Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM, згідно CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки від Головне управління ДСНС України у Донецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-15-010438-a
План UA-P-2024-04-15-012642-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.05.2024 16:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
60 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2024 16:13 до 23.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2024 16:13
до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2024 16:13
до 20.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:02
до 25.04.2024 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2024 16:23
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2024 16:23
до 06.05.2024 16:59
Період уточнень
з 15.04.2024 16:13 до 20.04.2024 00:00
Період оскарження
з 15.04.2024 16:13 до 20.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:02 до 25.04.2024 16:23
Період кваліфікації
з 23.04.2024 00:02 до 25.04.2024 16:23
Основні параметри
Послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM, згідно CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
60 000 грн.
Послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM, згідно CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Назва предмета закупівлі
Послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM, згідно CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
60 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM
Код ДК 021:2015
50313200-4 - Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Кількість
15
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
85000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, (за домовленістю сторін)
Дата постачання по
16.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги проводиться Замовником у національній валюті, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в цьому Договорі протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту наданих послуг. У випадку затримки бюджетного фінансування на цей вид видатків, оплата може бути проведена протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження Замовнику відповідного бюджетного фінансування.
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
Пропозиція:
59 940 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2024 16:13
Оголошення про проведення закупівлі
15.04.2024 16:13
Тендерна документація
15.04.2024 16:13
Тендерна документація
15.04.2024 16:13
Тендерна документація
15.04.2024 16:13
Тендерна документація
15.04.2024 16:13
Тендерна документація
15.04.2024 16:13
Тендерна документація
15.04.2024 16:13
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитренко Станіслав Валерійович
Електронна пошта
Телефон
380502276487
Сайт:
https://dn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38652962
Повна назва
Головне управління ДСНС України у Донецькій області
Поштовий індекс
85000
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Добропілля
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM, згідно CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Період вимог/скарг з 25.04.2024 16:23 по 01.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд тендерної пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934) за процедурою відкриті торги, предмет закупівлі: “послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM, згідно CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки” . 2. Про прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі за процедурою відкриті торги, предмет закупівлі: “послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM, згідно CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки”, та необхідність прийняття рішення про намір укласти з ним договір. Під час розгляду питання першого порядку денного: Керуючись пунктом 10 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами (далі — Особливості), проведено публічну закупівлю: “послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM, згідно CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки”, ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-010438-a. За результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, тендерну пропозицію Учасника ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934), було визначено найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934) відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) 24 квітня 2024 року Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: Згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження: - документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі – згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Згідно до пп4.п.2 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам ) у технічних вимогах до предмету закупівлі була зазначена вимога, щодо надання сканованої з оригіналу копію відповідного документа (авторизаційний лист тощо) від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні (з відповідним підтвердженням представництва), яким підтверджується оригінальність запропонованих Учасником витратних матеріалів. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) зазначений документи не надано. - проєкту договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) надано проект договору в якому не відображено дані Учасника в преамбулі зазначеного документа та відсутні реквізити Учасника. - інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 2 до тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 6 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) надано Довідку про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) яка підготовлена без дотримання всіх вимог, які передбачені у Додатку 6 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) необхідно надати у строк, визначений Особливостями: відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 6 до тендерної документації (с заповненням інформації зазначеної в таблиці Додатка 6 до тендерної документації), проєкту договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації (заповненою преамбулою та реквізитами), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), та скановану з оригіналу копію відповідного документа (авторизаційний лист тощо) від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні (з відповідним підтвердженням представництва), яким підтверджується оригінальність запропонованих Учасником витратних матеріалів. 25 квітня 2024 року Учасник ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934) виправив виявлені замовником невідповідності, шляхом розміщення в електронній системі закупівель наступних документів: - копії аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, згідно Додатку 6 до тендерної документації; - заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); - лист виробника Компанії Xerox від 23.04.2024 № 540/4, яким підтверджується оригінальність запропонованих Учасником витратних матеріалів. В результаті розгляду тендерної пропозиції з урахуванням уточнених та нових документів, що були завантажені Учасником, через електронну систему закупівель протягом 24 годин, встановлено, що ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934) відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, підстави для відхилення учасника, зазначені у пункті 47 Особливостей, у тому числі визначені підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей, не виявлені, таким чином, тендерна пропозиція учасника – ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934) відповідає вимогам тендерної документації, встановленим Замовником. ВИРІШИВ: 1. Пропозицію ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934) визнати такою, що відповідає вимогам тендерної документації встановленим замовником, ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934) відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, підстави для відхилення учасника, зазначені у пункті 47 Особливостей, у тому числі визначені підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей, не виявлені, таким чином, тендерна пропозиція учасника – ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934) відповідає вимогам тендерної документації, встановленим Замовником. Під час розгляду питання другого порядку денного: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934), з урахуванням уточнених та нових документів, що були завантажені Учасником, через електронну систему закупівель протягом 24 годин, прийнято рішення визнати пропозицію такою, що відповідає вимогам тендерної документації встановленим Замовником, відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, підстави для відхилення учасника, зазначені у пункті 47 Особливостей, не виявлені. На підставі зазначеного, доцільно ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934) визнати переможцем процедури відкриті торги на закупівлю «Послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM, згідно CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», та прийняти рішення про намір укласти з ним договір, згідно із Законом та з урахуванням Особливостей (додаток до цього протоколу). ВИРІШИВ: 1. ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ: 31867934) визнати переможцем процедури відкриті торги на закупівлю «Послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM, згідно CPV за ДК 021:2015 код 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», та прийняти рішення про намір укласти з ним договір, згідно із Законом, з урахуванням Особливостей. 2. Оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель у терміни, передбачені чинним законодавством та нормативно-правовими актами.
Документи кваліфікації
25.04.2024 16:23
Довідка НАЗК
25.04.2024 16:23
-
23.04.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 16:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження: - документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі – згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Згідно до пп4.п.2 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам ) у технічних вимогах до предмету закупівлі була зазначена вимога, щодо надання сканованої з оригіналу копію відповідного документа (авторизаційний лист тощо) від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні (з відповідним підтвердженням представництва), яким підтверджується оригінальність запропонованих Учасником витратних матеріалів. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) зазначений документи не надано. - проєкту договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) надано проект договору в якому не відображено дані Учасника в преамбулі зазначеного документа та відсутні реквізити Учасника. - інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 2 до тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 6 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) надано Довідку про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) яка підготовлена без дотримання всіх вимог, які передбачені у Додатку 6 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 31867934) необхідно надати у строк, визначений Особливостями: відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 6 до тендерної документації (с заповненням інформації зазначеної в таблиці Додатка 6 до тендерної документації), проєкту договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації (заповненою преамбулою та реквізитами), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), та скановану з оригіналу копію відповідного документа (авторизаційний лист тощо) від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні (з відповідним підтвердженням представництва), яким підтверджується оригінальність запропонованих Учасником витратних матеріалів.
Створено
24.04.2024 10:03
Надати до
25.04.2024 10:03
Договір
UA-2024-04-15-010438-a-a1
Підписаний і діє
Номер
19
59 940 грн.
49 950 грн.
З ПДВ
Підписано
06.05.2024
Строк дії договору з
06.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
15 (послуга)
Послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM
Номенклатура
Послуги з заміни драм-картриджів Xerox WC3335/3345/PH3330 Black в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 3345V_DNIM
Кількість
15
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
3 996
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
16 грудня 2024 р.
Документи договору
06.05.2024 16:59
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
60 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 00:00
Замовник:
Головне управління ДСНС України у Донецькій області
Контактний телефон:
380502276487
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
60 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2024 00:00
Замовник:
Головне управління ДСНС України у Донецькій області
Контактний телефон:
380502276487
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності