Показати схожі тендери

Закупівля «Столярні вироби» (металопластикові вікна для приміщень з постійним перебуванням людей, металопластикові вікна для складських, підвальних приміщень, котельні, навчальної башти, супутні комплектуючі матеріали) без послуг установки від 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-15-011812-a
План UA-P-2024-04-15-015486-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 07.05.2024 00:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
284 739 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 423.7 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2024 17:34 до 24.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2024 17:34
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2024 17:34
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2024 00:00
до 01.05.2024 17:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2024 17:54
до 07.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 01.05.2024 17:54
-
Період уточнень
з 15.04.2024 17:34 до 21.04.2024 00:00
Період оскарження
з 15.04.2024 17:34 до 21.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2024 00:00 до 01.05.2024 17:54
Період кваліфікації
з 24.04.2024 00:00 до 01.05.2024 17:54
Основні параметри
«Столярні вироби» (металопластикові вікна для приміщень з постійним перебуванням людей, металопластикові вікна для складських, підвальних приміщень, котельні, навчальної башти, супутні комплектуючі матеріали) без послуг установки
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
284 739 грн.
металопластикові вікна для приміщень з постійним перебуванням людей, металопластикові вікна для складських, підвальних приміщень, котельні, навчальної башти, супутні комплектуючі матеріали (без послуг установки)
Назва предмета закупівлі
металопластикові вікна для приміщень з постійним перебуванням людей, металопластикові вікна для складських, підвальних приміщень, котельні, навчальної башти, супутні комплектуючі матеріали (без послуг установки)
Очікувана вартість
284 739 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1423,7
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
металопластикові вікна для приміщень з постійним перебуванням людей, металопластикові вікна для складських, підвальних приміщень, котельні, навчальної башти, супутні комплектуючі матеріали (без послуг установки)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ІВЧЕНКО ЛАРИСА ІВАНІВНА
Пропозиція:
280 135 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антон Романенко
Електронна пошта
Телефон
+0542665417
Замовник
ЄДРПОУ
38397196
Повна назва
1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
м. Суми
Адреса
вул. Робітнича, 69
Кваліфікація
Лот № 1 металопластикові вікна для приміщень з постійним перебуванням людей, металопластикові вікна для складських, підвальних приміщень, котельні, навчальної башти, супутні комплектуючі матеріали (без послуг установки)
Період вимог/скарг з 01.05.2024 17:54 по 07.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.05.2024 17:54
-
01.05.2024 17:53
-
24.04.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 17:34
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 17:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено невідповідністі: 1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям не відповідають вимогам, викладеним в додатку 1 до тендерної документації, відсутні документи вказані в переліку. 2. Інформація про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, не відповідає вимогам, викладеним в Додатку 2 до тендерної документації. 3. Відсутній документ, що засвідчує згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі. 4. Відсутні відомості про учасника (згідно додатку 5 тендерної документації). 5. Відсутній документ Лист-згода з умовами проекту договору (згідно додатку 6 тендерної документації). 6. Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не відповідає встановленим вимогам. 7. Відсутні документи: довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для ФОП, ПП, СПД), документ, що посвідчує особу (для ФОП, ПП, СПД). 8. Неповністю заповнена форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (відповідно до Додатку 7 до тендерної документації). Таким чином, для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені п. 43, 44 Особливостей та ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення.
Створено
30.04.2024 14:18
Надати до
01.05.2024 14:18
Торги не відбулися
Очікувана вартість
284 739 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2024 00:00
Замовник:
1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області
Контактний телефон:
+0542665417
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
284 739 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2024 00:00
Замовник:
1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області
Контактний телефон:
+0542665417
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності