Закупівля Поточний ремонт ділянки дороги комунальної власності за адресою вул. Шевченка с.Угринь Чортківського району Тернопільської області від КП "Заводське 2010".
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2024 15:25
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2024 15:25
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2024 15:25
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2024 15:25
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Поточний ремонт ділянки дороги комунальної власності за адресою вул. Шевченка с.Угринь Чортківського району Тернопільської області
Тендер:
UA-2024-04-16-010205-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-04-16-010205-a.b1
Дата:
19.04.2024 15:57
Стан:
Порушення усунуто
СКАРГА щодо неправомірних вимог тендерної документації
Вих. № 1-19/04
Від «19» квітня 2024 р.
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ЄДРПОУ: 00032767
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-4
Замовник:
КП "Заводське 2010",
48523, Україна, Тернопільська область, смт Заводське, вул. Чарнецького,7
ЄДРПОУ: 36904116
Тел. +380978267769
Е-mail: [email protected]
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД»
ЄДРПОУ: 41037833
47734, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, село Настасів, вул.Плебанівка, будинок 712/9
Тел: +38-097-822-42-06
e-mail: [email protected]
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-04-16-010205-a
СКАРГА
щодо неправомірних вимог тендерної документації
Підстави подання скарги, посилання на неправомірні вимоги тендерної документації, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
16.04.2024 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" опубліковано оголошення про початок проведення відкритих торгів на надання послуг: «Поточний ремонт ділянки дороги комунальної власності за адресою вул. Шевченка с.Угринь Чортківського району Тернопільської області» за процедурою відкритих торгів з особливостями (у порядку, визначеному Особливостями) (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію на закупівлю послуг із додатками, що затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.04.2024 року (надалі - Тендерна документація).
Період оскарження умов закупівлі по 21-04-2024, 00:00
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами вивчення Тендерної документації, суб’єкт оскарження дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси скаржника. Статтею 18 Закону встановлений механізм поновлення права учасника шляхом подання відповідної скарги до органу оскарження. Статтею 18 Закону встановлені вимоги щодо форми, змісту та порядку подання скарги. Серед іншого у відповідності до частини 5 статті 18 Закону скарга повинна містити обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
1. Дискримінаційна вимога щодо надання акта обстеження об’єкту, що встановлена у п.1 Додатку №2 «Технічне завдання» до тендерної документації.
Згідно п.1 Додатку №2 «Технічне завдання» до тендерної документації, Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу:
«1. Учасник повинен оглянути об'єкт в період уточнення, де передбачається виконання робіт та ознайомитись з інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції по закупівлі.
За результатами огляду Учасник повинен скласти акт обстеження об’єкту, та після підписання його відповідальними особами зі сторони Учасника та Замовника завантажити його скановану копію у складі тендерної пропозиції . В разі відсутності в складі тендерної пропозиції Учасника сканованої копії акту огляду об’єкту, така тендерна пропозиція буде відхилена.»
Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкта підписаною особою зі сторони Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати акт огляду об’єкта підписану особою зі сторони Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідний акт лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
За таких умов, суб’єкт оскарження вважає, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель.
2. Дискримінаційна вимога щодо надання довідки виданої Замовником закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Комунальне підприємство «Заводське-2010», що встановлена у пп.10 п.2 Розділу 5 тендерної документації.
Згідно пп.10 п.2 Розділу 5 тендерної документації, Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу:
«10. Надати довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі у 2024 році про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Комунальне підприємство «Заводське-2010».»
Вимога щодо надання довідки виданої Замовником закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу.
Встановлення Замовником такої вимоги, щодо надання потенційним Учасником довідки довільної форми, виданої Замовником закупівлі, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть отримати таку довідку від Замовника.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати таку довідку, тобто ще до подання пропозиції та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи проведення закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Оскільки після отримання такої довідки, яка видана Замовником на ім’я учасника інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо надання довідки виданої Замовником закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником, дуже схожа за своєю природою до надання Учасником в своїй тендерній пропозиції Довідки огляду об’єкта, погоджених підписом Замовника, чим деякі Замовники часто зловживають та для отримання інформації про те, які саме учасники будуть приймати участь в процедурі закупівлі вимагають такі довідки в тендерних пропозиціях Учасників, і зазначаємо, що дана вимога була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, необґрунтовані та такими, що обмежують коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушують наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
За таких умов, суб’єкт оскарження вважає, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель.
Звертаємо увагу, що аналогічні вимоги були визнані колегією Антимонопольного комітету України дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону.
У відповідності до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, а саме: Рішення АМКУ №5252-р/пк-пз від 28.07.2022; Рішення АМКУ №3768-р/пк-пз від 23.02.2022, Рішення №12090-р/пк-пз від 03.08.2023, Рішення №8798-р/пк-пз від 15.06.2023, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки огляду об’єкту, а також щодо надання довідки виданої Замовником закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону.
Згідно вимог статті 18 Закону та пункту 56 Особливостей у додатку до даної скарги долучаємо повний перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі.
Оскільки окремі умови Тендерної документації не відповідають вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель і призводять до обмеження конкуренції та дискримінації учасників потенційних учасників, які мають бажання та можливість прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі, на підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та задовільнити її.
2. Зобов’язати КП "Заводське 2010" усунути дискримінаційну вимогу щодо надання акта огляду об’єкта шляхом виключення вимоги із п.1 Додатку №2 «Технічне завдання» до тендерної документації, а саме: «За результатами огляду Учасник повинен скласти акт обстеження об’єкту, та після підписання його відповідальними особами зі сторони Учасника та Замовника завантажити його скановану копію у складі тендерної пропозиції . В разі відсутності в складі тендерної пропозиції Учасника сканованої копії акту огляду об’єкту, така тендерна пропозиція буде відхилена.»
3. Зобов’язати КП "Заводське 2010" усунути дискримінаційну вимогу шляхом виключення вимоги із пп.10 п.2 Розділу 5 тендерної документації тендерної документації, а саме: «10. Надати довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі у 2024 році про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Комунальне підприємство «Заводське-2010».
Додатки:
- Тендерна документація Угринь;
- Додаток 2 технічне завдання;
- рішення від 03.08.2023 № 12090;
- рішення від 15.06.2023 № 8798;
- рішення від 23.02.2022 № 3768;
- рішення від 28.07.2022 № 5252.
Директор ТОВ «БМБУД» Валерій НОСИК
Дискримінаційна вимога щодо надання акта обстеження об’єкту, що встановлена у п.1 Додатку №2 «Технічне завдання» до тендерної документації та Дискримінаційна вимога щодо надання довідки виданої Замовником закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Комунальне підприємство «Заводське-2010», що встановлена у пп.10 п.2 Розділу 5 тендерної документації.
Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, необґрунтовані та такими, що обмежують коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушують наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
1. Дискримінаційна вимога щодо надання акта обстеження об’єкту, що встановлена у п.1 Додатку №2 «Технічне завдання» до тендерної документації.
Згідно п.1 Додатку №2 «Технічне завдання» до тендерної документації, Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу:
«1. Учасник повинен оглянути об'єкт в період уточнення, де передбачається виконання робіт та ознайомитись з інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції по закупівлі.
За результатами огляду Учасник повинен скласти акт обстеження об’єкту, та після підписання його відповідальними особами зі сторони Учасника та Замовника завантажити його скановану копію у складі тендерної пропозиції . В разі відсутності в складі тендерної пропозиції Учасника сканованої копії акту огляду об’єкту, така тендерна пропозиція буде відхилена.»
Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкта підписаною особою зі сторони Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати акт огляду об’єкта підписану особою зі сторони Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідний акт лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
За таких умов, суб’єкт оскарження вважає, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель.
2. Дискримінаційна вимога щодо надання довідки виданої Замовником закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Комунальне підприємство «Заводське-2010», що встановлена у пп.10 п.2 Розділу 5 тендерної документації.
Згідно пп.10 п.2 Розділу 5 тендерної документації, Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу:
«10. Надати довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі у 2024 році про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Комунальне підприємство «Заводське-2010».»
Вимога щодо надання довідки виданої Замовником закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу.
Встановлення Замовником такої вимоги, щодо надання потенційним Учасником довідки довільної форми, виданої Замовником закупівлі, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть отримати таку довідку від Замовника.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати таку довідку, тобто ще до подання пропозиції та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи проведення закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Оскільки після отримання такої довідки, яка видана Замовником на ім’я учасника інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо надання довідки виданої Замовником закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником, дуже схожа за своєю природою до надання Учасником в своїй тендерній пропозиції Довідки огляду об’єкта, погоджених підписом Замовника, чим деякі Замовники часто зловживають та для отримання інформації про те, які саме учасники будуть приймати участь в процедурі закупівлі вимагають такі довідки в тендерних пропозиціях Учасників, і зазначаємо, що дана вимога була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, необґрунтовані та такими, що обмежують коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушують наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
За таких умов, суб’єкт оскарження вважає, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати КП "Заводське 2010" усунути дискримінаційну вимогу щодо надання акта огляду об’єкта шляхом виключення вимоги із п.1 Додатку №2 «Технічне завдання» до тендерної документації, а саме: «За результатами огляду Учасник повинен скласти акт обстеження об’єкту, та після підписання його відповідальними особами зі сторони Учасника та Замовника завантажити його скановану копію у складі тендерної пропозиції . В разі відсутності в складі тендерної пропозиції Учасника сканованої копії акту огляду об’єкту, така тендерна пропозиція буде відхилена.»
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати КП "Заводське 2010" усунути дискримінаційну вимогу шляхом виключення вимоги із пп.10 п.2 Розділу 5 тендерної документації тендерної документації, а саме: «10. Надати довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі у 2024 році про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Комунальне підприємство «Заводське-2010».
Автор:
41037833, Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
47734, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, с. Настасів, вул. Плебанівка, будинок 712/9
Замовником виконано рішення АМКУ № 7695-р/пк-пз від 30.04.2024 року та внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт ділянки дороги комунальної власності за адресою вул. Шевченка с.Угринь Чортківського району Тернопільської області).
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.