Зміст
Протокол 12-1
щодо розгляду та затвердження вимоги
про усунення невідповідності в інформації
с.Софіївська Борщагівка 26 квітня 2024 року
Порядок денний:
Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією учасником ФОП Соколовська Людмила Броніславівна, код ЄДРПОУ 3001321709, адреса: інд. 10029, м.Житомир, вул.Лесі Українки, буд.42, кв. 3, у відкритій закупівлі з особливостями «Книги для поповнення бібліотечних фондів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-010842-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 22110000-4 - Друковані книги
Встановив:
У відповідності до п.43 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Соколовська Людмила Броніславівна, код ЄДРПОУ 3001321709, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, а саме:
1. Учасником завантажені пропозиції у формі електронних документів, які є зашифровані через застосунок «Дія». Окремі файли відкрити не передбачається можливим, у тому числі із застосуванням електронної програми р7s, а саме:
- Витяг з реєстру ЄП Соколовська. pdf (1) p7s;
- Витяг з державного реєстру Соколовська. pdf (1) p7s.
У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити зазначені документи у доступний спосіб для їх огляду замовником.
2. Згідно Додатку 1 (Довідка форми 1) до тендерної документації вимагається надання у складі пропозиції не менше двох копій аналогічних договорів, за останні 3 роки, які виконані у повному обсязі та документальне підтвердження їх виконання (платіжне доручення, або інший документ про виконання договорів).
Надані учасником у форматі Word копія аналогічного договору від 20.01.2023 року №1 із ТОВ «Фора» та додатковий договір № 01А є не підписаними, із відсутністю печаток Сторін. Якщо ці документи підписувалися електронними ключами, таке підтвердження також відсутне у тендерній пропозиції.
У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити належно оформлені вищезазначені документи, або підтвердити офіційним документом про їх підписання електронним ключем.
3. Учасником не надано інформаційну довідку по п.п.10 Додатку 3 до тендерної документації.
У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити інформаційну довідку про відсутність підстави для відмови у закупівлі з підстав визначених п.п. 10 Додатку 3 до тендерної документації.
Згідно пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі.
Вирішив:
1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей учасника ФОП Соколовська Людмила Броніславівна, код ЄДРПОУ 3001321709, адреса: інд. 10029, м.Житомир, вул.Лесі Українки, буд.42, кв. 3, у відкритій закупівлі з особливостями «Книги для поповнення бібліотечних фондів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-010842-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 22110000-4 - Друковані книги
2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Уповноважена особа В.Г.Стужук
Вимога
про усунення невідповідностей.
У відповідності до п.43 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та протоколу уповноваженої особи від 26.04.2024 року №12-1, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Соколовська Людмила Броніславівна, код ЄДРПОУ 3001321709, адреса: інд. 10029, м.Житомир, вул.Лесі Українки, буд.42, кв. 3, у відкритій закупівлі з особливостями «Книги для поповнення бібліотечних фондів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-010842-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 22110000-4 - Друковані книги, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, а саме:
1. Учасником завантажені пропозиції у формі електронних документів, які є зашифровані через застосунок «Дія». Окремі файли відкрити не передбачається можливим, у тому числі із застосуванням електронної програми р7s, а саме:
- Витяг з реєстру ЄП Соколовська. pdf (1) p7s;
- Витяг з державного реєстру Соколовська. pdf (1) p7s.
У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити зазначені документи у доступний спосіб для їх огляду замовником.
2. Згідно Додатку 1 (Довідка форми 1) до тендерної документації вимагається надання у складі пропозиції не менше двох копій аналогічних договорів, за останні 3 роки, які виконані у повному обсязі та документальне підтвердження їх виконання (платіжне доручення, або інший документ про виконання договорів).
Надані учасником у форматі Word копія аналогічного договору від 20.01.2023 року №1 із ТОВ «Фора» та додатковий договір № 01А є не підписаними, із відсутністю печаток Сторін. Якщо ці документи підписувалися електронними ключами, таке підтвердження також відсутне у тендерній пропозиції.
У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити належно оформлені вищезазначені документи, або підтвердити офіційним документом про їх підписання електронним ключем.
3. Учасником не надано інформаційну довідку по п.п.10 Додатку 3 до тендерної документації.
У зв’язку з цим, учаснику пропонується на виконання вимоги завантажити інформаційну довідку про відсутність підстави для відмови у закупівлі з підстав визначених п.п. 10 Додатку 3 до тендерної документації.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі.
У зв’язку із викладеним та з метою виконання умов предмету закупівлі, прошу надати вищезазначену інформацію та документи для усунення невідповідностей.
Уповноважена особа В.Г.Стужук