Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні (Деревина дров’яна, 1а група порід) (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) від Летківський ліцей Тростянецької селищної ради Вінницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-19-003009-a
План UA-P-2024-04-19-003199-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 09.05.2024 15:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
862 875 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 314.38 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.04.2024 10:46 до 30.04.2024 10:51
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2024 10:46
до 27.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.04.2024 10:46
до 27.04.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.05.2024 14:15
-
Залишилось 5 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.05.2024 09:23
до 15.05.2024 00:00
Період уточнень
з 19.04.2024 10:46 до 27.04.2024 00:00
Період оскарження
з 19.04.2024 10:46 до 27.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2024 14:15
Основні параметри
Дрова паливні (Деревина дров’яна, 1а група порід) (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
862 875 грн.
Дрова паливні (Деревина дров’яна, 1а група порід) (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
Назва предмета закупівлі
Дрова паливні (Деревина дров’яна, 1а група порід) (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
Очікувана вартість
862 875 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4314,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.05.2024 13:46
Закінчення аукціону
01.05.2024 14:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні (Деревина дров’яна, 1а група порід) (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
442.5
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
24310, Україна, Вінницька область, село Летківка, вулиця Центральна, 136
Дата постачання по
31.12.2024 10:51
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП НЕТУДИХАТА ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСІЙОВИЧ
Пропозиція:
816 412.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Бабій Владислав Володимирович"
Пропозиція:
654 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ОБІДНИК КОСТЯНТИН ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
654 678.75 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.05.2024 13:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.04.2024 10:50
-
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кузик Юлія Олексіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380960385510
Замовник
ЄДРПОУ
26227818
Повна назва
Летківський ліцей Тростянецької селищної ради Вінницької області
Поштовий індекс
24310
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Гайсинський район село Летківка
Адреса
вул Центральна 136
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова паливні (Деревина дров’яна, 1а група порід) (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
Період вимог/скарг з 03.05.2024 9:23 по 09.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Уповноважена особа вирішила відхилити тендерну пропозицію- ФОП Обідник Костянтин Іванович, пропозиція якого за результатом автоматичної оцінки за предметом закупівлі: ДК 021:2015, код 03410000-7 – Деревина (Дрова паливні (Деревина дров’яна, 1а група порід) (ідентифікатор оголо¬шення про закупівлю UA-2024-04-19-003009-a) (далі – предмет закупівлі) внаслідок того, що «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей» – підпункт 2 пункту 44 Постанови про особливості.
Документи кваліфікації
03.05.2024 09:23
-
Повідомлення про рішення
01.05.2024 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 10:47
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 10:47
Період вимог/скарг з 09.05.2024 15:45 по 15.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Уповноважена особа вирішила відхилити тендерну пропозицію - ФОП Бабій Владислав Володимирович, пропозиція якого за результатом автоматичної оцінки за предметом закупівлі: ДК 021:2015, код 03410000-7 – Деревина (Дрова паливні (Деревина дров’яна, 1а група порід) (ідентифікатор оголо¬шення про закупівлю UA-2024-04-19-003009-a) (далі – предмет закупівлі) внаслідок того, що «тендерна пропозиція:не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей» – підпункт 2 пункту 44 Постанови про особливості.
Документи кваліфікації
09.05.2024 15:45
-
Повідомлення про рішення
03.05.2024 09:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 10:47
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2024 10:47
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2024 15:45
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-05-06-000010
Дата створення проекту
06.05.2024 11:39
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
06.05.2024 14:32
Дата завершення моніторингу
28.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.05.2024 №35-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 06.05.2024 №35-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6. UA-2024-04-19-003009-a, 19.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2024 00:00
Документи рішення
06.05.2024 14:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дров паливних (деревини дров’яної, 1а групи порід) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-19-003009-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового ко нтролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Яким чином вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надайте посилання яке буде доступне для перегляду. 3. З яких підстав тендерна документація (пункт 13 таблиці 2 додатку 1) містить вимогу щодо надання учасником та переможцем процедури закупівлі документу, що підтверджує відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178, тоді як дана вимога виключена з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
08.05.2024 17:02
Орган перевірки
14.05.2024 00:00
Документи повідомлення
08.05.2024 17:03
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
862 875 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 10:51
Замовник:
Летківський ліцей Тростянецької селищної ради Вінницької області
Контактний телефон:
+380960385510
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
862 875 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 10:51
Замовник:
Летківський ліцей Тростянецької селищної ради Вінницької області
Контактний телефон:
+380960385510
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності