Показати схожі тендери

Закупівля Шапка зимова, вид 1, Шапка зимова, вид 4 (18440000-5: Капелюхи та головні убори) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-04-15-010126-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.05.2024 16:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 398 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 550 грн. (0,09 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.04.2024 18:00 до 24.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2024 16:01
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2024 15:57
до 03.05.2024 21:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.04.2024 16:20
до 08.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.05.2024 21:41
до 16.05.2024 16:23
Період уточнень
з 15.04.2024 16:01 до 19.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2024 15:57 до 03.05.2024 21:41
Період кваліфікації
з 24.04.2024 15:57 до 03.05.2024 21:41
Основні параметри
Шапка зимова, вид 1, Шапка зимова, вид 4 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3) Лот 1: 17,5 тис. шт Лот 2: 18 тис. шт Лот 3: 66 тис. шт
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 310 000 грн.
Шапка зимова, вид 1, Шапка зимова, вид 4 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Назва предмета закупівлі
Шапка зимова, вид 1, Шапка зимова, вид 4 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Очікувана вартість
2 310 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11550,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.04.2024 13:46
Закінчення аукціону
24.04.2024 14:33
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 16 000 (штуки)
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Опис предмета закупівлі
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Код ДК 021:2015
18440000-5 - Капелюхи та головні убори
Кількість
16 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Позиція : №2 1 500 (штуки)
Шапка зимова, вид 4 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Опис предмета закупівлі
Шапка зимова, вид 4 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Код ДК 021:2015
18440000-5 - Капелюхи та головні убори
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗИМУТ-С"
Пропозиція:
1 574 650 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРВУЛ"
Пропозиція:
1 575 000 грн.
Учасник:
ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС"
Пропозиція:
1 679 900 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"
Пропозиція:
2 199 000 грн.
Учасник:
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"
Пропозиція:
2 195 000 грн.
Учасник:
ТОВ Трикотажний комбінат "Лісова казка"
Пропозиція:
2 194 675 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.04.2024 13:46
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
2 376 000 грн.
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Назва предмета закупівлі
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Очікувана вартість
2 376 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11880,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.04.2024 14:52
Закінчення аукціону
24.04.2024 15:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Код ДК 021:2015
18440000-5 - Капелюхи та головні убори
Кількість
18 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗИМУТ-С"
Пропозиція:
1 400 040 грн.
Учасник:
ФОП Єремчук Олег Васильович
Пропозиція:
2 128 170 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРВУЛ"
Пропозиція:
1 395 360 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"
Пропозиція:
2 117 880 грн.
Учасник:
ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС"
Пропозиція:
1 799 900 грн.
Учасник:
ПП "ТІС ГРУП"
Пропозиція:
2 357 640 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"
Пропозиція:
2 139 900 грн.
Учасник:
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"
Пропозиція:
2 128 680 грн.
Учасник:
ТОВ Трикотажний комбінат "Лісова казка"
Пропозиція:
2 127 960 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.04.2024 14:52
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
8 712 000 грн.
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Назва предмета закупівлі
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Очікувана вартість
8 712 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43560,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.04.2024 14:34
Закінчення аукціону
24.04.2024 15:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Код ДК 021:2015
18440000-5 - Капелюхи та головні убори
Кількість
66 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"
Пропозиція:
8 168 000 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗИМУТ-С"
Пропозиція:
5 146 680 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРВУЛ"
Пропозиція:
5 148 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"
Пропозиція:
7 456 680 грн.
Учасник:
ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС"
Пропозиція:
6 732 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"
Пропозиція:
8 146 440 грн.
Учасник:
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"
Пропозиція:
8 153 640 грн.
Учасник:
ТОВ Трикотажний комбінат "Лісова казка"
Пропозиція:
8 111 400 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.04.2024 14:34
Документи закупівлі
15.04.2024 16:02
Оголошення про проведення закупівлі
15.04.2024 16:01
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Даценко
Електронна пошта
Телефон
+380975621706, +380685500133
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 Шапка зимова, вид 1, Шапка зимова, вид 4 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Період вимог/скарг з 01.05.2024 18:05 по 04.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. У складі пропозиції Учасника надана "Цінова пропозиція" без зазначення виробника. Для усунення невідповідностей потрібно надати "Цінову пропозицію" згідно Додатку №2 до Оголошення зазначивши виробника у колонці №3. У разі, якщо Учасник не є виробником товару, потрібно надати документи відповідно до п.1 Додатку №1 до Оголошення. Таким чином, відповідно до вимог Додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, для усунення невідповідностей наданої пропозиції, необхідно надати форму цінової пропозиції із зазначенням інформації про виробника товару та у випадку, якщо виробником товару не є учасник закупівлі - потрібно надати документи відповідно до п.1 Додатку №1 до Оголошення. 2. У складі пропозиції Учасника надано довідку про наявність виконання аналогічного(их) договору(ів) без зазначення предмету договору, ціни договору, обсягу постачання, посади контактної особи контрагента, стану виконання договору (відсоток). Для усунення невідповідностей потрібно надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, обсяг постачання, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток). 3. У складі пропозиції Учасника надані договори та видаткові накладні як документи, що підтверджують наявність виконання аналогічних договорів. У видаткових накладних не назначені номер та дата договору, що підтверджувало б виконання наданих договорів. Для усунення невідповідностей потрібно надати сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). 4. У складі пропозиції Учасника відсутні документи відповідно до підпунктів 2, 3, 5, 6, 7 пункту 1 Додатку №10 до Оголошення. Для усунення невідповідностей потрібно надати документи відповідно до підпунктів 2, 3, 5, 6, 7 пункту 1 Додатку №10 до Оголошення.
Створено
29.04.2024 16:25
Надати до
30.04.2024 16:25
Період вимог/скарг з 03.05.2024 21:40 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Лот № 2 Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Період вимог/скарг з 26.04.2024 16:20 по 01.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Лот № 3 Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Період вимог/скарг з 01.05.2024 18:06 по 04.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. У складі пропозиції Учасника надана "Цінова пропозиція" без зазначення виробника. Для усунення невідповідностей потрібно надати "Цінову пропозицію" згідно Додатку №2 до Оголошення зазначивши виробника у колонці №3. У разі, якщо Учасник не є виробником товару, потрібно надати документи відповідно до п.1 Додатку №1 до Оголошення. Таким чином, відповідно до вимог Додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, для усунення невідповідностей наданої пропозиції, необхідно надати форму цінової пропозиції із зазначенням інформації про виробника товару та у випадку, якщо виробником товару не є учасник закупівлі - потрібно надати документи відповідно до п.1 Додатку №1 до Оголошення. 2. У складі пропозиції Учасника надано довідку про наявність виконання аналогічного(их) договору(ів) без зазначення предмету договору, ціни договору, обсягу постачання, посади контактної особи контрагента, стану виконання договору (відсоток). Для усунення невідповідностей потрібно надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, обсяг постачання, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток). 3. У складі пропозиції Учасника надані договори та видаткові накладні як документи, що підтверджують наявність виконання аналогічних договорів. У видаткових накладних не назначені номер та дата договору, що підтверджувало б виконання наданих договорів. Для усунення невідповідностей потрібно надати сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). 4. У складі пропозиції Учасника відсутні документи відповідно до підпунктів 2, 3, 5, 6, 7 пункту 1 Додатку №10 до Оголошення. Для усунення невідповідностей потрібно надати документи відповідно до підпунктів 2, 3, 5, 6, 7 пункту 1 Додатку №10 до Оголошення.
Створено
29.04.2024 16:25
Надати до
30.04.2024 16:25
Період вимог/скарг з 03.05.2024 21:41 по 08.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Угоди
UA-2024-04-15-010126-a-c1
Підписаний і діє
Номер
198/05-24-РМ
1 395 360 грн.
1 162 800 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2024
Строк дії договору з
15.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
18 000 (штуки)
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Номенклатура
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Кількість
18 000
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
77.52
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 серпня 2024 р.
Документи договору
UA-2024-04-15-010126-a-c2
Підписаний і діє
Номер
200/05-24-РМ
1 575 000 грн.
1 312 500 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2024
Строк дії договору з
15.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
16 000 (штуки)
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Номенклатура
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Кількість
16 000
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
90
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 серпня 2024 р.
Номенклатура
1 500 (штуки)
Шапка зимова, вид 4 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Номенклатура
Шапка зимова, вид 4 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
90
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 серпня 2024 р.
Документи договору
UA-2024-04-15-010126-a-a3
Підписаний і діє
Номер
199/05-24-РМ
5 148 000 грн.
4 290 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2024
Строк дії договору з
15.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
66 000 (штуки)
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Номенклатура
Шапка зимова, вид 1 (18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Кількість
66 000
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
78
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 серпня 2024 р.
Документи договору
16.05.2024 16:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 398 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 398 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності