Показати схожі тендери

Закупівля Установка системи контролю доступу, обліку робочого часу від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-19-004749-a
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 11.05.2024 00:01
Підпис Підпис відсутній
Очікувана вартість:
120 483.67 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
602.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.04.2024 00:00 до 02.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2024 11:46
до 26.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2024 00:00
до 08.05.2024 10:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2024 10:08
до 11.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 08.05.2024 10:08
-
Період уточнень
з 19.04.2024 11:46 до 26.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2024 00:00 до 08.05.2024 10:08
Період кваліфікації
з 02.05.2024 00:00 до 08.05.2024 10:08
Основні параметри
Установка системи контролю доступу, обліку робочого часу
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
120 483.67 грн.
Лот 1.Установка системи контролю доступу, обліку робочого часу
Назва предмета закупівлі
Лот 1.Установка системи контролю доступу, обліку робочого часу
Очікувана вартість
120 483.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
602,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 1 (штуки)
Контролер доступу INT3-F
Опис предмета закупівлі
Контролер доступу INT3-F
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Зчитувач безконтактних карт KR600
Опис предмета закупівлі
Зчитувач безконтактних карт KR600
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Зчитувач CR20-E
Опис предмета закупівлі
Зчитувач CR20-E
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 600 (штуки)
Безконтактна картка з чипом EM-MARINE (86x54x0.92 мм IKT-Card-EM4100
Опис предмета закупівлі
Безконтактна картка з чипом EM-MARINE (86x54x0.92 мм IKT-Card-EM4100
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Турнікет напівзростовий типу тріпод з нержавіючої полірованої сталі, антипаніка, з індикацією ТТ-111НА
Опис предмета закупівлі
Турнікет напівзростовий типу тріпод з нержавіючої полірованої сталі, антипаніка, з індикацією ТТ-111НА
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Пульт управління турнікетом ПУ-Т3
Опис предмета закупівлі
Пульт управління турнікетом ПУ-Т3
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Огородження н/ж D38 h=0.9м без заповнення
Опис предмета закупівлі
Огородження н/ж D38 h=0.9м без заповнення
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Програмна продукція для ПК: "АРМ "Облік перепусток" з ліцензією користувача
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція для ПК: "АРМ "Облік перепусток" з ліцензією користувача
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Програмна продукція для ПК:обліку робочого часу "Інспектор трудової дисципліни" з ліцензією користувача
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція для ПК:обліку робочого часу "Інспектор трудової дисципліни" з ліцензією користувача
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Програмна продукція для ПК: "АРМ "Прохідна+" з ліцензією користувача
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція для ПК: "АРМ "Прохідна+" з ліцензією користувача
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №11 2 (штуки)
Обв'язка н/ж під зчитув. для напівростового турнікета (Г-подібна)
Опис предмета закупівлі
Обв'язка н/ж під зчитув. для напівростового турнікета (Г-подібна)
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №12 1 (штуки)
Акумуляторна батарея 12V7Ah/20Hr TRINIX
Опис предмета закупівлі
Акумуляторна батарея 12V7Ah/20Hr TRINIX
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №13 1 (штуки)
Комп’ютер (сервер), для збору, обробки та зберігання інформації (існуючий)
Опис предмета закупівлі
Комп’ютер (сервер), для збору, обробки та зберігання інформації (існуючий)
Код ДК 021:2015
51213000-8 - Послуги зі встановлення пристроїв обліку робочого часу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
з дати укладання Договору
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
з дня підписання Акта прийому-передачі монтажних і тестувальних робіт
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ "ІНТТЕКС"
Пропозиція:
120 483.67 грн.
Документи закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380996641997
Сайт:
http://charz.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08305644
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Поштовий індекс
63501
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Чугуїв
Адреса
м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.Установка системи контролю доступу, обліку робочого часу
Період вимог/скарг з 08.05.2024 10:08 по 11.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
дискваліфікувати учасника закупівлі № 23803525 ТОВ «Компанія «ІНТТЕКС», так як потенційний переможець Конкурсу не надав документи, що вимагались Конкурсною документацією
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! Ваше підприємство є учасником конкурсної закупівлі UA-2024-04-19-004749-а та знаходиться на етапі «Кваліфікація». ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (додати) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина Додатку 1 до Конкурсної документації: п.1 - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. п.2 - Звіт про фінансові результати, що підтверджує наявність доходу підприємства за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції (квитанцію). ІІ частина Додатку 1 до Конкурсної документації: 1) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не було знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 2) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не було знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 3) Витяг з ЄДР; 4) Схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 5) Документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). Відповідальна особа
Створено
06.05.2024 10:27
Надати до
07.05.2024 10:27
Торги не відбулися
Очікувана вартість
120 483.67 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380996641997
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
120 483.67 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380996641997
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності