Показати схожі тендери

Закупівля Реставрація (ремонт реставраційний) фасаду будинку на вул. Банковій 3, пам’ятки архітектури місцевого значення в м. Чернівці (аварійно-відновлювальні роботи) від ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-16-004278-a
План UA-P-2024-04-16-005620-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 08.05.2024 10:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 251 622 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 258.11 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2024 11:23 до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2024 11:23
до 28.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2024 11:23
до 28.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:03
до 06.05.2024 11:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2024 11:01
до 12.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.05.2024 11:01
-
Період уточнень
з 16.04.2024 11:23 до 28.04.2024 00:00
Період оскарження
з 16.04.2024 11:23 до 28.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:03 до 06.05.2024 11:01
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:03 до 06.05.2024 11:01
Основні параметри
Реставрація (ремонт реставраційний) фасаду будинку на вул. Банковій 3, пам’ятки архітектури місцевого значення в м. Чернівці (аварійно-відновлювальні роботи)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 251 622 грн.
Реставрація (ремонт реставраційний) фасаду будинку на вул. Банковій 3, пам’ятки архітектури місцевого значення в м. Чернівці (аварійно-відновлювальні роботи)
Назва предмета закупівлі
Реставрація (ремонт реставраційний) фасаду будинку на вул. Банковій 3, пам’ятки архітектури місцевого значення в м. Чернівці (аварійно-відновлювальні роботи)
Очікувана вартість
3 251 622 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16258,11
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реставрація (ремонт реставраційний) фасаду будинку на вул. Банковій 3, пам’ятки архітектури місцевого значення в м. Чернівці (аварійно-відновлювальні роботи)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Банкова, 3
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 365 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника такий акт передається Замовнику для вирішення питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України (детальні умови в додатку 4 - проект договору)
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець"
Пропозиція:
3 225 151.57 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Гулейчук
Електронна пошта
Телефон
+380372553740
Замовник
ЄДРПОУ
44327100
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
вул.Героїв Майдану, будинок 176
Кваліфікація
Лот № 1 Реставрація (ремонт реставраційний) фасаду будинку на вул. Банковій 3, пам’ятки архітектури місцевого значення в м. Чернівці (аварійно-відновлювальні роботи)
Період вимог/скарг з 06.05.2024 11:01 по 12.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2024 11:02
Довідка НАЗК
06.05.2024 11:01
-
01.05.2024 00:03
Витяг з ЄДР
01.05.2024 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2024 11:23
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2024 11:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «СНВБ реставрація «Кам’янець» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у пункті 3 довідки про наявність працівників зазначено інформацію про наявність виконроба Нестеровської Віти Петрівни, проте у складі тендерної пропозиції учасником надано скан-копію наказу № 24-к від 01.07.2020р., відповідно до якого даний працівник займає посаду майстра. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у пункті 5 довідки про наявність працівників зазначено інформацію про наявність штукатура Федоренко Галини Анатоліївни, проте у складі тендерної пропозиції учасником не надано скан-копію наказу (розпорядчого документа) про призначення даного працівника на посаду штукатура. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надано скан-копію договору № 2 від 20.06.2019р. без додатків, які передбачені розділом 19 даного договору. Також учасником надано скан-копію додаткової угоди до договору підряду №2 від 20.06.2019р., до якої додано графік виконання робіт, що не підписаний замовником. 1.4. Невідповідність щодо наданої довідки про залучення субпідрядників, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про залучення субпідрядників (вих. № 35 від 29.04.2024р.), що не відповідає вимогам пункту 2.2. розділу 2 додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1.3.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункт 2.2. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Створено
02.05.2024 12:18
Надати до
03.05.2024 12:18
Договір
UA-2024-04-16-004278-a-b1
Очікує підписання
3 225 151.57 грн.
3 225 151.57 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Реставрація (ремонт реставраційний) фасаду будинку на вул. Банковій 3, пам’ятки архітектури місцевого значення в м. Чернівці (аварійно-відновлювальні роботи)
Номенклатура
Реставрація (ремонт реставраційний) фасаду будинку на вул. Банковій 3, пам’ятки архітектури місцевого значення в м. Чернівці (аварійно-відновлювальні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
робота
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 251 622 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 251 622 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності