Показати схожі тендери

Закупівля лот 1 - Телевізори діагоналлю 50 дюймів, лот 2 - Телевізори діагоналлю 60 дюймів від Військова частина 3078 Національної гвардії України.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-18-006213-a
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 08.05.2024 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
950 грн. (0,45 %)
Вартість подання пропозиції:
816 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2024 12:00 до 30.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2024 12:57
до 24.04.2024 12:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2024 00:01
до 03.05.2024 13:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.05.2024 13:51
до 08.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 03.05.2024 13:52
-
Період уточнень
з 18.04.2024 12:57 до 24.04.2024 12:00
Період кваліфікації
з 30.04.2024 00:01 до 03.05.2024 13:52
Період кваліфікації
з 30.04.2024 00:01 до 03.05.2024 13:52
Основні параметри
лот 1 - Телевізори діагоналлю 50 дюймів, лот 2 - Телевізори діагоналлю 60 дюймів
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
95 000 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
Телевізори діагоналлю 50 дюймів
Очікувана вартість
95 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
950,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Телевізори діагоналлю 50 дюймів
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів, з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Різніченко Альона Олександрівна"
Пропозиція:
62 631 грн.
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
115 000 грн.
Лот 2.
Назва предмета закупівлі
Лот 2.
Примітки
Телевізори діагоналлю 60 дюймів
Очікувана вартість
115 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1150,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Телевізори діагоналлю 60 дюймів
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів, з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Різніченко Альона Олександрівна"
Пропозиція:
103 456 грн.
Документи закупівлі
18.04.2024 12:57
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Камінська Ірина Вячеславівна
Електронна пошта
Телефон
380444624862
Сайт:
http://ngu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
25574423
Повна назва
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 03.05.2024 13:51 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
1. Відхилити пропозицію Учасника щодо Закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель відповідно до вимог статей 10 та 14 Закону.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 16.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником у складі пропозиції надано виписку з ЄДР, витяг з ЄДР та податкову декларацію платника єдиного податку у вигляді електронних документів, які не містять фізичних підписів та печаток, при цьому на дані документи не накладено КЕП. Згідно вимог пункту 16.2. Оголошення якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, електронні документи, які надані у складі пропозиції з накладеними КЕП/УЕП. 2. Пункт 6 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Учасником у складі пропозиції надано файл «Додаток № 1 Гарантійний лист про відсутність санкційних обмежень.pdf», який не відкривається, файл пошкоджений. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 3. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь) зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі пропозиції надано Договір №0101/2023 від 01 грудня 2023 укладений між ФОП Різніченко Альоною Олександрівною та ТОВ «ЮДІТРЕЙД». Приміщення передане в оренду належить Орендодавцеві (ТОВ «ЮДІТРЕЙТД») на праві користування згідно договору оренди №15 від 05 грудня 2019 року укладеного між ТОВ «ТВК Крайт» та ТОВ «ЮДІТРЕЙТ». При цьому згідно пп. д/ пункту 6.2. зазначеного договору передача приміщення або його частини в суборенду дозволяється виключно з письмової згоди Орендодавця. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, письмову згоду ТОВ «ТВК Крайт» на передачу частини приміщення в суборенду, для підтвердження чинності договору оренди та відсутності повідомлень про розірвання договору. 4. Пункт 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист №5955 від 25 квітня 2024 року від Іноземного підприємства «І-АР-СІ» в якому не зазначені підстави представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) компанії «Malead Limited». Також в зазначеному листі не зазначено строк поставки запропонованого товару. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, гарантійний лист від Іноземного підприємства «І-АР-СІ», в якому зазначити підстави представництва компанії «Malead Limited» (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) та строк поставки запропонованого товару.
Створено
01.05.2024 12:02
Надати до
02.05.2024 12:02
Лот № 2 Лот 2.
Період вимог/скарг з 03.05.2024 13:52 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
1. Відхилити пропозицію Учасника щодо Закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель відповідно до вимог статей 10 та 14 Закону.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 16.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником у складі пропозиції надано виписку з ЄДР, витяг з ЄДР та податкову декларацію платника єдиного податку у вигляді електронних документів, які не містять фізичних підписів та печаток, при цьому на дані документи не накладено КЕП. Згідно вимог пункту 16.2. Оголошення якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, електронні документи, які надані у складі пропозиції з накладеними КЕП/УЕП. 2. Пункт 6 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Учасником у складі пропозиції надано файл «Додаток № 1 Гарантійний лист про відсутність санкційних обмежень.pdf», який не відкривається, файл пошкоджений. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 3. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь) зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі пропозиції надано Договір №0101/2023 від 01 грудня 2023 укладений між ФОП Різніченко Альоною Олександрівною та ТОВ «ЮДІТРЕЙД». Приміщення передане в оренду належить Орендодавцеві (ТОВ «ЮДІТРЕЙТД») на праві користування згідно договору оренди №15 від 05 грудня 2019 року укладеного між ТОВ «ТВК Крайт» та ТОВ «ЮДІТРЕЙТ». При цьому згідно пп. д/ пункту 6.2. зазначеного договору передача приміщення або його частини в суборенду дозволяється виключно з письмової згоди Орендодавця. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, письмову згоду ТОВ «ТВК Крайт» на передачу частини приміщення в суборенду, для підтвердження чинності договору оренди та відсутності повідомлень про розірвання договору. 4. Пункт 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист №5956 від 25 квітня 2024 року від Іноземного підприємства «І-АР-СІ» в якому не зазначені підстави представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) компанії «TCL Operations Polska SP z.o.o.». Також в зазначеному листі не зазначено строк поставки запропонованого товару. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, гарантійний лист від Іноземного підприємства «І-АР-СІ», в якому зазначити підстави представництва компанії «TCL Operations Polska SP z.o.o.» (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) та строк поставки запропонованого товару.
Створено
01.05.2024 12:03
Надати до
02.05.2024 12:03
Торги не відбулися
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 00:00
Замовник:
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Контактний телефон:
380444624862
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 00:00
Замовник:
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Контактний телефон:
380444624862
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності