Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Якщо будь-який із документів, що передбачений Тендерною документацією, не може бути наданий учасником з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Виконати вимогу та оновити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї:
З урахуванням виконання вимоги пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації та абз. 2 ч.1 Розділу 3, учасником не надано Документів, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у вигляді Довідки, складеної в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для постачання товару, або надання зазначених послуг.
Виконати вимогу та оновити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї:
З урахуванням виконання вимоги підпункту 4.2 пункту 4 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації та абз. 2 ч.1 Розділу 3, у складі пропозиції відсутня інформація, що підтверджує повноваження особи на підписання документів, що надаються у складі пропозиції учасника та/або на представництво учасника під час проведення процедури закупівлі, та підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю, а саме: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та договору про закупівлю підтверджується копією паспорта фізичної особи (або ФО - підприємця) (а саме сторінки 1-6 та місце проживання)….».
Виконати вимогу та оновити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї:
З урахуванням виконання вимоги підпункту 5.2 пункту 5 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації та абз. 2 ч.1 Розділу 3, у складі пропозиції відсутня інформація про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту, та інших дозвільних документів, а саме «5.2. Завірена учасником копія свідоцтва, витягу, виписки, або іншого документа про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку.»
Виконати вимогу та оновити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї:
З урахуванням вимоги, щодо форми подачі тендерної документації, а саме: «3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.».
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).