Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт підвальних приміщень ЗДО "Дубочок" для влаштування споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: с. Зубра Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-19-003117-a
План UA-P-2024-04-19-002635-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 11.05.2024 13:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 485 542.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 427.71 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.04.2024 11:26 до 04.05.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2024 11:26
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.04.2024 11:26
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2024 12:38
до 10.05.2024 19:06
Залишилось 1 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.05.2024 18:48
до 16.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.05.2024 19:06
-
Період уточнень
з 19.04.2024 11:26 до 01.05.2024 00:00
Період оскарження
з 19.04.2024 11:26 до 01.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 12:38 до 10.05.2024 19:06
Період кваліфікації
з 06.05.2024 12:38 до 10.05.2024 19:06
Основні параметри
«Капітальний ремонт підвальних приміщень ЗДО "Дубочок" для влаштування споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: с. Зубра Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Під кількістю 1 робота, слід розуміти обсяг згідно ТС (Додаток 2).
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 485 542.4 грн.
«Капітальний ремонт підвальних приміщень ЗДО "Дубочок" для влаштування споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: с. Зубра Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт підвальних приміщень ЗДО "Дубочок" для влаштування споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: с. Зубра Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Примітки
Під кількістю 1 робота, слід розуміти обсяг згідно ТС (Додаток 2).
Очікувана вартість
4 485 542.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22427,71
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 12:15
Закінчення аукціону
06.05.2024 12:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт підвальних приміщень ЗДО "Дубочок" для влаштування споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: с. Зубра Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81135, Україна, Львівська область, с. Зубра, вул. Івана Франка 20-Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП БЕКАС-БУД
Пропозиція:
3 725 005.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Пропозиція:
4 059 036 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 12:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2024 11:23
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Матвіїв
Електронна пошта
Телефон
+380671668097
Замовник
ЄДРПОУ
41850927
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ
Поштовий індекс
81131
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
село Солонка
Адреса
вул.Центральна, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт підвальних приміщень ЗДО "Дубочок" для влаштування споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: с. Зубра Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 10.05.2024 18:48 по 10.05.2024 18:55
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2024 18:48
Довідка НАЗК
10.05.2024 18:48
-
06.05.2024 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 10:52
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 10:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП БЕКАС-БУД (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт підвальних приміщень ЗДО "Дубочок" для влаштування споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: с. Зубра Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пп.1 п. 3 ДОДАТКУ №1 до Тендерної документації Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше двох, не менше, ніж один з яких виконаний повністю. Аналогічним договором є договір, (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою та характером робіт капітальний ремонт та ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, незалежно від джерел фінансування. В одному з двох наданих Учасником в складі тендерної пропозиції договорах, а саме в договорі підряду № 2рр/2018 від 30 липня 2018 р. зазначено характер робіт: реставрація, що не відповідає вимогам п. 3 ДОДАТКУ №1 ДО Тендерної документації 2. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Учасником в наданій ним довідці про наявність працівників зазначено директора Бекаса Романа Дмитровича, однак на нього не надано трудової книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витягу з трудової книжки із записами про прийом на роботу або саме наказу або витягу з наказу саме про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На усунення невідповідностей необхідно надати: - приведену у відповідність Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. - Скановану з оригіналу копію ще одного аналогічного договору, інформацію щодо якого вказати у довідці форми Таблиці «Г». Загальна кількість аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції має бути не менше двох, не менше, ніж один з яких виконаний повністю. Аналогічним договором є договір, (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою та характером робіт капітальний ремонт та ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, незалежно від джерел фінансування. - Документи, що засвідчують факт виконання робіт за таким доданим договором, що вказаний в довідці а саме: довідки форми КБ-3. - Скановану з оригіналу копію листа-відгука про співпрацю від замовника за таким доданим договором, що буде учасником вказаний в довідці. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер, дату видачі такого документу (не раніше 2023 р.), суму та інформацію про стан виконання договору. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти державної чи комунальної форми власності. - Платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати надання послуг згідно такого доданого аналогічного договору та довідки Таблиці «Г». - трудову книжку (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витягу з трудової книжки із записами про прийом на роботу або саме наказ або витяг з наказу саме про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій на вказаного в довідці директора Бекаса Романа Дмитровича. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.05.2024 17:31
Надати до
10.05.2024 17:31
Період вимог/скарг з 10.05.2024 19:06 по 16.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2024 19:06
Довідка НАЗК
10.05.2024 19:06
-
10.05.2024 18:55
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-04-19-003117-a-a2
Очікує підписання
3 725 005.2 грн.
3 725 005.2 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт підвальних приміщень ЗДО "Дубочок" для влаштування споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: с. Зубра Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Капітальний ремонт підвальних приміщень ЗДО "Дубочок" для влаштування споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: с. Зубра Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
робота
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 485 542.4 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 01:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ
Контактний телефон:
+380671668097
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 485 542.4 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 01:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ
Контактний телефон:
+380671668097
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності