Показати схожі тендери

Закупівля Книги для поповнення бібліотечних фондів. від Управління освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-15-010842-a
План UA-P-2024-04-15-014015-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.05.2024 12:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
599 989 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 999.95 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2024 16:28 до 23.04.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2024 16:28
до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2024 16:28
до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2024 12:54
до 29.04.2024 09:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2024 09:06
до 05.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2024 09:06
до 13.05.2024 12:09
Період уточнень
з 15.04.2024 16:28 до 20.04.2024 00:00
Період оскарження
з 15.04.2024 16:28 до 20.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2024 12:54 до 29.04.2024 09:06
Період кваліфікації
з 24.04.2024 12:54 до 29.04.2024 09:06
Основні параметри
Книги для поповнення бібліотечних фондів.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
599 989 грн.
Книги для поповнення бібліотечних фондів.
Назва предмета закупівлі
Книги для поповнення бібліотечних фондів.
Очікувана вартість
599 989 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2999,95
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.04.2024 12:31
Закінчення аукціону
24.04.2024 12:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Книги для поповнення бібліотечних фондів.
Код ДК 021:2015
22110000-4 - Друковані книги
Кількість
2 212
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08131, Україна, Київська область, c.Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний, 5
Дата постачання по
31.12.2024 16:33
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Книги для поповнення бібліотечних фондів.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СОКОЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА БРОНІСЛАВІВНА
Пропозиція:
499 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Зарицький Віталій Іванович"
Пропозиція:
500 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.04.2024 12:31
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стужук Віктор Григорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380635870116
Замовник
ЄДРПОУ
43978511
Повна назва
Управління освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області
Поштовий індекс
08131
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
село Софіївська Борщагівка
Адреса
Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний,
Кваліфікація
Лот № 1 Книги для поповнення бібліотечних фондів.
Період вимог/скарг з 29.04.2024 9:06 по 05.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2024 09:06
Довідка НАЗК
29.04.2024 09:06
-
Повідомлення про рішення
24.04.2024 12:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол 12-1 щодо розгляду та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації с.Софіївська Борщагівка 26 квітня 2024 року Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією учасником ФОП Соколовська Людмила Броніславівна, код ЄДРПОУ 3001321709, адреса: інд. 10029, м.Житомир, вул.Лесі Українки, буд.42, кв. 3, у відкритій закупівлі з особливостями «Книги для поповнення бібліотечних фондів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-010842-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 22110000-4 - Друковані книги Встановив: У відповідності до п.43 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Соколовська Людмила Броніславівна, код ЄДРПОУ 3001321709, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: 1. Учасником завантажені пропозиції у формі електронних документів, які є зашифровані через застосунок «Дія». Окремі файли відкрити не передбачається можливим, у тому числі із застосуванням електронної програми р7s, а саме: - Витяг з реєстру ЄП Соколовська. pdf (1) p7s; - Витяг з державного реєстру Соколовська. pdf (1) p7s. У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити зазначені документи у доступний спосіб для їх огляду замовником. 2. Згідно Додатку 1 (Довідка форми 1) до тендерної документації вимагається надання у складі пропозиції не менше двох копій аналогічних договорів, за останні 3 роки, які виконані у повному обсязі та документальне підтвердження їх виконання (платіжне доручення, або інший документ про виконання договорів). Надані учасником у форматі Word копія аналогічного договору від 20.01.2023 року №1 із ТОВ «Фора» та додатковий договір № 01А є не підписаними, із відсутністю печаток Сторін. Якщо ці документи підписувалися електронними ключами, таке підтвердження також відсутне у тендерній пропозиції. У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити належно оформлені вищезазначені документи, або підтвердити офіційним документом про їх підписання електронним ключем. 3. Учасником не надано інформаційну довідку по п.п.10 Додатку 3 до тендерної документації. У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити інформаційну довідку про відсутність підстави для відмови у закупівлі з підстав визначених п.п. 10 Додатку 3 до тендерної документації. Згідно пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі. Вирішив: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей учасника ФОП Соколовська Людмила Броніславівна, код ЄДРПОУ 3001321709, адреса: інд. 10029, м.Житомир, вул.Лесі Українки, буд.42, кв. 3, у відкритій закупівлі з особливостями «Книги для поповнення бібліотечних фондів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-010842-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 22110000-4 - Друковані книги 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа В.Г.Стужук Вимога про усунення невідповідностей. У відповідності до п.43 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та протоколу уповноваженої особи від 26.04.2024 року №12-1, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Соколовська Людмила Броніславівна, код ЄДРПОУ 3001321709, адреса: інд. 10029, м.Житомир, вул.Лесі Українки, буд.42, кв. 3, у відкритій закупівлі з особливостями «Книги для поповнення бібліотечних фондів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-010842-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 22110000-4 - Друковані книги, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: 1. Учасником завантажені пропозиції у формі електронних документів, які є зашифровані через застосунок «Дія». Окремі файли відкрити не передбачається можливим, у тому числі із застосуванням електронної програми р7s, а саме: - Витяг з реєстру ЄП Соколовська. pdf (1) p7s; - Витяг з державного реєстру Соколовська. pdf (1) p7s. У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити зазначені документи у доступний спосіб для їх огляду замовником. 2. Згідно Додатку 1 (Довідка форми 1) до тендерної документації вимагається надання у складі пропозиції не менше двох копій аналогічних договорів, за останні 3 роки, які виконані у повному обсязі та документальне підтвердження їх виконання (платіжне доручення, або інший документ про виконання договорів). Надані учасником у форматі Word копія аналогічного договору від 20.01.2023 року №1 із ТОВ «Фора» та додатковий договір № 01А є не підписаними, із відсутністю печаток Сторін. Якщо ці документи підписувалися електронними ключами, таке підтвердження також відсутне у тендерній пропозиції. У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити належно оформлені вищезазначені документи, або підтвердити офіційним документом про їх підписання електронним ключем. 3. Учасником не надано інформаційну довідку по п.п.10 Додатку 3 до тендерної документації. У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити інформаційну довідку про відсутність підстави для відмови у закупівлі з підстав визначених п.п. 10 Додатку 3 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі. У зв’язку із викладеним та з метою виконання умов предмету закупівлі, прошу надати вищезазначену інформацію та документи для усунення невідповідностей. Уповноважена особа В.Г.Стужук
Створено
26.04.2024 12:08
Надати до
27.04.2024 12:08
Договір
UA-2024-04-15-010842-a-b1
Підписаний і діє
Номер
50
499 999 грн.
499 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.05.2024
Строк дії договору з
10.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 212 (штуки)
Книги для поповнення бібліотечних фондів.
Номенклатура
Книги для поповнення бібліотечних фондів.
Кількість
2 212
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.05.2024 12:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
599 989 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 10:00
Замовник:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380635870116
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
599 989 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 10:00
Замовник:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380635870116
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності