Звернення:
За тендером : Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Золотоніської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Золотоніської міської ради Черкаської області по вул. Миколаївська, 21 у м. Золотоноша Золотоніської територіальної громади Золотоніського району Черкаської області
Тема:
невідповідність тд закодавству в сфері цивільного захисту
Зміст:
Шановний замовнику! Відповідно до п. 11.7 ДБН В.2.2-5:2023, захисні споруди та споруди подвійного призначення (далі – СПП) мають забезпечуватися сигнально-гучномовними пристроями як в самої захисної споруди так і зовні, що мають сповіщати населення у межах радіусу збору навколо таких споруд про небезпеку повинні обладнуватися електронними інформаційними табло та системою зв’язку; сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло мають з’єднуватися з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7). Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати. Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН. На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті. Введення в експлуатацію ЗСЦЗ здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 № 461 та ДБН А.3.1-9:2015. Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233. В разі не улаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти. При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2015). Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО відповідно до вимог ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7). В разі неможливості внесення змін до ТД в рамках діючої закупівлі. Вимагаємо скасувати закупівлю до приведення ТД в норму згідно чинного законодавства.
Дата оприлюднення звернення:
16.04.2024 10:16
Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: проектною документацією передбачено з’єднання з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення, такі з’єднання не передбачають виділення робіт пов’язаних з ними у окремий розділ, у зв’язку з чим окремі етапи робіт розміщені у розділах, що стосуються такого етапу. З метою уникнення неточностей у документації Замовником було направлено відповідне звернення до проектанта, на що отримано відповідь про включення всіх необхідних розділів та відповідності до вимоги законодавства. Функціонал електронної системи закупівель не дозволяє долучати до відповідей на запитання файлові документи. Щодо експертного звіту відмічаємо, що Замовником виконано всі вимоги законодавства та отримано позитивний звіт щодо проекту робіт. Законодавство про публічні закупівлі не передбачає обов’язку Замовника щодо долучення до тендерної документації експертних звітів, при цьому експертний звіт долучено до оголошення даної закупівлі при публікації тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
19.04.2024 10:48