Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення ресертифікаційного аудиту та наглядових аудитів відповідності діючої системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 і отримання сертифікатів відповідності від АТ Прикарпаттяобленерго.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-15-010778-a
План UA-P-2024-04-15-014162-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 06.05.2024 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2024 16:26 до 23.04.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2024 16:26
до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2024 16:26
до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2024 10:01
до 30.04.2024 12:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2024 15:12
до 06.05.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 30.04.2024 12:28
-
Період уточнень
з 15.04.2024 16:26 до 20.04.2024 00:00
Період оскарження
з 15.04.2024 16:26 до 20.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2024 10:01 до 30.04.2024 12:28
Період кваліфікації
з 23.04.2024 10:01 до 30.04.2024 12:28
Основні параметри
Послуги з проведення ресертифікаційного аудиту та наглядових аудитів відповідності діючої системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 і отримання сертифікатів відповідності
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
200 000 грн.
Послуги з проведення ресертифікаційного аудиту та наглядових аудитів відповідності діючої системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 і отримання сертифікатів відповідності
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення ресертифікаційного аудиту та наглядових аудитів відповідності діючої системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 і отримання сертифікатів відповідності
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення ресертифікаційного аудиту та наглядових аудитів відповідності діючої системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 і отримання сертифікатів відповідності
Код ДК 021:2015
79212000-3 - Аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна 34
Дата постачання по
31.12.2026 16:31
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує послуги Виконавця шляхом здійснення 100% передоплати по кожному етапу. Сума передоплати, по кожному етапу послуг, перераховується Замовником на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати виставлення рахунку, але не пізніше 15 (п'ятнадцяти) банківських днів до початку проведення відповідного етапу аудиту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ"
Пропозиція:
198 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2024 16:37
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костюк Василь Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380342594336
Факс
+380342594179
Замовник
ЄДРПОУ
00131564
Назва (англійською мовою)
LC "Prykarpattyaoblenergo"
Повна назва
АТ Прикарпаттяобленерго
Повна назва (англійською мовою)
LC "Prykarpattyaoblenergo"
Поштовий індекс
76000
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Індустріальна 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення ресертифікаційного аудиту та наглядових аудитів відповідності діючої системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 і отримання сертифікатів відповідності
Період вимог/скарг з 25.04.2024 15:12 по 30.04.2024 12:23
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2024 15:13
Довідка НАЗК
25.04.2024 15:12
-
23.04.2024 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:26
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати власну довідку з інформацією про надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; кількісного обсягу виконання договору з постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). 2. Відповідно до п.12 «Цінова пропозиція» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати цінову пропозицію, оформлену згідно з вимогами Додатку № 3 Тендерної документації. 3. Відповідно до п.14 «Інформація про співвиконавця (співвиконавців)» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати довідку про залучення/незалучення співвиконавців з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до надання послуг як співвиконавця (із зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної та фізичної адреси, П.І.П., посад керівників; переліку робіт, які будуть виконуватись; телефону, факсу, e-mail). 4. Відповідно до п.3 «Проект договору про закупівлю» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати погоджений проект договору, наведеного у Додатку № 2 Тендерної документації (посадовою особою, уповноваженою укладати угоди від імені учасника, на проекті договору робиться напис: «Погоджено, власне ім’я та прізвище (останнє великими літерами), посада, підпис, дата»). У складі тендерної пропозиції: 1. На виконання вимог п.8 розділу 3 Тендерної документації, Учасник надав Відомості про досвід виконання аналогічних договорів Вих. № RTM 0104.24 від 18.04.2024 року з невідповідностями до вимог Замовника, а саме без зазначення посади та e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору. Також, у складі тендерної пропозиції Учасник надав аналогічний за предметом закупівлі Договір № 226/13-19 від 19.03.2019 року, а у Відомостях Учасник вказав про аналогічний Договір № 226/13-19 від 18.03.2019 року. 2. На виконання вимог п.12 розділу 3 Тендерної документації, Учасник надав Цінову пропозицію Вих. № RTM 0404.24 від 18.04.2024 року з невідповідностями до вимог Замовника, а саме Учасником не вказано підприємство-виробника. Також, при калькуляції Замовником виявлено арифметичну помилку, а саме Учасником у графі «Ціна (без ПДВ), грн/од.» та у графі «Вартість партії (без ПДВ), грн» вказана сума з ПДВ. 3. На виконання вимог п.14 розділу 3 Тендерної документації, Учасник не надав довідку з інформацією про залучення/незалучення співвиконавців. 4. На виконання вимог п.3 розділу 6 Тендерної документації, Учасник не надав погодженого проекту договору, наведеного у Додатку 3 2 Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Відповідно п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати власну довідку з інформацією про надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; кількісного обсягу виконання договору з постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). 2. Відповідно до п.12 «Цінова пропозиція» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати цінову пропозицію, оформлену згідно з вимогами Додатку № 3 Тендерної документації. 3. Відповідно до п.14 «Інформація про співвиконавця (співвиконавців)» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати довідку про залучення/незалучення співвиконавців. У разі залучення співвиконавців, Учасник повинен надати довідку з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до надання послуг як співвиконавця (із зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної та фізичної адреси, П.І.П., посад керівників; переліку робіт, які будуть виконуватись; телефону, факсу, e-mail). 4. Відповідно до п.3 «Проект договору про закупівлю» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати погоджений проект договору, наведеного у Додатку № 2 Тендерної документації (посадовою особою, уповноваженою укладати угоди від імені учасника, на проекті договору робиться напис: «Погоджено, власне ім’я та прізвище (останнє великими літерами), посада, підпис, дата»).
Створено
24.04.2024 11:36
Надати до
25.04.2024 11:36
Період вимог/скарг з 30.04.2024 12:28 по 06.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п.47
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:26
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:26
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 10:00
Замовник:
АТ Прикарпаттяобленерго
Контактний телефон:
+380342594336
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 10:00
Замовник:
АТ Прикарпаттяобленерго
Контактний телефон:
+380342594336
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності