Показати схожі тендери

Закупівля Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Ремонт покрівлі інженерно-лабораторного корпусу) від Акціонерне товариство "Укртрансгаз".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-15-004711-a
План UA-P-2023-12-06-001183-b link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 04.05.2024 15:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 253 074 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 530 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2024 12:14 до 24.04.2024 14:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2024 12:14
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2024 12:14
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2024 13:12
до 30.04.2024 16:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2024 16:38
до 06.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.04.2024 16:38
-
Період уточнень
з 15.04.2024 12:14 до 21.04.2024 00:00
Період оскарження
з 15.04.2024 12:14 до 21.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2024 13:12 до 30.04.2024 16:38
Період кваліфікації
з 25.04.2024 13:12 до 30.04.2024 16:38
Основні параметри
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Ремонт покрівлі інженерно-лабораторного корпусу)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 253 074 грн.
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Ремонт покрівлі інженерно-лабораторного корпусу)
Назва предмета закупівлі
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Ремонт покрівлі інженерно-лабораторного корпусу)
Очікувана вартість
2 253 074 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22530,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
67 592
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2024 12:43
Закінчення аукціону
25.04.2024 13:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт покрівлі інженерно-лабораторного корпусу (45260000-7)
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Харківська область, Харків
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів, але не раніше ніж через 35 (тридцять п’ять) календарних днів з моменту прийняття робіт, що підтверджується актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), перераховує на рахунок Підрядника, зазначений у розділі 16 Договору, суму вартості прийнятих робіт (за виключенням 10 (десяти) відсотків вартості прийнятих робіт).
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок у розмірі 10 (десяти) відсотків вартості прийнятих робіт проводиться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів, але не раніше ніж через 35 (тридцять п’ять) календарних днів, з моменту підписання Сторонами останнього акта приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та за умови наявності підписаних всіх актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) за Договором.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
Пропозиція:
2 241 196.28 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП"
Пропозиція:
2 074 784 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПЕРША УНІВЕРСАЛЬНА"
Пропозиція:
2 096 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2024 12:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2024 12:14
Оголошення про проведення закупівлі
15.04.2024 12:14
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кірієнко Ростислав Леонідович
Електронна пошта
Телефон
380444612391
Сайт:
http://utg.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019801
Повна назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Ремонт покрівлі інженерно-лабораторного корпусу)
Період вимог/скарг з 30.04.2024 16:38 по 06.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянута тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП" (код ЄДРПОУ 41373382), яка визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції не встановлено.
Документи кваліфікації
30.04.2024 16:38
Довідка НАЗК
30.04.2024 16:38
-
25.04.2024 13:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 12:14
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 12:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: На виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2.1. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Учасник надав в складі тендерної пропозиції скановану копію договору №174 від 16 грудня 2019 р., а також скановані копії додаткових угод з Замовником – «Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації» (файл 2. «Аналогічний договір.pdf». У пункті 6 Додаткової угоди № 2 міститься інформація про Додаток №1 та Додаток №2 у новій редакції, що є невід’ємною частиною договору. При цьому, Учасником в порушення вимог примітки з позначкою «**» до підпункту 2.1.1 пункту 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації, не надана сканована копія Додатка №2 у новій редакції.» 1. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації «2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. ** такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).» 1. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати оновлену/відкориговану інформацію, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог, наведених у п.п. 2.1.1 пункту 2.1 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: а саме скановану/-і копію/-ї аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів, з усіма додатки, які є невід’ємною частиною договору. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: На виконання вимог підпункту 2.1.2 пункту 2.1. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Учасником не надана сканована/-і копія/-ї акта/-ів виконаних робіт та/або акта/-ів виконання (надання) послуг, який/-і підтверджує/-ють виконання договору (частково/повністю). 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 2.1.2 пункту 2.1 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації «2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї підписаного/-их сторонами акту/- ів приймання виконання робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг***, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1» 2. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати інформацію згідно вимог, наведених у підпункті 2.1.2 пункту 2.1 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: а саме Сканована/-і копія/-ї підписаного/-их сторонами акту/- ів приймання виконання робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: На виконання вимог пункту 3 Розділу ІІ Додатку ІІ до тендерної документації надана Учасником довідка про відсутність пов'язаності з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь / Ісламської Республіки Іран не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та на цю Довідку не накладено її кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) уповноваженої особи. 3. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог пункту 3 Розділу ІІ Додатку ІІ до тендерної документації «Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Розділу І. Додатку ІІ тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП/УЕП: - на тендерну пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Створити та підписати електронний документ за допомогою КЕП/УЕП можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign». 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати Довідку про відсутність пов'язаності з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь / Ісламською Республікою Іран відповідно до вимог пункту 3 Розділу ІІ Додатку ІІ до тендерної документації.
Створено
29.04.2024 12:06
Надати до
30.04.2024 12:06
Договір
UA-2024-04-15-004711-a-b1
Очікує підписання
2 074 784 грн.
2 074 784 грн.
Без ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Ремонт покрівлі інженерно-лабораторного корпусу (45260000-7)
Номенклатура
Ремонт покрівлі інженерно-лабораторного корпусу (45260000-7)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 253 074 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2024 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
380444612391
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 253 074 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2024 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
380444612391
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності