Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту суден від Чорноморська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-19-005785-a
План UA-P-2024-04-08-011917-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 07.05.2024 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 400 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
82 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.04.2024 12:30 до 29.04.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2024 12:30
до 26.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.04.2024 12:30
до 26.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2024 10:00
до 01.05.2024 11:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2024 11:40
до 07.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 01.05.2024 11:40
-
Період уточнень
з 19.04.2024 12:30 до 26.04.2024 00:00
Період оскарження
з 19.04.2024 12:30 до 26.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2024 10:00 до 01.05.2024 11:40
Період кваліфікації
з 29.04.2024 10:00 до 01.05.2024 11:40
Основні параметри
Послуги з ремонту суден
за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги»
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
16 400 000 грн.
Послуги з ремонту суден
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту суден
Примітки
за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги»
Очікувана вартість
16 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
82000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту суден)
Код ДК 021:2015
50240000-9 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 25 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
згідно умов договору
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 25 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
згідно умов договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "ІСРЗ"
Пропозиція:
16 399 935.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.04.2024 12:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швець Олександр Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380486875126
Замовник
ЄДРПОУ
38728418
Повна назва
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
68001
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Чорноморськ (Іллічівськ)
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту суден
Період вимог/скарг з 01.05.2024 11:40 по 07.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
прийнято рішення відхилити пропозицію
Документи кваліфікації
01.05.2024 11:40
-
01.05.2024 11:40
-
29.04.2024 10:00
Витяг з ЄДР
29.04.2024 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 12:30
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 12:30
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту суден ), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-04-19-005785-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПрАТ «ІСРЗ» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано документи не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме договір про закупівлю послуг №36-В-ФДФ-21 від 16.07.2021 надано не в повному обсязі (не надано додаткові угоди, які відповідно до п. 13.1 Договору є його невід’ємною частиною). (Відповідно до п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): аналогічний договір у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів). 2. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати чинне(і) свідоцтво(а) про відповідність підприємства, видане(і) Регістром судноплавства України, яке підтверджує здатність Учасника або співвиконавця, у разі його залучення для виконання певних видів послуг, виконувати послуги за кодами: 22009000, 22014000 та 22014001 (Згідно Правил Регістру судноплавства України). У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про залучення субпідрядних організацій (вих №85000/01-69 від 26.04.2024), в якій зазначено, що Учасник планує провести силами спеціалізованої організації технічне обстеження кранового пристрою (експертизу), з наданням технічного висновку по усуненим дефектам, а також визначення строку подальшої експлуатації крана до наступного обстеження. Технічний висновок (експертизу) узгодити з Регістром судноплавства України. Тобто послуги за кодом 22009000 будуть надаватися в тому числі ТОВ «ДІАЛАБ» ЛТД. У складі пропозиції відсутнє свідоцтво про відповідність підприємства на виконання послуг за кодом 22009000, яке видане співвиконавцю/субпідряднику. (Відповідно до п.4 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): документ відповідно до вимог тендерної документації
Створено
30.04.2024 10:00
Надати до
01.05.2024 10:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
16 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2024 10:00
Замовник:
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380486875126
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
16 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2024 10:00
Замовник:
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380486875126
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності