Показати схожі тендери

Закупівля Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери від Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-15-011181-a
План UA-P-2024-04-11-004659-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 09.05.2024 16:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2024 16:43 до 23.04.2024 16:14
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2024 16:43
до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2024 16:43
до 20.04.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.04.2024 14:56
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2024 09:57
до 07.05.2024 00:00
Період уточнень
з 15.04.2024 16:43 до 20.04.2024 00:00
Період оскарження
з 15.04.2024 16:43 до 20.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2024 14:56
Основні параметри
Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
400 000 грн.
Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери
Назва предмета закупівлі
Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.04.2024 14:27
Закінчення аукціону
24.04.2024 14:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери
Код ДК 021:2015
48822000-6 - Комп’ютерні сервери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 3
Дата постачання по
01.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата належним чином поставленого Товару здійснюється Замовником протягом 10-и (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2024 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590. Оплата здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
Пропозиція:
370 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
359 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВЕР МОЛЛ"
Пропозиція:
358 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.04.2024 14:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2024 16:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
09.05.2024 16:01
Рішення прийняте на підставі висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-15-011181-a, оприлюдненого 08.05.2024р. в електронній системі закупівель
09.05.2024 16:02
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло Монастирський
Електронна пошта
Телефон
+30382764502
Сайт:
http://khm.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04060772
Повна назва
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Поштовий індекс
29005
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери
Період вимог/скарг з 01.05.2024 9:57 по 07.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.05.2024 09:57
-
24.04.2024 14:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:43
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери» (UA-2024-04-15-011181-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «Сервер Молл» (код ЄДРПОУ 41960649) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1.У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої повинні відповідати додатку 1 до тендерної документації. Учасник при заповненні таблиці зазначив не один предмет закупівлі, як передбачено тендерною документацією, а 7(сім) найменувань продукції. При цьому визначення цих найменувань наведено іноземною мовою, що є порушенням п.1.7.2 тендерної документації. При цьому не зазначено найменування предмету закупівлі (найменування, марка, модель, виробник, країна походження), як передбачено за формою додатка 1 тендерної документації. 2.Учасник відповідно до п.4 додатку 2 тендерної документації повинен надати довідку з адресою і контактним телефоном сервісного центру у складі пропозиції, або уповноваженого представника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування обладнання протягом визначеного гарантійного терміну. Однак така довідка Учасником не надана. 3.Пунктом 3.1.1 тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Дана довідка у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня. 4.У листі-гарантії ТОВ «Сервер Молл» (код ЄДРПОУ 41960649) зазначено, що предмет закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації. Однак із вказаного невідомо, чи постачатиметься такий предмет закупівлі Замовнику, як передбачено п.5 додатку 2 до тендерної документації. 5. Учасником у відповідності до п.6.4.4 тендерної документації не надано гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі. 6. Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку, що містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб) за формою згідно Додатку 4 тендерної документації. Однак зазначені відомості у довідці не повною мірою відповідають вимогам Додатку 4. Зокрема, у пункті 3 форми відомостей про учасника місцем проведення державної реєстрації вказано м.Київ, а має бути зазначено орган державної реєстрації Учасника. Пунктом 9 зазначеної форми вимагається необхідність повідомлення профілюючого напрямку діяльності організації(основний код економічної діяльності), яка бере участь у закупівлі. Проте Учасником не вказана назва профілюючого напрямку, як передбачено відомостями із витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованим відповідно до запиту учасника 21.11.2023р. Відповідно до п.5 зазначеної форми Учасником не зазначено юридичний статус підприємства. 7.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію відповідно до п.3.5.2 учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини інформаційну довідку в довільній формі, про виконання аналогічного договору, укладеного у 2022-у або 2023-у або 2024 роках із зазначенням інформації про: обсяг поставки товару, замовника (найменування, адреса та контактний телефон), стан належного виконання договору. Однак така довідка не надана, документ про виконання аналогічного договору – це копія договору між Учасником та іншою стороною, який укладено та виконано у 2021 році, що не відповідає вимогам п.3.5.2 тендерної документації. 8.Учасником у відповідності до вимог п.6 додатку 2 тендерної документації надано 3-и копії Декларацій про відповідність - №UA.TR.YT.D.090101-23.1, №UA.TR.YT.D.090101-23.2, №UA.TR.YT.D.090101-23.3, щодо відповідності серверів обробки даних торговельної марки «Supermicro» відповідних моделей в комплекті із блоками живлення, відповідним Технічним регламентам, копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.12.2020р. №12.2-18-3/28594 про відповідність серверів обробки даних торговельної марки «Supermicro» відповідних моделей вимогам санітарного законодавства України, які повинні підтверджувати якість та комплектність товару, що постачатиметься за результатами відкритих торгів. Проте предмет закупівлі, зазначений у ціновій пропозиції та додатку 2 до тендерної документації, поданих Учасником, не відповідає визначеним у копіях Декларацій та висновку СЕС серверам. Тому надані копії Декларацій про відповідність - №UA.TR.YT.D.090101-23.1, №UA.TR.YT.D.090101-23.2, №UA.TR.YT.D.090101-23.3, , щодо відповідності серверів обробки даних торговельної марки «Supermicro» відповідних моделей в комплекті із блоками живлення, відповідним Технічним регламентам, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.12.2020р. №12.2-18-3/28594 про відповідність серверів обробки даних торговельної марки «Supermicro» відповідних моделей вимогам санітарного законодавства України, не підтверджують якість та комплектність предмету закупівлі, зазначеному Учасником. 9.У додатку 2 документа, наданого Учасником, у графі «Найменування лоту» зазначено загальну назву предмета закупівлі, вказаного Замовником. При цьому не зазначено назви Товару, що пропонується Учасником. 10.У листі -згоді на обробку персональних даних директором Кончаком Олександром надається інформація про його паспортні дані. Однак надана копія підтверджує інформацію не паспортних даних, а посвідки на його тимчасове проживання. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - товариству з обмеженою відповідальністю «Сервер Молл» (код ЄДРПОУ 41960649) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
29.04.2024 15:34
Надати до
30.04.2024 15:34
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2024 11:22
-
01.05.2024 09:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:43
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери» (UA-2024-04-15-011181-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - фізичної особи-підприємця Белялетдінова Тимура Равильовича (ІПН 3165610857) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1.У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Зазначений витяг Учасником не надано. 2.У інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі «Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери» від 23.04.2024р. №69, наданій Учасником, у графі «Найменування лоту» зазначено загальну назву предмета закупівлі, вказаного Замовником. При цьому не зазначено назви Товару, що пропонується Учасником. 3.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію відповідно до п.3.5.2 учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини інформаційну довідку в довільній формі, про виконання аналогічного договору, укладеного у 2022-у або 2023-у або 2024 роках із зазначенням інформації про: обсяг поставки товару, замовника (найменування, адреса та контактний телефон), стан належного виконання договору. Учасником надано копію договору від 12.07.2022р. №90/2-01.0-р, довідку у довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 23.04.2024р. №130. Однак видаткова накладна №1407/22 від 14.07.2022р., що засвідчує виконання зазначеного договору, містить реквізит «Підстава» із посиланням на договір №90/2-01.0-р від 14.07.2024р., який не відповідає даті наданого договору у копії. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - фізичній особі-підприємцю Белялетдінову Тимуру Равильовичу (ІПН 3165610857) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
07.05.2024 15:29
Надати до
08.05.2024 15:29
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-30-000037
Дата створення проекту
30.04.2024 17:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.05.2024 11:54
Дата публікації висновку про результати
08.05.2024 16:18
Дата завершення усунення порушень
23.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
23.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.04.2024 № 34-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 30.04.2024 № 34-з Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 1. UA-2024-04-15-011181-a; 15.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.04.2024 00:00
Документи рішення
01.05.2024 11:54
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Виконавчого комітету Хмельницької міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.04.2024 № 35-24, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.04.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВЕР МОЛЛ» (далі – ТОВ «СЕРВЕР МОЛЛ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «СЕРВЕР МОЛЛ», документи, завантажені учасником ТОВ «СЕРВЕР МОЛЛ» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЕРВЕР МОЛЛ» від 01.05.2024 № 44-24, пояснення від 03.05.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час розроблення тендерної документації, а саме: інформації про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова № 382). Моніторингом встановлено, що у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу ІІ тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога для переможця процедури закупівлі: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не мав не виконаних своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.». Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. При цьому, враховуючи зміни, внесені Постановою № 382, відповідно до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу ІІ тендерної документації встановлена вимога для переможця процедури закупівлі щодо надання інформації про спосіб підтвердження відсутності підстави для відхилення, що не відповідає вимогам абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей. Відповідно до пункту 7 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до тендерної документації після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлені порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВЕР МОЛЛ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
08.05.2024 00:00
Дата публікації
08.05.2024 16:18
Документи висновку
08.05.2024 16:18
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Закупівлю за процедурою «Відкриті торги» за предметом закупівлі «Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери» (UA-2024-04-15-011181-a) на підставі пп.2) ч.1 пункту 50 Особливостей відмінено
Дата публікації
09.05.2024 16:04
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 09.05.2024 № 53-24).
Результат
Усунуто
Дата публікації
10.05.2024 10:27
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
10.05.2024 10:28
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-011181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме: - яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?; - надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами); - чому під час розроблення тендерної документації, а саме: інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»? Моніторингом встановлено, що у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу ІІ тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога для переможця процедури закупівлі: « Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не мав не виконаних своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.». Натомість, відповідно до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Крім того, відповідно до абзацу сімнадцятого пункту 47 Особливостей замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
01.05.2024 15:50
Орган перевірки
07.05.2024 00:00
Документи повідомлення
01.05.2024 15:50
-
Відповідь
Про надання інформації (пояснень) щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-011181-a)
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Наталії БОЛДЕЦЬКІЙ На виконання вимог запиту від 01.05.2024р. про надання інформації (пояснень) щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, зокрема у тендерній документації за предметом закупівлі «Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери» (UA-2024-04-15-011181-a) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-011181-a) надаю інформацію на наступні запитання: Запитання №1: 1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Відповідь №1. Закупівля проводиться в рамках реалізації Програми цифрового розвитку на 2021-2025 роки(із змінами), затвердженої рішенням 2 сесії Хмельницької міської ради від 23.12.2020 №22. У відповідності до цієї програми Хмельницьким міським комунальним підприємством «Хмельницькінфоцентр» 05.04.2024р. за №Л-40-26-24 надіслано лист, у якому зазначено технічні та якісні характеристики серверного обладнання, яке підлягає закупівлі. Окрім цього, підприємством надано комерційні пропозиції щодо постачання серверу, що відноситься до предмету закупівлі, - вартість: - 368 160,00 грн з ПДВ; - 410 160,00 грн з ПДВ тощо. Запитання №2. 2.Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2.Відповідь №2. Надаю посилання на сторінку Хмельницької міської ради, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, електронний ресурс: https://www.khm.gov.ua/uk/content/server-kod-dk-0212015-48820000-2-servery-1. Опублікування обґрунтування розміру бюджетних призначень згідно вищезазначеної постанови не є обов`язковим. Запитання №3: Чому під час розроблення тендерної документації, а саме: інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»? Відповідь №3. Зазначена вимога « - про надання довідки у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не мав не виконаних своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору» була залишена через неоднозначне трактування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Зокрема, Кабінет Міністрів України виклав у новій редакції підпункт 2 пункту 45 Особливостей як підставу для відхилення тендерної пропозиції – «Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.» Тобто законодавець відзначає, що Учасник закупівлі сам повинен довести свою добропорядність у випадку невиконання своїх зобов`язань за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником. Однак у постанові відсутнє роз`яснення яким чином, за допомогою яких дій, документів Учасник повинен це довести. На виконання цих вимог у тендерну документацію також внесено наступне положення за вимогою про надання довідки – «Учасник процедури закупівлі, що перебуває в вищезазначених обставинах, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб'єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.» При цьому у тендерній документації (п.3.5.8) у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 з наступними змінами визначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель лише документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.» Далі – згідно п.3.5.7 тендерної документації Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Визначення у підпункті 1 пункту 3.5.8 тендерної документації, що «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів» не є остаточним і обов’язковим до виконання, оскільки в умовах військового стану доступ до публічних електронних реєстрів або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, може бути обмежений в будь-який час. При цьому підпункт 3 пункту 3.5.1 тендерної документації приведений у відповідність і відповідає вимогам підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Незважаючи на наявність вимоги про надання довідки у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не мав не виконаних своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, жоден учасник закупівлі за предметом закупівлі «Сервер, код ДК 021:2015-48820000-2 Сервери» (UA-2024-04-15-011181-a) не був відхилений через її відсутність. Уповноважена особа П.МОНАСТИРСЬКИЙ
Рішеня
03.05.2024 12:52
Замовник
Документи повідомлення
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 16:14
Замовник:
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Контактний телефон:
+30382764502
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 16:14
Замовник:
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Контактний телефон:
+30382764502
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності