Показати схожі тендери

Закупівля Стелажі від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-17-006252-a
План UA-P-2024-04-17-008208-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 03.05.2024 14:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
121 680 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 200 грн. (0,99 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2024 13:03 до 26.04.2024 00:01
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2024 13:03
до 23.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2024 13:03
до 23.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2024 16:14
до 03.05.2024 09:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.05.2024 09:54
до 09.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.05.2024 09:54
-
Період уточнень
з 17.04.2024 13:03 до 23.04.2024 00:00
Період оскарження
з 17.04.2024 13:03 до 23.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2024 16:14 до 03.05.2024 09:54
Період кваліфікації
з 29.04.2024 16:14 до 03.05.2024 09:54
Основні параметри
Стелажі
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
121 680 грн.
Стелажі
Назва предмета закупівлі
Стелажі
Очікувана вартість
121 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1200,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2024 15:51
Закінчення аукціону
29.04.2024 16:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стелаж посилений з набірними полицями
Код ДК 021:2015
39151100-6 - Стелажі
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
Пропозиція:
103 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «Смартзон»
Пропозиція:
103 620 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2024 15:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2024 13:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Волошина
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
03048
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Стелажі
Період вимог/скарг з 03.05.2024 9:54 по 09.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.05.2024 09:54
Довідка НАЗК
03.05.2024 09:54
-
29.04.2024 16:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2024 13:03
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2024 13:03
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ": - учасником не надано - проєкт договору, підготовленого у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника); - не надано довідку довільної форми, в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або зазначення інформації про відсутність ліцензування по закону). Замість довідки довільної форми учасник може надати копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру. У разі, якщо діяльність не підлягає ліцензуванню, учасник надає лист-пояснення в довільній формі на офіційному бланку (у разі наявності) за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів (зазначається у разі потреби); - не надано гарантійний лист або довідка у довільній формі про те, що учасник ознайомлений з законодавчими нормами та їх не порушує: 1) постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями; 2) постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 року №187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; 3) постанова Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 року №426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; 4) Закон України «Про санкції» 14.08.2014 року №1644-VII; 5) Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 року №1207-VII; Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ" потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків.
Створено
01.05.2024 10:17
Надати до
02.05.2024 10:17
Договір
UA-2024-04-17-006252-a-a1
Очікує підписання
103 600 грн.
103 600 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
8 (штуки)
Стелаж посилений з набірними полицями
Номенклатура
Стелаж посилений з набірними полицями
Кількість
8
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
121 680 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2024 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
121 680 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2024 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності