Показати схожі тендери

Закупівля Ванни для миття посуду (односекційні, двосекційні, трисекційні), стелаж для зберігання (столового посуду, продуктів) (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-18-010943-a
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 29.04.2024 01:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 756 758 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 790.13 грн. (0,05 %)
Вартість подання пропозиції:
5 916 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2024 01:00 до 29.04.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2024 15:50
до 24.04.2024 01:00
Період уточнень
з 18.04.2024 15:50 до 24.04.2024 01:00
Основні параметри
Ванни для миття посуду (односекційні, двосекційні, трисекційні), стелаж для зберігання (столового посуду, продуктів) (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
358 025 грн.
Лот 1 - Ванни для миття посуду односекційні (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015)
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Ванни для миття посуду односекційні (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015)
Примітки
Ванни для миття посуду односекційні - 100 штук
Очікувана вартість
358 025 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1790,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ванни для миття посуду односекційні
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. У разі проведення оплати за партію Товару на умовах часткової попередньої оплати остаточний розрахунок за партію поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання відповідного Акту приймання Товару, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або ОТРИМУВАЧА.
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
558 350 грн.
Лот 2 - Ванни для миття посуду двосекційні (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015)
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - Ванни для миття посуду двосекційні (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015)
Примітки
Ванни для миття посуду двосекційні - 100 штук
Очікувана вартість
558 350 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2791,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ванни для миття посуду двосекційні
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. У разі проведення оплати за партію Товару на умовах часткової попередньої оплати остаточний розрахунок за партію поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання відповідного Акту приймання Товару, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або ОТРИМУВАЧА.
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
711 900 грн.
Лот 3 - Ванни для миття посуду трисекційні (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015)
Назва предмета закупівлі
Лот 3 - Ванни для миття посуду трисекційні (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015)
Примітки
Ванни для миття посуду трисекційні - 100 штук
Очікувана вартість
711 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3559,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ванни для миття посуду трисекційні
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. У разі проведення оплати за партію Товару на умовах часткової попередньої оплати остаточний розрахунок за партію поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання відповідного Акту приймання Товару, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або ОТРИМУВАЧА.
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 072 450 грн.
Лот 4 - Стелаж для зберігання столового посуду (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015)
Назва предмета закупівлі
Лот 4 - Стелаж для зберігання столового посуду (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015)
Примітки
Стелаж для зберігання столового посуду - 100 штук
Очікувана вартість
1 072 450 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5362,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стелаж для зберігання столового посуду
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. У разі проведення оплати за партію Товару на умовах часткової попередньої оплати остаточний розрахунок за партію поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання відповідного Акту приймання Товару, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або ОТРИМУВАЧА.
Лот № 5 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 056 033 грн.
Лот 5 - Стелаж для зберігання продуктів (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015)
Назва предмета закупівлі
Лот 5 - Стелаж для зберігання продуктів (Обладнання для закладів громадського харчування 39310000-8 ДК 021:2015)
Примітки
Стелаж для зберігання продуктів - 100 штук
Очікувана вартість
1 056 033 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5280,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стелаж для зберігання продуктів
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. У разі проведення оплати за партію Товару на умовах часткової попередньої оплати остаточний розрахунок за партію поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання відповідного Акту приймання Товару, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або ОТРИМУВАЧА.
Документи закупівлі
18.04.2024 15:52
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Єремєєва
Електронна пошта
Телефон
+380975621706
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 756 758 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2024 01:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 756 758 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2024 01:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності