Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту ходової частини автомобіля КрАЗ від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-17-011272-a
План UA-P-2024-04-17-014307-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 01.05.2024 09:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
213 433 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 067.17 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2024 16:10 до 25.04.2024 17:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2024 16:10
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2024 16:10
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2024 17:03
до 30.04.2024 13:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2024 13:14
до 06.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.04.2024 13:14
-
Період уточнень
з 17.04.2024 16:10 до 22.04.2024 00:00
Період оскарження
з 17.04.2024 16:10 до 22.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2024 17:03 до 30.04.2024 13:14
Період кваліфікації
з 25.04.2024 17:03 до 30.04.2024 13:14
Основні параметри
Послуги з ремонту ходової частини автомобіля КрАЗ
Закупівля згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
213 433 грн.
Послуги з ремонту ходової частини автомобіля КрАЗ
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту ходової частини автомобіля КрАЗ
Очікувана вартість
213 433 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1067,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту ходової частини автомобіля
Код ДК 021:2015
50114100-8 - Послуги з ремонту вантажних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Дата постачання з
01.05.2024 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕЛЬВАН"
Пропозиція:
193 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2024 16:11
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лагоцький Микола Ярославович
Електронна пошта
Телефон
380964847269
Сайт:
http://kvk.pl.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03361655
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39623
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту ходової частини автомобіля КрАЗ
Період вимог/скарг з 30.04.2024 13:14 по 06.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Комунальне підприємство «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області Ідентифікаційний код юридичної особи 03361655 Місцезнаходження юридичної особи, вул. Героїв Маріуполя, буд. 35А м. Кременчук, Полтавська область, 39623, Україна Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №5011/2 від 30 квітня 2024 р. Інженера з ремонту II категорії Миколи ЛАГОЦЬКОГО Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕЛЬВАН" #41558590 (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі UA-2024-04-17-011272-a ? 1f34a1034338477e84ca7cba07ce197a (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), в т.ч. перевірки інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей. 2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Щодо Учасника було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надано довідку щодо абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, відповідно до якої відсутні підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом та Особливостями. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника переможцем щодо Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником. Уповноважена особа (інженер з ремонту II категорії ) ________________ підпис Микола ЛАГОЦЬКИЙ
Документи кваліфікації
30.04.2024 13:14
Довідка НАЗК
30.04.2024 13:14
-
25.04.2024 17:04
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-04-17-011272-a-c1
Очікує підписання
193 000 грн.
193 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту ходової частини автомобіля
Номенклатура
Послуги з ремонту ходової частини автомобіля
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
213 433 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2024 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380964847269
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
213 433 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2024 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380964847269
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності