Показати схожі тендери

Закупівля 31720000-9 Електромеханічне обладнання від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-17-010347-a
План UA-P-2024-04-17-013521-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.05.2024 16:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
326 992 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 634.96 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2024 15:41 до 25.04.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2024 15:41
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2024 15:41
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2024 12:03
до 26.04.2024 15:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.04.2024 15:57
до 02.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.04.2024 15:57
до 06.05.2024 16:38
Період уточнень
з 17.04.2024 15:41 до 22.04.2024 00:00
Період оскарження
з 17.04.2024 15:41 до 22.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2024 12:03 до 26.04.2024 15:57
Період кваліфікації
з 25.04.2024 12:03 до 26.04.2024 15:57
Основні параметри
31720000-9 Електромеханічне обладнання
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
326 992 грн.
31720000-9 Електромеханічне обладнання
Назва предмета закупівлі
31720000-9 Електромеханічне обладнання
Очікувана вартість
326 992 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1634,96
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 2 (штуки)
Автоматичні розсувні двері
Опис предмета закупівлі
Автоматичні розсувні двері
Код ДК 021:2015
31720000-9 - Електромеханічне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Комплект рухомих стулок з анодованого алюмінію
Опис предмета закупівлі
Комплект рухомих стулок з анодованого алюмінію
Код ДК 021:2015
31720000-9 - Електромеханічне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Комплект бокових (фіксованих) стулок з анодованого алюмінію
Опис предмета закупівлі
Комплект бокових (фіксованих) стулок з анодованого алюмінію
Код ДК 021:2015
31720000-9 - Електромеханічне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №4 4 (штуки)
Безконтактна кнопка
Опис предмета закупівлі
Безконтактна кнопка
Код ДК 021:2015
31720000-9 - Електромеханічне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №5 12 (метри квадратні)
Скло гартоване
Опис предмета закупівлі
Скло гартоване
Код ДК 021:2015
31720000-9 - Електромеханічне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПСТ АВТОМАТИК"
Пропозиція:
316 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2024 15:41
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
17.04.2024 15:40
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хмельницька Наталя Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380445633879
Замовник
ЄДРПОУ
01981738
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Kiyivska miska klinichna likarnya №1" vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Поштовий індекс
02091
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Харківське шоссе 121
Кваліфікація
Лот № 1 31720000-9 Електромеханічне обладнання
Період вимог/скарг з 26.04.2024 15:57 по 02.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.04.2024 15:58
Довідка НАЗК
26.04.2024 15:57
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
25.04.2024 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2024 15:40
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2024 15:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПСТ АВТОМАТИК», Україна, 49101, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Миколи Руденка, буд. 60, код ЄДРПОУ 32688019, були виявлені наступні невідповідності. У пункті 5 розділу І тендерної документації зазначено, що учасник надає у складі документів тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що запропонований ним товар, відповідно до умов цієї закупівлі, має походження не з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. У складі тендерної пропозиції учасник надав гарантійний лист вих.№ 2 від 23.04.2024 р., в якому відсутнє підтвердження, що товар має походження не з Ісламської Республіки Іран. У пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник надає у складі документів тендерної пропозиції документи на підтвердження повноважень представника, а саме, якщо пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника надається копія протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або виписка (витяг) з нього та копія наказу про його призначення або про вступ на посаду У складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора або виписка (витяг) з нього. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах
Створено
25.04.2024 14:12
Надати до
26.04.2024 14:12
Договір
UA-2024-04-17-010347-a-c1
Підписаний і діє
Номер
169
316 500 грн.
263 750 грн.
З ПДВ
Підписано
06.05.2024
Строк дії договору з
06.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 (штуки)
Автоматичні розсувні двері
Номенклатура
Автоматичні розсувні двері
Кількість
2
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Комплект рухомих стулок з анодованого алюмінію
Номенклатура
Комплект рухомих стулок з анодованого алюмінію
Кількість
2
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Комплект бокових (фіксованих) стулок з анодованого алюмінію
Номенклатура
Комплект бокових (фіксованих) стулок з анодованого алюмінію
Кількість
2
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
4 (штуки)
Безконтактна кнопка
Номенклатура
Безконтактна кнопка
Кількість
4
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
12 (метри квадратні)
Скло гартоване
Номенклатура
Скло гартоване
Кількість
12
Одиниця виміру
метр квадратний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
06.05.2024 16:38
-
06.05.2024 16:37
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
326 992 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2024 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380445633879
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
326 992 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2024 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380445633879
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності