Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття №94120) Сухополов"янського ліцею за адресою: вул. Закарпатська, 2а, с. Сухополова, Прилуцький район, Чернігівська область з виділенням черговостей: (I черга – оздоблювальні роботи, водозабезпечення, каналізація, електромонтажні роботи, технологічні рішення) (Код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУХОПОЛОВ"ЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-12-010617-a
План UA-P-2024-04-12-012040-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 13.05.2024 14:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 329 023.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 290.23 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.04.2024 16:22 до 07.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.04.2024 16:22
до 04.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.04.2024 16:22
до 04.05.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 07.05.2024 12:29
-
Період уточнень
з 12.04.2024 16:22 до 04.05.2024 00:00
Період оскарження
з 12.04.2024 16:22 до 04.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2024 12:29
Основні параметри
Капітальний ремонт та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття №94120) Сухополов'янського ліцею за адресою: вул. Закарпатська, 2а, с. Сухополова, Прилуцький район, Чернігівська область з виділенням черговостей: (I черга – оздоблювальні роботи, водозабезпечення, каналізація, електромонтажні роботи, технологічні рішення) (Код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 329 023.2 грн.
Капітальний ремонт та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття №94120) Сухополов'янського ліцею за адресою: вул. Закарпатська, 2а, с. Сухополова, Прилуцький район, Чернігівська область з виділенням черговостей: (I черга – оздоблювальні роботи, водозабезпечення, каналізація, електромонтажні роботи, технологічні рішення) (Код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття №94120) Сухополов'янського ліцею за адресою: вул. Закарпатська, 2а, с. Сухополова, Прилуцький район, Чернігівська область з виділенням черговостей: (I черга – оздоблювальні роботи, водозабезпечення, каналізація, електромонтажні роботи, технологічні рішення) (Код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
5 329 023.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53290,23
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.05.2024 12:06
Закінчення аукціону
07.05.2024 12:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття №94120) Сухополов'янського ліцею за адресою: вул. Закарпатська, 2а, с. Сухополова, Прилуцький район, Чернігівська область з виділенням черговостей: (I черга – оздоблювальні роботи, водозабезпечення, каналізація, електромонтажні роботи, технологічні рішення) (Код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 30-ти робочих днів.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В. - ГРУП"
Пропозиція:
5 137 078.86 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "МПБП Стимул"
Пропозиція:
4 731 797.74 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.05.2024 12:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2024 15:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Улянич
Електронна пошта
Телефон
+380668840750
Замовник
ЄДРПОУ
44017558
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУХОПОЛОВ'ЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
17542
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуцький р-н, село Сухополова
Адреса
вул.Чернігівська, будинок 32
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття №94120) Сухополов'янського ліцею за адресою: вул. Закарпатська, 2а, с. Сухополова, Прилуцький район, Чернігівська область з виділенням черговостей: (I черга – оздоблювальні роботи, водозабезпечення, каналізація, електромонтажні роботи, технологічні рішення) (Код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2024 17:09
-
07.05.2024 12:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 16:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП "МПБП Стимул" невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. ДОДАТКОМ 1 до тендерної документації було передбачено, що на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 Учасником у складі тендерної документації було надано файл «2.1 Довідка про наявність обладнання. Підтверджуючі документи.pdf» за формою, що не відповідає вимогам ДОДАТКУ 1 до тендерної документації. Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема надати довідку за формою 1 2. ДОДАТКОМ 1 до тендерної документації було передбачено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 Учасником у складі тендерної документації було надано файл «2.2. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підтверджуючі документи.pdf» за формою, що не відповідає вимогам ДОДАТКУ 1 до тендерної документації. Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема надати довідку за формою 2 3. ДОДАТКОМ 1 до тендерної документації було передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3 Учасником у складі тендерної документації було надано файл «2.3 Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Підтверджуючі документи..pdf» за формою, що не відповідає вимогам ДОДАТКУ 1 до тендерної документації. Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема надати довідку за формою 3 4. ДОДАТКОМ 1 до тендерної документації було передбачено, що для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі Учасником у складі тендерної документації було надано файл «2.3 Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Підтверджуючі документи.pdf» в складі якого міститься Додаток 2 до додаткової угоди №3 до договору №3-Т/23 від 16.05.2023р., який не містить інформацію про дату додаткової угоди Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема надати Додаток 2 до додаткової угоди №3 до договору №3-Т/23 від 16.05.2023р. із вказівкою дати додатковї угоди 5. ДОДАТКОМ 1 до тендерної документації було передбачено, що додатково Учасник має підтвердити проходження перевірки заземлюючих пристроїв/вимір опору ізоляції електрообладнання, що будуть ним використані в ході виконання робіт, в сертифікованій організації, шо має можливості випробувальної лабораторії (надати копію договору на проходження перевірки заземлюючих пристроїв/вимір опору ізоляції електрообладнання із спеціалізованою, технічний звіт та/або протокол перевірки ізоляції електроінструменту; сертифікат визнання вимірювальних можливостей вимірювальної лабораторії), в т.ч.: дриль (дриль-шурупокрут), бетонозмішувач, міксер будівельний, молоток відбійний, перфоратор. Учасником у складі тендерної документації було надано файл «2.1 Довідка про наявність обладнання. Підтверджуючі документи.pdf», в складі якого відсутня інформація про проходження перевірки заземлюючих пристроїв/вимір опору ізоляції електрообладнання, а саме на бетонозмішувач та міксер будівельний Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема надати інформацію про проходження перевірки заземлюючих пристроїв/вимір опору ізоляції електрообладнання, а саме на бетонозмішувач та міксер будівельний 6. ДОДАТКОМ 3 до тендерної документації було визначено, що в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. Учасником у складі тендерної документації було надано файл «10. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf», який містить Підсумкову відомість ресурсів, яка включає в себе підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисних розрахунків. Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема надати підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисних розрахунків 7. Додатком 1 до тендерної документації було визначено, що в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується право на транспортування (вивезення) відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. Учасником у складі тендерної документації було надано файл «14. Договір про надання послуг вивезення відходів.pdf» в якому передбачено умову, що договір діє до 01.1 1.2019 р. і набирає чинності з дня його підписання Сторонами. Додатково міститься умова, що договір вважається пролонгованим на тих же умовах на кожний наступний рік , якщо за ЗО днів до закінчення строк) дії договору ні одна із сторін не повідомила іншу про його припинення, або про його перегляд. Подана учасником інформація не дає можливості замовнику переконатися, що одна із сторін не повідомила іншу про його припинення, або про його перегляд. Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема надати інформацію в довільній формі від надавача послуг про чинність Договору №176 «Про надання послуг з вивезення побутових відходів» від 08 листопада 2018 року
Створено
13.05.2024 14:38
Надати до
14.05.2024 14:38
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 329 023.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2024 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУХОПОЛОВ'ЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380668840750
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 329 023.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2024 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУХОПОЛОВ'ЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380668840750
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності