Показати схожі тендери

Закупівля Технічний засіб фотофіксації порушень - планшет від ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-18-007754-a
План UA-P-2024-04-18-007345-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.05.2024 11:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
235 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 179 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2024 14:06 до 26.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2024 14:06
до 23.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2024 14:06
до 23.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.04.2024 15:31
до 30.04.2024 17:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2024 17:32
до 06.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.04.2024 17:32
до 07.05.2024 11:35
Період уточнень
з 18.04.2024 14:06 до 23.04.2024 00:00
Період оскарження
з 18.04.2024 14:06 до 23.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.04.2024 15:31 до 30.04.2024 17:32
Період кваліфікації
з 26.04.2024 15:31 до 30.04.2024 17:32
Основні параметри
Технічний засіб фотофіксації порушень - планшет
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
235 800 грн.
Технічний засіб фотофіксації порушень - планшет
Назва предмета закупівлі
Технічний засіб фотофіксації порушень - планшет
Очікувана вартість
235 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1179,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.04.2024 15:02
Закінчення аукціону
26.04.2024 15:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічний засіб фотофіксації порушень - планшет
Код ДК 021:2015
30213200-7 - Планшетні комп’ютери
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставлений Товар оплачується Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня його прийняття у власність та підписання видаткової накладної (накладної), при умові отримання від Продавця всіх документів, передбачених п.3.4. Договору, за умови бюджетного фінансування.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ МОБАЙЛ АЙТI
Пропозиція:
232 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГУДОЖНИК ВАДИМ ВІТАЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
195 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
174 568.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.04.2024 15:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2024 14:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Зайцева
Електронна пошта
Телефон
+380930826640
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/inspekciya-z-pitan-kontrolyu-za-parkuvannyam-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
42403446
Повна назва
ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Кваліфікація
Лот № 1 Технічний засіб фотофіксації порушень - планшет
Період вимог/скарг з 30.04.2024 17:32 по 06.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2024 17:32
Довідка НАЗК
30.04.2024 17:32
-
26.04.2024 15:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2024 14:06
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2024 14:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по закупівлі UA-2024-04-18-007754-a Технічний засіб фотофіксації порушень - планшет ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)( ДК 021:2015: 30213200-7 - Планшетні комп’ютери) 1) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.1. Розділом 3 пунктом 1 Тендерної документації, зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, передбачено надати: 1.1.1. Інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), назву виробника та країну походження виробника); 1.1.2. Відомість про учасника за формою, згідно Додатком 5; 1.1.3. Замовник, відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст.614ЦКУ, не несе відповідальності за відсутність замовленого фінансування з міського бюджету у м. Дніпрі та не проведення платежів органами Державної казначейської служби України, якщо ним були вчинені всі можливі заходи для здійснення виконання зобов’язань по Договору. Учасник згоден з відтермінуванням оплати за Товар на строк до 180 днів. Учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією постачання товару у відповідності до вищезазначених умов. 1.2. Додатком 3 до тендерної документації, Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, визначено кваліфікаційна вимога, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.2.1 Пунктом 1 передбачено разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники надають видаткові накладні (накладні), що свідчать про повне виконання наданого договору (загальна вартість видаткових накладних, наданих у складі пропозиції, повинна свідчити про 100% виконання наданого договору). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника, документи, які потребують внесення змін: 2.1. В Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації - Порівняльна таблиця не вказано назву виробника та країну походження виробника; 2.2. В Відомості про учасника за формою, згідно Додатком 5, відсутня дата реєстрації ТОВ Учасника; 2.3. В гарантійному листі вих. № 12/09-04/011 від 25.04.2024, Учасник не вказав інформацію, про згоду з відтермінуванням оплати за Товар на строк до 180 днів; 2.4. У видатковій накладній № 195 від 15.12.2022 до договору № 645-22 від 12.12.2022, відсутня печатка Покупця – КП «Первомайський міський центр первинної медико-санітарної допомоги «Первомайської міської ради». 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи: 3.1. Інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), із зазначенням назви виробника та країни походження виробника); 3.2. Відомість про учасника за формою, згідно Додатком 5, із зазначенням дати реєстрації ТОВ Учасника; 3.3. Учасник згоден з відтермінуванням оплати за Товар на строк до 180 днів. Надати Гарантійний лист із гарантією постачання товару у відповідності до вищезазначеної умови; 3.4. Видаткову накладну № 195 від 15.12.2022 до договору № 645-22 від 12.12.2022, з відбитком печатки Покупця – КП «Первомайський міський центр первинної медико-санітарної допомоги «Первомайської міської ради».
Створено
29.04.2024 17:13
Надати до
30.04.2024 17:13
Договір
UA-2024-04-18-007754-a-c1
Підписаний і діє
Номер
12
174 568.5 грн.
145 473.75 грн.
З ПДВ
Підписано
07.05.2024
Строк дії договору з
07.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
15 (штуки)
Технічний засіб фотофіксації порушень - планшет
Номенклатура
Технічний засіб фотофіксації порушень - планшет
Кількість
15
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
07.05.2024 11:35
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
235 800 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2024 00:00
Замовник:
ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380930826640
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
235 800 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2024 00:00
Замовник:
ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380930826640
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності