Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Будинку культури за адресою: вул. Шкільна, 1, с. Піски Житомирського району, Житомирської області» від Станишівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-18-001520-a
План UA-P-2024-04-17-015805-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 16.05.2024 10:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 570 102.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2024 09:49 до 03.05.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2024 09:49
до 30.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2024 09:49
до 30.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2024 11:48
до 15.05.2024 16:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2024 16:36
до 21.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.05.2024 16:36
-
Період уточнень
з 18.04.2024 09:49 до 30.04.2024 00:00
Період оскарження
з 18.04.2024 09:49 до 30.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2024 11:48 до 15.05.2024 16:36
Період кваліфікації
з 06.05.2024 11:48 до 15.05.2024 16:36
Основні параметри
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Будинку культури за адресою: вул. Шкільна, 1, с. Піски Житомирського району, Житомирської області»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 27 000,00 гривень Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 570 102.4 грн.
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Будинку культури за адресою: вул. Шкільна, 1, с. Піски Житомирського району, Житомирської області»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Будинку культури за адресою: вул. Шкільна, 1, с. Піски Житомирського району, Житомирської області»
Очікувана вартість
5 570 102.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
27 000
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2024 11:19
Закінчення аукціону
06.05.2024 11:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Будинку культури за адресою: вул. Шкільна, 1, с. Піски Житомирського району, Житомирської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
12431, Україна, Житомирська область, с. Піски Житомирського району, вул. Шкільна,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік становить 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 83 333,33 грн. (вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки).
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ДІАТОМ-А"
Пропозиція:
5 010 842 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
Пропозиція:
5 158 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"
Пропозиція:
5 159 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2024 11:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2024 09:51
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
18.04.2024 09:50
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Заруцька
Електронна пошта
Телефон
+380976845514, +380412558505
Замовник
ЄДРПОУ
04348444
Повна назва
Станишівська сільська рада
Поштовий індекс
12430
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, с. Станишівка
Адреса
Вул. Кооперативна, 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Будинку культури за адресою: вул. Шкільна, 1, с. Піски Житомирського району, Житомирської області»
Період вимог/скарг з 15.05.2024 16:36 по 21.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.05.2024 16:36
Довідка НАЗК
15.05.2024 16:36
-
Звіт про оцінку
Звіт про оцінку
06.05.2024 11:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2024 09:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2024 09:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАТОМ-А" (38267264) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до умов тендерної документації, учаснику необхідно надати довідку про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного) та документи на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасник надав інформаційну довідку про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вих. №50 від 29.04.2024 та документи на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці (файл під назвою «Аналогічний договір.pdf»). Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме: - відповідно до пункту 5.1. Договору № 34/22 від 09.11.2022 року про закупівлю робіт на об’єкті «Реконструкція котельні та системи теплопостачання в Коднянському ліцеї за адресою: вул. Грабовського, 16 Б, с. Кодня Житомирського району Житомирської області», строк виконання робіт – до 31.08.2023 року. Разом з тим, учасником надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3 за грудень 2023 року, що не відповідає умовам Договору №34/22. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком №1 до тендерної документації. У пункті 3 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним у розумінні цієї документації є договір щодо виконання робіт за аналогічним предметом даної закупівлі, а саме: виконаний договір будівельного підряду на проведення будівництва, капітального ремонту, реконструкції будівлі. 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (остання форма КБ-3, підписана сторонами). 3.1.4. Обов’язково до кожного, зазначеного в довідці, аналогічного договору надати кольорову скан-копію листа-відгуку від замовника. Відгук повинен містити інформацію про предмет договору, суму договору підряду, суму виконаних робіт за договором, якість та своєчасність виконання робіт/послуг підрядною організацією, наявність чи відсутність зауважень та обов'язково містити наявність саме схвальної рекомендації замовника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - всі додаткові угоди з додатками до Договору № 34/22 від 09.11.2022 року про закупівлю робіт на об’єкті «Реконструкція котельні та системи теплопостачання в Коднянському ліцеї за адресою: вул. Грабовського, 16 Б, с. Кодня Житомирського району Житомирської області». Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Створено
14.05.2024 14:18
Надати до
15.05.2024 14:18
Договір
UA-2024-04-18-001520-a-b1
Очікує підписання
5 010 842 грн.
5 010 842 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Будинку культури за адресою: вул. Шкільна, 1, с. Піски Житомирського району, Житомирської області
Номенклатура
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Будинку культури за адресою: вул. Шкільна, 1, с. Піски Житомирського району, Житомирської області
Кількість
1
Одиниця виміру
робота
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 570 102.4 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2024 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380976845514, +380412558505
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 570 102.4 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2024 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380976845514, +380412558505
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності