Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 44410000-7 - Вироби для ванної кімнати та кухні (Змішувач для раковини; Піддон для душу; Тримач для туалетного паперу) від Одеський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-17-009967-a
План UA-P-2024-04-17-012668-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.05.2024 16:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
48 490 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
242.45 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2024 15:27 до 25.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2024 15:27
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2024 15:27
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2024 00:01
до 29.04.2024 14:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2024 14:20
до 05.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2024 14:20
до 13.05.2024 16:41
Період уточнень
з 17.04.2024 15:27 до 22.04.2024 00:00
Період оскарження
з 17.04.2024 15:27 до 22.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2024 00:01 до 29.04.2024 14:20
Період кваліфікації
з 25.04.2024 00:01 до 29.04.2024 14:20
Основні параметри
ДК 021:2015: 44410000-7 - Вироби для ванної кімнати та кухні (Змішувач для раковини; Піддон для душу; Тримач для туалетного паперу)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
48 490 грн.
ДК 021:2015: 44410000-7 - Вироби для ванної кімнати та кухні (Змішувач для раковини; Піддон для душу; Тримач для туалетного паперу)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 44410000-7 - Вироби для ванної кімнати та кухні (Змішувач для раковини; Піддон для душу; Тримач для туалетного паперу)
Очікувана вартість
48 490 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
242,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 10 (штуки)
Змішувач для раковини
Опис предмета закупівлі
Змішувач для раковини
Код ДК 021:2015
44411100-5 - Водопровідні крани
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Піддон для душу
Опис предмета закупівлі
Піддон для душу
Код ДК 021:2015
44411400-8 - Душові піддони
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 15 (штуки)
Тримач для туалетного паперу
Опис предмета закупівлі
Тримач для туалетного паперу
Код ДК 021:2015
44411000-4 - Санітарна техніка
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Чуланова Оксана Валеріївна"
Пропозиція:
48 307.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2024 15:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Ходжина
Електронна пошта
Телефон
+0487095067
Сайт:
https://oduvs.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571570
Повна назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
65014
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Успенська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 44410000-7 - Вироби для ванної кімнати та кухні (Змішувач для раковини; Піддон для душу; Тримач для туалетного паперу)
Період вимог/скарг з 29.04.2024 14:20 по 05.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2024 14:20
Довідка НАЗК
29.04.2024 14:20
-
25.04.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2024 15:27
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2024 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1) У відповідності до Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист про згоду з терміном поставки товару протягом 2-х робочих днів з дня отримання постачальником заявки від замовника, до 31.12.2024 року. На виконання вказаної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав такий документ з зазначенням неправильного строку поставки. 2) У відповідності до Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції лист-згоду з тим, що розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, без попередньої оплати шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок постачальника протягом 30 календарних днів після отримання товару на підставі видаткової накладної. На виконання вказаної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав такий документ. 3) У відповідності Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, а саме цінової пропозиції на номенклатурну позицію № 2 «Піддон для душу», виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. На виконання вказаної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав такий документ. З метою усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати / виправити у строк, визначений Законом з урахуванням Особливостей наступне: 1) Надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист про згоду з терміном поставки товару протягом 2-х робочих днів з дня отримання постачальником заявки від замовника, до 31.12.2024 року. 2) Надати у складі своєї пропозиції лист-згоду з тим, що розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, без попередньої оплати шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок постачальника протягом 30 календарних днів після отримання товару на підставі видаткової накладної. 3) Надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, а саме цінової пропозиції на номенклатурну позицію № 2 «Піддон для душу», виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Створено
26.04.2024 12:55
Надати до
27.04.2024 12:55
Договір
UA-2024-04-17-009967-a-c1
Підписаний і діє
Номер
243/24
48 307.4 грн.
48 307.4 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.05.2024
Строк дії договору з
13.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
10 (штуки)
Змішувач для раковини
Номенклатура
Змішувач для раковини
Кількість
10
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Піддон для душу
Номенклатура
Піддон для душу
Кількість
2
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Тримач для туалетного паперу
Номенклатура
Тримач для туалетного паперу
Кількість
15
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
48 490 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2024 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+0487095067
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
48 490 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2024 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+0487095067
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності