Показати схожі тендери

Закупівля Стрічка для касового апарату (ДК 021: 2015: код «30190000-7» - «Офісне устаткування та приладдя різне» («30192350-9» - «Касова стрічка»)) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-16-012086-a
План UA-P-2024-04-16-015247-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.05.2024 09:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2024 16:36 до 24.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2024 16:36
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2024 16:36
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2024 00:03
до 25.04.2024 14:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2024 14:00
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2024 14:00
до 01.05.2024 09:04
Період уточнень
з 16.04.2024 16:36 до 21.04.2024 00:00
Період оскарження
з 16.04.2024 16:36 до 21.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2024 00:03 до 25.04.2024 14:00
Період кваліфікації
з 24.04.2024 00:03 до 25.04.2024 14:00
Основні параметри
Стрічка для касового апарату (ДК 021: 2015: код «30190000-7» - «Офісне устаткування та приладдя різне» («30192350-9» - «Касова стрічка»))
Закупівля здійснюється відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами. Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. О. Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Джерело фінансування – власні кошти.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 200 грн.
Стрічка для касового апарату (ДК 021: 2015: код «30190000-7» - «Офісне устаткування та приладдя різне» («30192350-9» - «Касова стрічка»))
Назва предмета закупівлі
Стрічка для касового апарату (ДК 021: 2015: код «30190000-7» - «Офісне устаткування та приладдя різне» («30192350-9» - «Касова стрічка»))
Очікувана вартість
1 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стрічка для касового апарату 57 мм
Код ДК 021:2015
30192350-9 - Касова стрічка
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Прикордонника Лазаренка, 6
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Покупець після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату Товару здійснює часткову оплату за партію Товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в розмірі 50% від вартості замовленої партії Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня подання замовлення та отримання рахунку.
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 33,33 %
Опис:
Протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки партії Товару на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних на Товар Покупець проводить розрахунок за отриманий Товар в розмірі 33,33 % від вартості товару (в разі, якщо Постачальник є платником ПДВ, або проводить остаточний розрахунок, якщо Постачальник не є платником ПДВ).
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 16,67 %
Опис:
Сума ПДВ – 16,67%, зазначена в рахунку на оплату Товару, сплачується Покупцем Постачальнику протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації Постачальником податкової накладної відповідно до ст. 201 Податкового кодексу України.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Клименко Вікторія Вікторівна
Пропозиція:
1 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2024 13:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна ОСАДЧА
Електронна пошта
Телефон
+380685335662
Замовник
ЄДРПОУ
02082522
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Черкаси
Адреса
вул. Остафія Дашковича, 62
Кваліфікація
Лот № 1 Стрічка для касового апарату (ДК 021: 2015: код «30190000-7» - «Офісне устаткування та приладдя різне» («30192350-9» - «Касова стрічка»))
Період вимог/скарг з 25.04.2024 14:00 по 01.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2024 14:01
Довідка НАЗК
25.04.2024 14:00
-
24.04.2024 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2024 16:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2024 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. п.6.1. ч.6 Таблиці таблиці №3 додатку №1 до тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені абз.1-2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою; (див. пп.3.1-3.2 пункту 3 розділу V Тендерної документації). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Довідка щодо громадянства.pdf», який містить Довідку з інформацією без врахування останніх змін до Особливостей №1178. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені абз.1-2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою; (див. пп.3.1-3.2 пункту 3 розділу V Тендерної документації).
Створено
24.04.2024 10:25
Надати до
25.04.2024 10:25
Договір
UA-2024-04-16-012086-a-a1
Підписаний і діє
Номер
468
1 200 грн.
1 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.05.2024
Строк дії договору з
01.05.2024
по
31.08.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
100 (штуки)
Стрічка для касового апарату 57 мм
Номенклатура
Стрічка для касового апарату 57 мм
Кількість
100
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
01.05.2024 09:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380685335662
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380685335662
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності