати у повному обсязі Рішення, оформлене Протоколом №204 Черкаського інституту пожежної безпеки ім.Героїв Чорнобиля НУЦЗ України від 02 травня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Шинкар Юрія Івановича у закупівлі №UA-2024-04-19-006533-а.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення процедури закупівлі ідентифікатор №UA-2024-04-19-006533-a.
2. Скаргу Фізичної особи-підприємця Шинкар Юрія Івановича задовольнити у повному обсязі.
3. Зобов’язати Замовника - Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України (18034, Україна, м.Черкаси, вул.Онопрієнка, будинок 8, код 39117736) скасувати у повному обсязі Рішення, оформлене Протокол № 213 від 07.05.2024 Розгляду тендерних пропозицій Черкаського інституту пожежної безпеки ім.Героїв Чорнобиля НУЦЗ України щодо визнаня ФОП Майстренко Світлана Олександрівна переможцем торгів та укладання відповідного договору про закупівлю товарів.
Автор:
2971004331, ФОП ШИНКАР ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛ.КОСМОНАВТІВ, будинок 28, квартира 71
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Тарілка супова (39221210-2 Тарілки), Тарілка обідня (39221210-2 Тарілки), Чашка скляна (39221121-1 Чашки), Салатник (39221240-1 Миски), Ніж столовий (39221000-7 Кухонне приладдя), Набір для спецій (39221000-7 Кухонне приладдя) , Виделка одноразова (39222110-8 Столові прибори і тарілки одноразового використання), Ложка одноразова (39222110-8 Столові прибори і тарілки одноразового використання), Ніж одноразовий (39222110-8 Столові прибори і тарілки одноразового використання), Котел з кришкою (39221000-7 Кухонне приладдя), Каструля 19л з кришкою (39221000-7 Кухонне приладдя), Каструля 15л з кришкою (39221000-7 Кухонне приладдя), Гастроємність ? з кришкою (39221000-7 Кухонне приладдя), Гастроємність 1/1 з кришкою (39221000-7 Кухонне приладдя), Рукавички (39221000-7 Кухонне приладдя), Столова ложка (39223100-2 Ложки), Столова вилка (39223200-3 Виделки), Пластиковий піднос (39221160-6 Таці), Поліетиленові рукавички (39221000-7 Кухонне приладдя), Фартух ПЕ (39221000-7 Кухонне приладдя))
Тендер:
UA-2024-04-19-006533-a
Тип:
вимога
За лотом 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Тарілка супова, Тарілка обідня, Чашка скляна, Салатник, Ніж столовий, Набір для спецій, Виделка одноразова, Ложка одноразова, Ніж одноразовий, Котел з кришкою, Каструля 19л з кришкою, Каструля 15л з кришкою, Гастроємність ? з кришкою, Гастроємність 1/1 з кришкою, Рукавички, Столова ложка, Столова вилка, Пластиковий піднос, Поліетиленові рукавички, Фартух ПЕ)
UA-2024-04-19-006533-a.a1
Дата:
03.05.2024 11:19
Стан:
дано відповідь
Скасування помилкового рішення про відхилення тедерної пропозиції
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості) передбачена можливість для замовника, у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей..
Натомість Особливостями передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов’язаний надати 24 години на їх виправлення.
Слід зазначити, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника. Поряд з цим, вищезазначена невідповідність могла бути усунена учасником ФОП Шинкар Ю.І. процедури закупівлі шляхом надання виправленої технічної специфікації із зазначенням кількості, яка передбачалась пунктом 5 в додатку 4 до тендерної документації, що не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури .
Згідно додатку 4 до тендерної документації технічими вимогами передбачалося під номер 5
«Ніж столовий з нержавіючої сталі -500шт.» мною запропоновано Набір ножів столових ? ТМ VINNARC в кількості 125 наборів, в кількості
500шт. Тобто мною запропонований саме Ніж столовий з нержавіючої сталі, не кухонний ніж, не ніж десертний, а саме той, що відповідає додатку 4 про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Інформування щодо еквівалентності
У разі надання еквіваленту товару Учасник подає у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю еквівалентності у наступній формі:
Ніж столовий
Ніж столовий 500 VIN-6001-1/4К Набір ножів столових 1/4 VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC VIN-6001-1/4К Набір ножів столових ?
ТМ VINNARC
Ніж столовий
Довжина 230мм 125 н-р
Також щодо мене Замовником в порушення пункту 43 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, в частині надання ФОП Шинкар Ю.І технічної специфікації. Таким чином, ненадання Замовником можливості учаснику ФОП Шинкар Ю.І з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією усунути невідповідності в документах відповідно до пункту 43 Особливостей, порушує також принципи здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону, зокрема, об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі максимальна економія, ефективність та пропорційність, що призвело до відхилення тендерної пропозиції.
Сподіваюсь, що уповноважена особа Замовника зможе врахувати мої пояснення, які грунтуются на практиках розгляду справ АМКУ і прийняти правильне і енкономічно вигідне рішення. Все буде Ураїна.
Автор:
2971004331, ФОП ШИНКАР ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛ.КОСМОНАВТІВ, будинок 28, квартира 71
Доброго дня, Фізична особа – підприємець Шинкар Юрій Іванович (далі – Учасник)! З приводу вимоги UA-2024-04-19-006533-a.a1, оприлюдненої 03 травня 2024 р. повідомляємо наступне. Згідно Додатку 4 до ТД, позиція № 5 таблиці – найменування предмета – ніж столовий, матеріал – з нержавіючої сталі, кількість – 500, одиниця вимірювання – шт. Тобто, товар, в якому є потреба у Замовника це – ніж столовий з нержавіючої сталі у кількості 500 шт. Учасником у складі тендерної пропозиції був наданий документ «Додаток 4 технічні та якісні вимоги.pdf» Згідно зі змісту наданого документу, є наявним інформування щодо еквівалентності, зокрема, стосовно позиції № 5 Ножа столового. Учасник повідомляє про надання еквіваленту товару Ніж столовий з нержавіючої сталі у кількості 500 шт. (необхідність Замовника) – VIN-6001-1/4K Набір ножів столових ? VN-4K Knife-4pcs set (VN4-K) VINNARC у кількості 125 н-р (пропозиція Учасника). Виходячи з інформації стосовно надання еквіваленту товару – Учасник надає 125 наборів ножів столових. Однак, Учасником не було зазначено яка саме кількість ножів столових є у одному наборі, що є суттєвою помилкою, оскільки надання 125 наборів не дає гарантії Замовнику вважати, що у цих наборах буде необхідна кількість ножів, що дорівнює заявленій необхідності у 500 шт. ножів столових.
Пропозиція Учасника була відхилена правомірно, на підставі невідповідності тендерної пропозиція умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей ( абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей).
Аналогічну позицію займає Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка своїм рішенням № 6069-р/пк-пз від 08.05.2023 року, номер оголошення про проведення закупівлі UA-2023-03-31-005022-a визначила, що надання кількості предмету закупівлі, що не відповідає вимогам, встановленим у Документації не відносяться до документів, визначених пунктом 30 Особливостей, тобто не підлягають виправленню протягом 24 годин, та не є підставою для усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції Учасника.
Згідно вищезазначеного, тендерна пропозиція Учасника була відхилена правомірно та не підлягала наданню права Учаснику на виправлення невідповідностей протягом 24 годин.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
566 400
грн.
Період подання пропозицій
до
29.04.2024 10:00
Замовник:
Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України